Recensie Chanel, Lynn Somers, minderhout 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

anton76

Vaste klant
136
17/08/21
118
3
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op gezicht
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
http://lynn-somers.be/dames/chanel/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs bij Chanel geweest. Bij voorstel ronde kreeg ik al direct van haar een heerlijke tongzoen....
Ze heeft een leuk kopje maar is verder wel heel mollig, iets waar ik normaal niet helemaal voor ga.
Maar ondanks dat toch voor haar gekozen en zeker geen spijt van gehad, man man die meid is geil.
Onder de douche begon ze me al direct te pijpen en mijn hand werd achter haar hoofd gezet door haar zo van bepaal jij maar hoe ver ik moet pijpen.
Moest haar dus op een gegeven moment maar afremmen want anders was ik al klaar gekomen.
Op bed ging het al niet veel anders, met dit verschil dat ik haar niet meer afremde en dus op haar gezicht ben klaargekomen, maar dat vond ze niet erg....
Ook een 2e ronde was ze nog wel voor te porren.
Leuke meid waar ik zeker nog wel eens naar terug ga.
Maar op Hookers stond het ook al bij Lynn Sommers lopen over het algemeen iets oudere dames en zijn zeker ook niet allemaal de knapste maar van wat ik tot nu toe tegen ben gekomen zijn ze allemaal knetter geil, dat kom ik op andere plaatsen wel eens anders tegen.....
 
Onlangs ook bij Chanel langs geweest. Kan de bovenstaande recensie alleen maar bevestigen. Mollige dame, 36 jaar oud vertelde ze me. Onder de douche begon ze al met pijpen, wat ze trouwens behoorlijk goed doet. Haar moeten laten stoppen of ik had mijn kruit al verschoten ?. Daarna terug naar de kamer waar ik haar gevingerd heb. Ze was echt wel kletsnat. Terug over gegaan op pijpen en na een tijdje beginnen te neuken. Eerst missio daarna doggy en het zakje gevuld. Een 2de ronde was voor haar geen probleem. Ze heeft me eerst terug gepijpt, daarna kwam ze bovenop me zitten. Dit vond ik iets minder goed. Gevraagd voor een positie switch, waarbij ze zelf voorstelde om haar al rechtstaand tegen de muur te nemen. Zo een 2de keer klaargekomen. Deze meid ziet me zeker nog terug
 
Onlangs ook bij Chanel langs geweest. Kan de bovenstaande recensie alleen maar bevestigen. Mollige dame, 36 jaar oud vertelde ze me. Onder de douche begon ze al met pijpen, wat ze trouwens behoorlijk goed doet. Haar moeten laten stoppen of ik had mijn kruit al verschoten ?. Daarna terug naar de kamer waar ik haar gevingerd heb. Ze was echt wel kletsnat. Terug over gegaan op pijpen en na een tijdje beginnen te neuken. Eerst missio daarna doggy en het zakje gevuld. Een 2de ronde was voor haar geen probleem. Ze heeft me eerst terug gepijpt, daarna kwam ze bovenop me zitten. Dit vond ik iets minder goed. Gevraagd voor een positie switch, waarbij ze zelf voorstelde om haar al rechtstaand tegen de muur te nemen. Zo een 2de keer klaargekomen. Deze meid ziet me zeker nog terug
Wanneer heb je haar bezocht? in lynn somer of privé? Deze week belde ik e de gastvrouw vertelde me dat Chanel sick is en niet weet wanneer ze komt terug ?
 
Succes met je tien euro meer :rolleyes: mij niet gezien (n)
Heeft iemand nieuws over Chanel? wanneer gaat ze weer aan het werk?
Ze is de enige die je met 10 euro meer laat neuken zonder condoom
Hallo , ik ben zelf een meisje dat bij Lynn werkt en dit bevestigd alleen maar wat ik al dacht over Chanel , je staat er toch bij stil dat ze niet alleen bij jou neukt zonder condoom ? En wat gevolgen dit kan hebben voor u andere mannen (de meisjes die bij Lynn het wel op een normale manier doen ) en eventueel u vrouw …
Verder ga ik hier niet veel woorden aan vuil maken alleen hoop ik dat jij niet mijn volgende klant bent en dat je niet verwacht om van iemand te krijgen wat je van Chanel hebt gekregen want dit is niet hoe het in zijn normale gang gaat …
Chanel zal de komende 9 maand waarschijnlijk ook niet aanwezig zijn hoop dat je je niet te hard hebt laten gaan dan (vader onbekend) ?
 
Hallo , ik ben zelf een meisje dat bij Lynn werkt en dit bevestigd alleen maar wat ik al dacht over Chanel , je staat er toch bij stil dat ze niet alleen bij jou neukt zonder condoom ? En wat gevolgen dit kan hebben voor u andere mannen (de meisjes die bij Lynn het wel op een normale manier doen ) en eventueel u vrouw …
Verder ga ik hier niet veel woorden aan vuil maken alleen hoop ik dat jij niet mijn volgende klant bent en dat je niet verwacht om van iemand te krijgen wat je van Chanel hebt gekregen want dit is niet hoe het in zijn normale gang gaat …
Chanel zal de komende 9 maand waarschijnlijk ook niet aanwezig zijn hoop dat je je niet te hard hebt laten gaan dan (vader onbekend) ?
Beste Somersmeisje,
De inhoud van jou reactie kan ik me voorstellen, maar om je collega hier zo aan te vallen vind ik een beetje onder de gordel.
Wij als wandelaars zijn altijd heel voorzichtig met reactie's van nieuwe leden en dan zeker leden die op de eerste dag dat ze lid zijn al een heeeel lovende of een recensie schrijven die een DVP helemaal onderuit haalt. Dat is hier ook bij Chanel het geval, Maxfree3 is een nieuweling die ook alleen maar in dit topic heeft gereageerd. Het is dus maar zeer de vraag of zijn verhaal de waarheid is (€10 euro extra voor neuken zonder is niet marktconform).
Jammer, maar jij weet misschien nog meer zwangere dames op te noemen bij Lynn want de bezetting is de laatste tijd maar magertjes.....
 
Redens genoeg dat ik dit doe hoor redens die ik hier niet kan en mag opgooien anders had ik het al gedaan ben normaal ook geen persoon die dit doet want dit zit helemaal niet in mijn aard maar dit moest er bij mij wel even af, het was herfstvakantie misschien daarom dat de bezetting zo dun gezaaid was …. Weet ik verder niet veel over …
 
Het spijt me, maar wat ik schreef is waar, ik heb seks met Chanel zonder condoom en betaal 10 euro meer.
Wat de collega zegt is ook waar, en ik respecteer het, maar het risico zit ook in het zuigen zonder condoom... Ik dacht dat iedereen wist dat ik alleen voor Chanel ga omdat het goedkoop is....er zijn nog veel meer mooie meisjes en met betere service, zoals de Italiaanse, maar ze vraagt 50 euro alleen maar voor pzc
en seks exclusief met condooms....ik hoop dat je begrijpt dat ik deze bedragen niet altijd kan uitgeven....
Ik respecteer alle meisjes van Lynn Somers, en als een van hen praat, is dat omdat er misschien problemen zijn geweest waar wij klanten niets van weten......
Chanel vertelde me altijd dat ze geen kinderen kan krijgen ... liegen ??
Daar ben ik te oud voor...?
 
Het spijt me, maar wat ik schreef is waar, ik heb seks met Chanel zonder condoom en betaal 10 euro meer.
Wat de collega zegt is ook waar, en ik respecteer het, maar het risico zit ook in het zuigen zonder condoom... Ik dacht dat iedereen wist dat ik alleen voor Chanel ga omdat het goedkoop is....er zijn nog veel meer mooie meisjes en met betere service, zoals de Italiaanse, maar ze vraagt 50 euro alleen maar voor pzc
en seks exclusief met condooms....ik hoop dat je begrijpt dat ik deze bedragen niet altijd kan uitgeven....
Ik respecteer alle meisjes van Lynn Somers, en als een van hen praat, is dat omdat er misschien problemen zijn geweest waar wij klanten niets van weten......
Chanel vertelde me altijd dat ze geen kinderen kan krijgen ... liegen ??
Daar ben ik te oud voor...?
Top man dat je dit nu durft schrijven respect ??
 
Wat de collega zegt is ook waar, en ik respecteer het, maar het risico zit ook in het zuigen zonder condoom... Ik dacht dat iedereen wist dat ik alleen voor Chanel ga omdat het goedkoop is....er zijn nog veel meer mooie meisjes en met betere service, zoals de Italiaanse, maar ze vraagt 50 euro alleen maar voor pzc
en seks exclusief met condooms....ik hoop dat je begrijpt dat ik deze bedragen niet altijd kan uitgeven....
pzc is standaard bij Lynn Sommers daar hoef je niet extra voor te betalen. Ben je er ooit wel eens geweest jonge. Positieve bijdragen heb ik nog niet zo veel van jou gelezen en ik krijg nu een beetje de indruk dat je de zaak een beetje zwart wil maken. Tip van mij kant, post eerst eens een 10 recensies van dames waar je wel tevreden over bent, wordt je gelijk een stuk geloofwaardiger. Ja ik weet dat het niet overal en altijd mee valt maar het lijkt er nu op dat jij alleen slechte ervaringen post...
 
pzc is standaard bij Lynn Sommers daar hoef je niet extra voor te betalen. Ben je er ooit wel eens geweest jonge. Positieve bijdragen heb ik nog niet zo veel van jou gelezen en ik krijg nu een beetje de indruk dat je de zaak een beetje zwart wil maken. Tip van mij kant, post eerst eens een 10 recensies van dames waar je wel tevreden over bent, wordt je gelijk een stuk geloofwaardiger. Ja ik weet dat het niet overal en altijd mee valt maar het lijkt er nu op dat jij alleen slechte ervaringen post...
Ik ben er vaak geweest, ik had goede ervaringen .... de afgelopen week voelde ik me echter niet goed .... de vrouw die ik koos sprak alleen slecht over Lynn (die ik al 10 jaar ken) en van sommige collega's en ik hou niet van deze jaloezie ?... Melissa vertelde me dat alle meisjes "ziek" zijn en dat ik alleen met haar moet gaan, maar A.U.B ? ik ben vrij om te gaan met wie ik wil en ik hou niet van deze leugens, ik hoop dat het de volgende keer beter zal zijn.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan