Recensie Chanel, Haarlem - Poortje 4 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Voormalig lid 1366

Wandelaar
Forumpionier
53
15/07/21
12
1
Afgelopen week was ze weer in Haarlem en de mannen gingen af en aan naar binnen. Zelf ben ik een uur binnengeweest en allerlei standjess
uitgeprobeerd, o.a. 69. Heerlijk om dan die geile kont van haar te zien en haar kut, kont en bilnaad helemaal schoon te likken. Terwijl je weet dat er al zoveel mannen over d'r heen geweest zijn. Daarna op zijn hondjes afgemaakt en mijn lading in haar kut gespoten.
 
Nee je zei dat je wandelt anderhalf uur.. dat is zoeken naar de juiste dame in mijn beleving. Wat je binnen doet, snap ík wel!
Boven staat 1,5 uur binnen blijven (#2) en daarop kwam jouw vraag (#3).
Vlgs. mij is dat wel duidelijk.

Wat mij wel irriteert is dat jouw naam in de citaat met Duohoesjes aangegeven wordt. Ben je dus tussentijds van naam gewisseld?
 
S
Boven staat 1,5 uur binnen blijven (#2) en daarop kwam jouw vraag (#3).
Vlgs. mij is dat wel duidelijk.

Wat mij wel irriteert is dat jouw naam in de citaat met Duohoesjes aangegeven wordt. Ben je dus tussentijds van naam gewisseld?
Ik wist niet dat ik met het wijzigen van nickname (die nog met een anoniem e-mail adres is aangemaakt), mensen al zou irriteren. Ik wil best mijn excuses aanbieden maar waarom zouden we zo afdwalen over zoiets kleins. Ik vroeg me wat af en wilde al helemaal niet de wijsneus uithangen.
 
Ik was er vrijdag... ze heeft al een tijd een andere baan die niets met het DVP werk te maken heeft. Ze komt nog wel naar Haarlem wanneer ze daar echt zin in heeft. Weekenden werkt ze in geheel niet meer. Geen vast dag of ritme. Max 3 dagen in de week, grootste trefkans woensdag, donderdag en vrijdag.
 
😢 voor de zoveelste keer afgelopen donderdag voor niets naar Haarlem geweest. Ik hoop dat iemand wat meer info heeft over welke dagen en welke tijd er de meeste kans is haar aan te treffen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan