Recensie Chanel, GoldenSun Prive, Rotterdam 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TOAO

Newbie
19
19/05/22
22
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Anders
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/9370849-chanel#overview
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Nog geen enkele review over Chanel? Dat kan natuurlijk niet. Het blijft natuurlijk een persoonlijk verhaal, maar Chanel benadert voor mij de perfecte vrouw. Zij is een vrouw met alles erop en eraan(borsten, billen, brains), maar minstens zo belangrijk: Je voelt je gelijk op je gemak. Sterker nog: Je voelt je speciaal. Dat gevoel gaf ze mij tenminste. Weet niet of ze iedereen probeert op te vreten. Kortom: Heerlijk half uurtje gehad. Hartelijk dank lieve Chanel. Tot snel🫶
 
Dank voor je review. Heb haar al meermaals op de site gezien. Zijn haar foto's representatief? Ze is 41 volgens de site, klopt dit? En dan natuurlijk die cup e, das puur natuur?
 
Dank voor je review. Heb haar al meermaals op de site gezien. Zijn haar foto's representatief? Ze is 41 volgens de site, klopt dit? En dan natuurlijk die cup e, das puur natuur?
Leeftijd blijft altijd lastig. Ze zal vast iets ouder zijn. Belangrijkste voor mij is dat ze er goed en verzorgd uitziet. Foto's zijn zeker representatief. Haar borsten zijn geweldig. Groot en stevig. Zeker cup E, waarschijnlijk F en puur natuur. Wat ook fijn is aan Chanel is dat ze er zin/plezier in heeft. Echt een toppertje hoor!
 
Klinkt goed. Moest je voor sommige mogelijkheden bijbetalen?

En pijpt ze ook mét condoom?
Ik ben niet van bij betalen. Zal vast mogelijk zijn maar werd ook niet aangeboden. Rubbertje ging er direct om. Vind ik ook beter. Safety first. Dat geleuter dat het tenkoste gaat van de 'beleving' is aan mij niet besteed. Ik merk werkelijk geen verschil. Maar … @Nieuwsgier @Cumshotgun … zijn jullie zelf al langs geweest?
 
Terug
Bovenaan Onderaan