Recensie Chanel, Utrecht 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
282
21/07/21
421
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/chanel-body-2-body-en-paren-massage-130_7435895
Totale kosten (in euro)
130
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze dame ontvangt thuis. Aangezien ik zelf uit Utrecht kom en op zoek was naar een laagdrempelige eerste erotische massage, viel de keus op haar.
Chanel is een kleine verschijning met donkere huidskleur. Ik kon haar leeftijd niet schatten. Ze is slank, heeft mooie (siliconen?) borsten en een heerlijk kontje.
Via Sexjobs kwam ik met Chanel in contact, na uitgebreid research op Hookers. Zij bleek een goede keus voor velen bij de eerste keer. Via whatsapp prima contact gehad, al bleek er een misverstand omdat ik de afgesproken tijd moest bevestigen. Daardoor kon ik pas een uur later terecht.
Eenmaal in haar appartement kort kennis gemaakt. Ze stelde me daarbij op mijn gemak. Dat was fijn.
De massageruimte - haar slaapkamer - zag er erg mooi uit. Kaarsjes, muziekje, en uiteraard een groot bed. De douche daarentegen was niet zo groot en bood alleen plaats voor mijzelf. Zij bleef buiten de douche staan en zeepte me van daaruit goed in. Dat sorteerde al gauw een effect.
Op bed een lange rugmassage gekregen, die boven verwachting was. Eenmaal op mijn rug ging het los! Chanel voert de geilheid langzaam op tot een heerlijke hoogte. Ze vergeet niet de erogene zones tijdens het spelen en teasen. Er kwam een handschoentje tevoorschijn waarmee ze me een heerlijke prostaatmassage gaf terwijl ze me steeds sneller en harder aftrok en me aanmoedigde. Ik ben ontzettend hard gekomen.
Chanel sloot af met een voeten- en benenmassage. Erg lekker! Daarna ruim de tijd gekregen om op adem gekomen met een glas water, een lange douche en even nakletsen.
Alhoewel ik meer de voorkeur geef aan blonde, witte dames, is Chanel een dame die het vak verstaat. Ze stelt je erg goed op je gemak en weet de massage heel fijn op te bouwen. Aanrader!

Noot: Chanel masseert ook bij MW. Vroeger bij Soest, maar tegenwoordig is ze vooral in Nijmegen te vinden.
 
Waar zie je dat aan, @Ronald11?
Wat ik in haar tekst en haar mogelijkheden lees past m.i. allemaal in het vakje massage.
Maar meer zie ik toch echt niet.
Hooguit 'trio MM' roept wat vragen bij mij op, aangezien de rest van de adv. Maar dat kan je ook als parallel beschouwen tot paarmassages.
 
@Tepellover ik kreeg niet het idee dat er meer mogelijk was. Maar het was dan ook mijn allereerste keer. Bovendien was en ben ik niet op zoek naar meer dan een massage.
Zou het gewoon vragen; ze is erg benaderbaar via de app!
 
Ben ook bij haar geweest, ik vind haar ontzettend lekker, hele lekkere kont en borsten. Ze probeert het je naar de zin te maken. Toch vond ik de massage niet geweldig, veelvuldig dezelfde handelingen. Toch lekker klaar gekomen maar niet geweldig dus.
 
Ben ook bij haar geweest, ik vind haar ontzettend lekker, hele lekkere kont en borsten. Ze probeert het je naar de zin te maken. Toch vond ik de massage niet geweldig, veelvuldig dezelfde handelingen. Toch lekker klaar gekomen maar niet geweldig dus.
Dat herken ik wel, in elk geval toen ik op mijn buik lag. Als je een echt goede massage wil, ben je denk ik nog steeds beter af met een 'echte' massage (zonder happy end).
Het tweede deel, met veel genieten van haar lichaam en prostaatstimulatie tijdens het aftrekken, vond ik wel echt alles goedmaken. Man, ik zat tegen het plafond!
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
140
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ik heb Chanel laatst nog een keer bezocht. Slechts een halve dag van tevoren geboekt!

Chanel woont intussen groter en in de douche is nu plek voor twee personen. Ze blijft een erg leuke, vrolijke vrouw die de ontspanning opzoekt. Zeker voor mensen die nog niet zoveel ervaring hebben met erotische massage en/of prostaatmassage vind ik haar daarom erg geschikt.

Haar massagestijl vind ik vrijwel onveranderd ten opzichte van de vorige keer. Lekker, maar zou haar nu geen 5 sterren meer geven; intussen heb ik betere massages gehad met meer afwisseling en lingam. Dat neemt niet weg dat haar b2b en prostaatmassage echt wel goed zijn. Bovendien neemt ze de tijd, en zorgt ze voor behoorlijk veel ontspanning. En... ze doet je benen nog even wanneer je bent klaargekomen.

Ik vind Chanel heel leuk in de omgang, en je krijgt waar voor je geld; 130 euro voor een uurtje (ik heb haar dit keer een tientje meer gegeven), inclusief een prostaatmassage die zeker de goeie snaar raakt. De kwaliteit die je bij MW krijgt, maar dan voor een paar tientjes minder. Dit was wederom niet de laatste keer dat ik haar bezocht heb.

- Extra's doet ze trouwens echt niet; ik heb ernaar gevraagd.
- Als je haar wil bezoeken bij MW, dat kan; momenteel werkt ze elke vrijdag in Soest.
 
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
130
Ik ben inmiddels ook geweest en als ik eerlijk ben vond ik het wat tegenvallen. Chanel is zeker een mooie dame met een heerlijk figuurtje. De massage vond ik vooral erg ongestructureerd en plichtmatig overkomen. B2B was er voldoende, maar ook dat kwam voor mij weinig erotisch over. Het voelde voor mij vooral aan als redelijk ongeinteresseerd over je heen glijden. Na het omdraaien nog wat meer van dit en daarna werd vrij snel naar een hoogtepunt toegewerkt inclusief prostaatmassage. Ook dit ging een beetje van 0 naar 100, dus direct op vol tempo sjorren. Ik heb liever wat meer opbouw in dit deel van de massage. Had voor haar tarief en met haar ervaring wel wat hogere verwachtingen eerlijk gezegd.

Naar eigen zeggen heeft ze veel vaste klanten, dus misschien was mijn ervaring puur omdat de klik er gewoon niet echt was. Bij een massage ben ik persoonlijk altijd een beetje op zoek naar een GFE, wat ik bij Chanel in ieder geval niet vond. Voor mij dus geen herhalingsgevaar.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/chanel-body-2-body-en-tantra-massage-130_7435895
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs ook bij deze lieve vrouw geweest. Zij is laagdrempelig en doet haar best om het je naar de zin te maken. Haar figuur is om te snoepen maar ik vind haar geen knappe vrouw. Ik vind haar echter ook niet lelijk en ze ziet er verzorgd uit. De massage was prettig te noemen en ook op erotisch vlak doet ze haar best. Maar daar mist in mijn beleving toch helaas wel de klik. Ze gleed heerlijk met haar lichaam over het mijne maar met opgeheven hoofd. Ik ben verwend met goede b2b massages uit het verleden en daar toets ik mijn huidige ervaringen aan. Ik noem Ruby uit Utrecht, Evi uit Amsterdam, Eva uit Ede en een masseuse uit de salon in Lelystad van langer geleden, waarvan ik de naam niet meer weet. Allen volgens mij inmiddels niet meer actief maar zij kronkelden allen echt over je lichaam, fluisterden hete woordjes in je oor of gaven er zelfs een lik aan of in... Likten aan- en knepen in je tepels, maakten een pussyslide en namen je lul tussen hun dijen waardoor je het gevoel kreeg dat je ze penetreerde. Een massage als zodanig heb ik lang niet meer gehad. Maar goed, de massage van Chanel was fijn en het is goed om te weten dat ze toegankelijk is. Daarom ga ik misschien nog weleens terug.
 
Ik lees eigenlijk nergens dat zij ook aangeraakt mag worden? Liggend op de rug vind ik dat juist het fijnste stuk. Zelf de rug en billen van de dame "masseren". Is dat okay voor haar??
 
Aangezien MW Soest gesloten is, ben ik me weer gaan oriënteren op massages bij mensen thuis. Vanmiddag weer bij Chanel geweest. En het is nog steeds gewoon een erg goede massage! Prijs 140 euro.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Bij Chanel langsgeweest. Afspraken maken ging redelijk goed. Aangegeven dat ik een massage van een uurtje wilde met een prostaat massage. De laatste aanwijzigingen hoe ik bij haar huis moest komen gingen wat stroef maar uiteindelijk het kunnen vinden
Kamer was lekker warm en schoon. Eerst betaald en toen mocht ik gaan liggen. Massage was redelijk goed. Wat ik al had gelezen in eerdere reacties is dat het veelal de zelfde bewegingen waren, dat klopt wel. Desalniettemin was het lekker. Body to body was ook redelijk goed, niet spectaculair. Toen mocht ik omdraaien. Hier op de zelfde voet verder. Ik vond al dat het wat lang duurde voor ze met de prostaat massage begon dus toch maar gevraagd. Ze reageerde verbaasd en vroeg of ik ook geld had gegeven voor een prostaat massage. Ze pakte er snel een handschoen bij. Prostaat massage was wel lekker maar niet spectaculair. Was ook niet echt onderdeel van de massage dus maar werd er tegen het einde nog even bij gedaan (lag misschien deels aan mij zelf maar aangezien ik dit al had doorgegeven bij het boeken heb ik het verder niet meer genoemd. Ik mocht haar overigens wel aanraken maar niet intiem en had nou ook niet het idee dat ze het heel fijn vond.

Al met al ben ik lekker klaar gekomen en zeker een uurtje genoten maar voor 160 is het wel aan de prijzige kant.
 
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Afrikaans
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Laatst weer eens goeie ouwe Chanel bezocht op haar nieuwe stek. Die vond ik nog niet zo gezellig als haar vorige, maar wellicht komt dat nog. Bovendien was douchen dit keer alleen achteraf, niet vooraf. Weet niet precies waarom.

Ik koos eens voor een lingam (geen b2b die ze dit keer dus ook bijna niet deed) maar poeh... Dat kan ze goed hoor. Ze teasde dit keer lekker ruig, hou ik van, afgezien van m'n ballen (die zijn bovengemiddeld gevoelig). Daarnaast vond ik de massage zo geil dat ik al bijna vroegtijdig klaarkwam. Moest haar wat aanwijzingen geven, die ze heel fijn opvolgde. Daardoor het hele uur volgemaakt met teasen, opbouwen, weer afzwakken en dat echt wel meerdere keren. Ik kon niet anders dan me aan haar overgeven, echt lekker.

Chanel weet wat ze doet en blijft een prima keus! Zeker voor Utrechtse begrippen... waar helaas op dit gebied weinig te doen is.
 
Terug
Bovenaan Onderaan