Recensie Chanel, Gent 4,61 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Binnenkort opnieuw afspraakje met Chanel, ondertussen al de zesde of zevende keer. Ze stelt nooit teleur. Ik vermoed dat ze wel een stukje ouder is als mij, maar je merkt het niet echt, ze onderhoudt haar lichaam. Prachtige borsten en billen... Ze weet van aanpakken, maar ik merk op dat het meestal exact hetzelfde stramien is, de laatste paar keer heb ik dan zelf meer initiatief genomen en zaten we bijvoorbeeld in de zetel, in knuffel houding te neuken. Ik heb zin om het morgen eens in de douche er al aan te beginnen.
 
Binnenkort opnieuw afspraakje met Chanel, ondertussen al de zesde of zevende keer. Ze stelt nooit teleur. Ik vermoed dat ze wel een stukje ouder is als mij, maar je merkt het niet echt, ze onderhoudt haar lichaam. Prachtige borsten en billen... Ze weet van aanpakken, maar ik merk op dat het meestal exact hetzelfde stramien is, de laatste paar keer heb ik dan zelf meer initiatief genomen en zaten we bijvoorbeeld in de zetel, in knuffel houding te neuken. Ik heb zin om het morgen eens in de douche er al aan te beginnen.
Nu... na zeven keer...weet je hopelijk zelf al toch wel wat je wil!
Als je dan zelf nog altijd geen of weinig initiatief neemt... Tsja! Dan ligt het probleem blijkbaar dus niet bij haar...
 
Binnenkort opnieuw afspraakje met Chanel, ondertussen al de zesde of zevende keer. Ze stelt nooit teleur. Ik vermoed dat ze wel een stukje ouder is als mij, maar je merkt het niet echt, ze onderhoudt haar lichaam. Prachtige borsten en billen... Ze weet van aanpakken, maar ik merk op dat het meestal exact hetzelfde stramien is, de laatste paar keer heb ik dan zelf meer initiatief genomen en zaten we bijvoorbeeld in de zetel, in knuffel houding te neuken. Ik heb zin om het morgen eens in de douche er al aan te beginnen.
Ik kom al meer dan 10 jaar bij Chanel en heb eigenlijk nooit iets van een stramien gemerkt. Ze staat open voor alles dat niet extreem is, neemt zelf graag initiatief, maar ze komt pas echt los als het initiatief van de 2 kanten komt. Dat is alvast mijn ervaring.
 
Bij Chanel word je gek gemaakt! Ze plast je onder als je dat (best op voorhand) aangeeft, ze pijpt ongelooflijk goed, rimt je, en het neuken met haar is zalig. En grappig en intelligent en plus!
Dit is nu eens volledig de waarheid. Ik kan dat enkel maar bevestigen. Da Rimmen is zo lekker. En Chanel is de absolute top.
 
Chanel or Luna...? Wie zou je eerder nemen?
Mijn keuze:

1. Chanel: absolute topdame

2. Luna: best mogelijke "plan B" in de regio Gent

Persoonlijke smaken kunnen natuurlijk verschillen... beide dames doen hun uiterste best om het naar onze zin te maken. Chanel is wat jonger (midden 30), maar een beetje chubby (geen probleem voor mij), ontvangt in een mooie locatie (ruime studio, eerder "loft"), kijkt niet op de klok en heeft heel natuurlijke "looks". Luna ontvangt in een kleine maar nette studio, is slank, maar heeft wat minder natuurlijke looks (siliboobs) en heeft talrijke tattoos en is een stuk ouder (eind 40), maar ook bij haar duurt een uur nog altijd 60 minuten. Voor wie een voorkeur heeft qua afkomst, Chanel is een Chineese, maar spreekt Nederlands, Engels en Frans. Luna is Thais, spreekt Engels en een beetje Nederlands. Chanel schenkt geen alcoholische dranken, bij Luna kan je een glaasje wijn of een biertje nuttigen.
 
Ik heb ook Chanel mogen leren kennen.
Zelfs al had ik niet de 'click' met haar waar ik naar op zoek was, ik ben er een tweede keer langs geweest. (Ik bedoel hier mee niets negatiefs over haar als persoon en/of negatiefs over haar dienstverlening dit meer dan ok is).

Chanel werkt zelfstandig in centrum Gent, gelijkvloers appartement, samen douchen, volle gaz, zoals hier boven beschreven, ik kan het volledig onderschrijven wat hier boven staat vermeld.

Wat mij bovendien is bij gebleven is haar enorm geheugen en/of intelligentie. Ze stelt vragen over je zelf, en zonder dat je het weet heeft ze een volledige foto van jou, en wees gerust, bij een tweede bezoek weet ze elk detail nog. Dit bovenop haar viertaligheid, niet normaal !!
Yep. Ik werk bij een ingenieursbedrijf en de meesten daar zijn niet zo snel en clever als haar op dat gebied. Inclusief mezelf.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het jammerlijk afhaken/stoppen van mijn vaste dames, was ik op zoek naar een nieuwe vaste dame, wel ik denk dat ik ze gevonden heb.

Na het aanbellen en binnenstappen, was ik toch wel aangenaam verast. Wat een knappe dame. Mooi lichaam, strak, mooie benen en een zalige kont met een welgevormde boezem erbij.
Makkelijk parkeren in de buurt, discreet en een topmadam: intelligent, knap, weet van aanpakken en bezorgt je de rit van je leven.
Aangezien het de eerste maal was bij haar, was ik wat onwennig, maar na een paar minuten hing m'n broek al op mijn enkels en de onwennigheid was meteen verdwenen.

Al moet ik sommigen toch tegenspreken, ik vind Chanel helemaal niet mollig.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik trof haar zeker op een goed moment want ik had hier toch wel een heel goede ervaring! Of is ze altijd zo, amai! 😅
Na de kennismaking werd ik toch al snel opgewonden van haar uiterlijk en haar aanrakingen.
Het duurde dan ook niet lang of we bevonden op ons bed en speelden wat met elkaar. De pijpbeurt was zeker wel ok, maar mocht van mij wat langer duren.
Hoe dan ook, haar in doggy genomen en dat zicht op haar lichaam en kont was heel aantrekkelijk.
Nog een aantal posities geprobeerd en dan terug in doggy klaargekomen. Wauw, ik stond helemaal in het zweet.
Dus zeker een goede ervaring gehad! En grappig! 😄🥰
 
Terug
Bovenaan Onderaan