Recensie Chanel, Gent 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ik heb ook Chanel mogen leren kennen.
Zelfs al had ik niet de 'click' met haar waar ik naar op zoek was, ik ben er een tweede keer langs geweest. (Ik bedoel hier mee niets negatiefs over haar als persoon en/of negatiefs over haar dienstverlening dit meer dan ok is).

Chanel werkt zelfstandig in centrum Gent, gelijkvloers appartement, samen douchen, volle gaz, zoals hier boven beschreven, ik kan het volledig onderschrijven wat hier boven staat vermeld.

Wat mij bovendien is bij gebleven is haar enorm geheugen en/of intelligentie. Ze stelt vragen over je zelf, en zonder dat je het weet heeft ze een volledige foto van jou, en wees gerust, bij een tweede bezoek weet ze elk detail nog. Dit bovenop haar viertaligheid, niet normaal !!
 
Ik heb ook Chanel mogen leren kennen.
Zelfs al had ik niet de 'click' met haar waar ik naar op zoek was, ik ben er een tweede keer langs geweest. (Ik bedoel hier mee niets negatiefs over haar als persoon en/of negatiefs over haar dienstverlening dit meer dan ok is).

Chanel werkt zelfstandig in centrum Gent, gelijkvloers appartement, samen douchen, volle gaz, zoals hier boven beschreven, ik kan het volledig onderschrijven wat hier boven staat vermeld.

Wat mij bovendien is bij gebleven is haar enorm geheugen en/of intelligentie. Ze stelt vragen over je zelf, en zonder dat je het weet heeft ze een volledige foto van jou, en wees gerust, bij een tweede bezoek weet ze elk detail nog. Dit bovenop haar viertaligheid, niet normaal !!
Ze is inderdaad een superintelligente dame. Ik heb er al jaren een "click" mee, maar dat is uiteraard persoonlijk. Ze kan zich overigens ook permitteren, als ze geen "ckick" heeft met jou, dit op beleefde wijze te laten weten.

Ze heeft een goed psychologisch doorzicht, door haar gezellige babbel voor, na en tussendoor, weet ze tegelijk een correct beeld van haar klant te maken en onthoudt ze dat ook. Ze is ook zeer klantgericht, als klanten haar liggen, zal ze ook proberen je als klant te houden.

Haar viertaligheid is ook een unicum in de sector. Haar Frans is perfect, haar Engels zo goed als en haar Nederlands is zeker niet slecht...
 
Ik zou graag eens afspraakje maken met haar door al deze positieve recensies, maar ik kan nergens haar gegevens terugvinden. Kan iemand mij hiermee verder helpen? Alvast bedankt!
 
Kan er iemand via PB mij het nummer sturen van Chanel. Ik wou 2 weken geleden gaan, mr ze zei af de dag zelf (correct vn haar !) omdat ze ziek was. Ondertussen staat ze niet meer online. Nog ziek, op reis ?
 
Vandaag pech, ze was niet beschikbaar 😞
elsje (Gent) zag ik ook wel zitten, beetje listeriez…telefoon bleef maar rinkelen 😞😞
ilana nam niet op…
gwn pechdag gehad vandaag
 
Ik zou graag eens afspraakje maken met haar door al deze positieve recensies, maar ik kan nergens haar gegevens terugvinden. Kan iemand mij hiermee verder helpen? Alvast bedankt!

In deze link staat haar contactinfo.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chanel-aziatische-gent.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik heb nog geen echte review geschreven over Chanel. Dat verdient ze eigenlijk echt wel.

Communicatie:
Ze is heel vriendelijk. De communicatie verloopt vlot. Sms of WhatsApp, bellen hoeft niet. Heb ik nooit gedaan.

De advertentie:
De foto's zijn waarheidsgetrouw. Ik vind dat haar lichaam in het echt wel iets breder over komt.
Maar je kan ze ook niet dik noemen.
Ze draagt een bril en heeft in tegenstelling tot de advertentie wel een tattoo.

De locatie: dicht bij parking de reep. Makkelijk bereikbaar en subtiel te benaderen daar het een doorlopende zijstraat betreft. Het is een rustige buurt waar je onopvallend eens kunt doorkuieren.
Binnenin ontvangt ze op gelijkvloers in een grote ruimte met hoge plafond.

De sex: ze steekt onmiddellijk van wal met zoenen en PZC. Op bed maakt ze heel veel werk van het pijpen, inclusief likken en strelen van alles daar beneden.
Ze stelt het genot heel lang uit en gaat op het einde hard. Zalig.

Ideaal voor GFE en beginnende wandelaars.

Af en toe draait ze er wat humor in waarbij ze wel in herhaling durft vallen, maar het is haar zeker vergeven.
 
Die reden heeft ze me ook al toegelicht. We blijven maar geen gemeenschappelijk geschikt moment vinden, zowel zij als ik kunnen niet ver vooruit kijken in de agenda. Als iedereen nu heel even stopt met afspreken dan kan ik misschien eindelijk ook eens een afspraakje scoren :cool:

Desondanks geeft profiel offline mij het gevoel dat ze niet beschikbaar is en dan ben ik ook niet snel geneigd haar te contacteren. Misschien moet ik dat maar eens net andersom gaan benaderen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan