Recensie Chanel Diana's Secret, Den Haag 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

RichAndFomous

Wandelaar
39
12/11/22
47
10
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.ds-girls.nl/dame/?girlName=Chanel
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vandaag even langs Chanel geweest. Zij is vandaag begonnen, dus ik had geluk. Er zijn veel Chanels hier op deze site maar die zijn volgens mij allemaal iemand anders. Dit is een Hindoestaanse meid. Ik kom deze niet vaak tegen in dit vak, dus ik moest even proeven. Zij is 22 jaar en komt echt nog als een meisje over. In het begin wat geknuffeld en aan elkaar gezeten. Ze is overal aan geweest behalve mijn piemel, haha. Daarna op bed gesprongen en langzaam de spanning opbouwen. Pijpen en aftrekken was niet super. Ik heb toen aan haar heerlijke tieten gelikt en langzaam gevingerd waardoor zij meer begon te kreunen. Hierdoor werd ik heerlijk hard en ze klom boven op mij. Misschien beetje teveel glijmiddel gebruikt, maar dit waarschijnlijk omdat ze best een strakke kuje heeft. Eenmaal boven op mij begonnen wij heerlijk te neuken. Zij doet allerlei gekke technieken wat echt lekker was. En ondertussen zat ik in haar tieten te knijpen. Echt lekker klaargekomen. Enig raar minpuntje is dat zij na 15 minuten random naar haar mobiel ging omte kijken hoe laat het was. Voor mijzelf was het overduidelijk dat het nooit in de buurt van 30 min was. Voor de rest een goede date en ik denk zelf dat zij nog een beetje verlegen is. Want op het einde gingen alle remmen los :cool:
 
Ze staat er nog wel als optie maar ik zie haar laatste tijd nooit in de agenda staan. Ik weet dat ze ook bij Leiden Prive werkt en daar staat ze wel elke week ingepland. Kijk hier is haar profiel; https://leidenprive.nl/dames/tamara/

Dat is iemand anders.

Dame van dit topic werkte jaren geleden bij DS, ging toen een poos bij Stout werken en kwam toen laatst even terug bij DS. Is nu weer van de site gehaald. Vriendelijke dame, hopelijk verschijnt ze gauw ergens.
 
Hey @RichAndFomous top recensie! je maakt me erggg nieuwschierig en twijfel om morgen even langs te gaan.. kun je me wat meer vertellen? heeft ze een knap gezicht? En een mooi kutje? En die technieken wat bedoel je daar precies mee? Mocht je haar beffen of wilde ze dat niet? Ik ben erg benieuwd!!
Vandaag even langs Chanel geweest. Zij is vandaag begonnen, dus ik had geluk. Er zijn veel Chanels hier op deze site maar die zijn volgens mij allemaal iemand anders. Dit is een Hindoestaanse meid. Ik kom deze niet vaak tegen in dit vak, dus ik moest even proeven. Zij is 22 jaar en komt echt nog als een meisje over. In het begin wat geknuffeld en aan elkaar gezeten. Ze is overal aan geweest behalve mijn piemel, haha. Daarna op bed gesprongen en langzaam de spanning opbouwen. Pijpen en aftrekken was niet super. Ik heb toen aan haar heerlijke tieten gelikt en langzaam gevingerd waardoor zij meer begon te kreunen. Hierdoor werd ik heerlijk hard en ze klom boven op mij. Misschien beetje teveel glijmiddel gebruikt, maar dit waarschijnlijk omdat ze best een strakke kuje heeft. Eenmaal boven op mij begonnen wij heerlijk te neuken. Zij doet allerlei gekke technieken wat echt lekker was. En ondertussen zat ik in haar tieten te knijpen. Echt lekker klaargekomen. Enig raar minpuntje is dat zij na 15 minuten random naar haar mobiel ging omte kijken hoe laat het was. Voor mijzelf was het overduidelijk dat het nooit in de buurt van 30 min was. Voor de rest een goede date en ik denk zelf dat zij nog een beetje verlegen is. Want op het einde gingen alle remmen los :cool:
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/3600479-chanel
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Pagina bij DS

Even geleden bij DS geweest. Chanel gekozen.

Een mooie Hindoestaanse. Petite, heel mooi lichaam. Lekkere stevige jonge borsten.

We zaten niet op dezelfde golflengte. Qua gesprekjes niet, seksueel ook niet echt.

Ze houdt zeker van seks, wat haar betreft graag een beetje wild. Maar liever niet te intiem. Kussen op de mond mag wel, op de wangen niet. Tongzoenen doet ze niet. Tegen mekaar aan liggen op bed en een beetje strelen laat ze tot op zekere hoogte toe, maar niet van harte.
Toch waren er momenten die ik erg waardeer.

Het zou geen straf zijn om nog eens een half uurtje met haar door te brengen. Maar er is genoeg keus bij DS. Een uur zou ik niet weer doen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan