Recensie Chanel, Gent 4,63 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Weet er iemand of zij open staat voor kledingwensen? Staat ze met stockings / jarretelles of hoort dat niet bij "haar setting"?

Ik had jarretels gevraagd maar had deze niet. Voldeed wel aan de wens om andere sexy lingerie aan te doen.

Vorige maand bij langs geweest: tongzoenen voluit, pijpen met overgave, rimmen, neuken.. alles dik in orde. Na de uitgebreide pijpbeurt kon ik het wel niet lang houden, reden om eens terug te gaan.

Haar lichaam is nog steeds top overigens. Ik zou het "slank met wat pak aan" noemen, zeker niet dik of mollig of wat dan ook. Haar huis is echt zacht en haar vormen zijn uitstekend. Overigens ook glad geschoren poesje, was zeer aangenaam om te beffen. Tijdens cowgirl ook wat met haar kontgaatje gespeeld maar er niet met de vinger ingegaan.

In het kort, ze weet van aanpakken, zeer professioneel en gemoedelijk.
 
Bedankt ;)

En ik snap inderdaad ook niet wat mensen verwachten, ze is enorm eerlijk in haar advertentie (mogen meer dames doen!)... Het enige wat je inderdaad mist is haar gezicht, maar denk geeky Chinees van 31 en je bent er wel ^^ Moet er zelf ook snel weer eens geraken, maar het plan van deze week is int water gevallen door Covid te krijgen :( Eind volgende week moet ik normaal wel safe zijn, misschien dan ^^
404 - onvindbaar op r.l.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Soft SM
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week eindelijk eens afgesproken met Chanel in Gent. Zoals eerder al meegegeven, ontvangt ze nog steeds in een net gelijkvloers appartement in Gent-centrum, in de buurt van de Oude Beestenmarkt/Reep. Het afspreken liep vlot, een dag op voorhand afgesproken via whatsapp en al meteen mijn wensen duidelijk gemaakt. Ze geeft direct aan wat er mogelijk is en wat niet.
De date zelf verliep super, ze had goed geluisterd wat ik wou en speelde het spel perfect mee. Ze had haar mooi en kinky aangekleed, en ze voelde goed aan wat ik wou, hoe ver ik kon gaan en hoe ze mij kon domineren. Haar speeltjes kwamen goed van pas en ze maakte het uurtje perfect vol. Kortom, een aanrader, topper in het genre!
Ze vertelde me dat ze eind dit jaar/begin volgend jaar misschien opnieuw zal adverteren op RL, maar momenteel heeft ze idd vaste klanten genoe (en blijkbaar komen er hier en daar wel nog eens nieuwe klanten opdagen ook ) :)
 
Vorige week eindelijk eens afgesproken met Chanel in Gent. Zoals eerder al meegegeven, ontvangt ze nog steeds in een net gelijkvloers appartement in Gent-centrum, in de buurt van de Oude Beestenmarkt/Reep. Het afspreken liep vlot, een dag op voorhand afgesproken via whatsapp en al meteen mijn wensen duidelijk gemaakt. Ze geeft direct aan wat er mogelijk is en wat niet.
De date zelf verliep super, ze had goed geluisterd wat ik wou en speelde het spel perfect mee. Ze had haar mooi en kinky aangekleed, en ze voelde goed aan wat ik wou, hoe ver ik kon gaan en hoe ze mij kon domineren. Haar speeltjes kwamen goed van pas en ze maakte het uurtje perfect vol. Kortom, een aanrader, topper in het genre!
Ze vertelde me dat ze eind dit jaar/begin volgend jaar misschien opnieuw zal adverteren op RL, maar momenteel heeft ze idd vaste klanten genoe (en blijkbaar komen er hier en daar wel nog eens nieuwe klanten opdagen ook ) :)
Ook mijn topper en ze gaat waarschijnlijk niet meer adverteren zei ze mij afgelopen maandag..
Heeft inderdaad al vaste klanten genoeg.
 
Vandaag pech, ze was niet beschikbaar 😞
elsje (Gent) zag ik ook wel zitten, beetje listeriez…telefoon bleef maar rinkelen 😞😞
ilana nam niet op…
gwn pechdag gehad vandaag
Heb ik ook vaak voor gehad,daarom probeer ik nu minstens 1 á 2 dagen op voorhand al een contact al te leggen en moest het niet lukken kan je altijd rustig doorschakelen naar een andere dame.
 
Ze adverteert niet meer ze heeft genoeg vaste klanten. Ze is wel nog steeds in het land want was nog bij haar deze week met alweer een heel goeie service gekregen.
Dat klopt. Ze heeft genoeg vaste klanten. Ik ken haar al vele jaren en ze is nog steeds top. Jammer maar helaas voor newbies, maar nieuwe klanten neemt ze tot nader bericht niet meer aan.
 
Terug
Bovenaan Onderaan