Recensie Chantal, La Cloche, Utrecht 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Bonkdoge

Wandelaar
Forumpionier
48
01/07/21
79
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/chantal/
Totale kosten (in euro)
180
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Leuke meid, zoent vol overgave en een heeft een geweldige body. Chantal heeft me uitgebreid gemasseerd. Toen het staartje omhoog ging heeft ze me zonder gepijpt. we hebben een hoogtepunt bereikt met haar bovenop. Een ervaring die zeker nog een keer herhaald mag worden
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.privehuislacloche.nl/chantal
Totale kosten (in euro)
190
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik schrijf normaal nooit reviews en ik begrijp uit bovenstaande dat ze betere service is gaan verlenen. Toch wil ik mijn ervaring van een paar maanden geleden met jullie delen om jullie te waarschuwen niet te veel te verwachten. Ik heb er een account voor gemaakt en hoop dat het lukt met het formulier.

Ik heb Chantal in September bezocht toen ze net twee weken bij LAC werkte. Op basis van de beschrijving en foto's op goede gok een afspraak gemaakt. Toen had ze nog geen glamour foto's, die toch vaak een te mooi beeld geven, maar als ik het me goed herrinner lijkt ze er wel op. Ik was al een paar keer eerder bij LAC geweest en altijd goede ervaring gehad.

De gastvrouw bracht me naar een apart kamertje waar Chantal me op zou halen. Het was een warme dag maar toen ze binnen kwam daalde de temperatuur met twintig graden. Het is een mooi meisje. Lekker lichaam, grote tieten. Zeker niet lelijk. Maar een echte ijskoningin. Er was niet de kleinste glimlach te bespeuren. Ze vermeed oogcontact, gaf me een hand en zei me haar te volgen. Ze had er duidelijk totaal geen zin in en ik dus eigenlijk ook niet meer. Ik had eigenlijk weg moeten gaan. Op de kamer kon ik mezelf wassen bij de wastafel. Zij ging nog wat spullen pakken en stond er de rest van de tijd ongeinteresseerd bij te wachten. Ik moest ook mondwater nemen ... uit de flessendop. Zij dronk uit dezelfde dop.

PZC en TZ afgesproken. Ze wilde me eerst masseren maar ik wilde liever meteen een beetje knuffelen en zoenen. Dat ging bij haar niet van harte. Mondjesmaat, nauwelijks tong. Ondertussen probeerde ze me af te trekken. Dat ging zo wild dat het gewoon pijn deed. Ze kon zich ook duidelijk niet op twee dingen tegelijk concentreren.

Ze heeft me even gepijpt maar dat ging veel te zacht, dus heb ik na een paar minuten aangegeven dat ik wilde neuken. Het condoom ging om, plus een flinke klodder glijmiddel. De volgende afknapper. Ze ging bovenop me zitten en begon meteen heel overdreven te kreunen terwijl ze me wild bereed. Oogcontact werd nog steeds vermeden. Ze heeft wel een heel strakke kut en ik had goed uitzicht op haar tieten dus het duurde niet lang voordat ik het rubbertje volspoot.

Ze ging toen van me af en sprong direct onder de douche. Dat vond ik raar. Even opfrissen voor de tweede ronde misschien. Maar nee, meteen daarna ging de lingerie aan en keek ze verbaasd dat ik geen aanstalten maakte om me aan te kleden. Ze zei dat ik extra moest betalen als ik wilde verlengen!! Hoezo verlengen? Ik had voor een uur betaald en er was pas een half uur voorbij!! Volgens haar had ik niet betaald voor de tijd maar om klaar te komen. Dat verklaarde dus de afwerksex. Ze wilde mij zo snel mogelijk weghebben. Ik heb zoiets nog nooit meegemaakt bij een privehuis. Ook niet bij LAC. Ik heb mijn kleren aangedaan en ben weggegaan. Naar mijn mening is dit oplichterij.

Ik hoop voor andere bezoekers dat ze het nou dan inderdaad beter doet maar mij zien ze er niet meer terug want dezelfde service kan je goedkoper bij de ramen krijgen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
200 (incl. extra's)
Jerommeke heeft Chantal ook eens bezocht in Utrecht. Afspraak gemaakt, even wachten en daar kwam ze me ophalen om naar de kamer te gaan. Wauw, wat een sexy meid met een stel prachtige tieten. Een natuurlijke schoonheid die Jerommeke's pik meteen naar grote hoogte deed stijgen. Jerommeke nam dan ook zonder aarzelen het volledige pakket met extra's af: tongzoenen, beffen en pijpen zonder. Jerommeke was haar eerste klant van de dag. De verwarming was nog niet aan op de kamer en ook het water om op te frissen was nog ijskoud. Op het bed bland kroop ze met een glimlach tegen mij aan om een beetje warm te worden. Ze zoende intens en de temperatuur begon langzaam te stijgen. Jerommeke ging met zijn tong eerst haaar borsten eens uitgebreid verkennen en verwennen. Vervolgens daalde Chantal af naar Jerommeke's pik. Plagend likte zij zijn eikel om hem daarna diep in haar mond te nemen. Het pijpen was van grote klasse. Chantal stelde voor mij te masseren. Ik vroeg of het ook anderom mocht en of ik haar een massage mocht geven. Chantal knikte instemmend, draaide op haar buik en ging ervoor klaar liggen. Mijn handen kneedden rustig haar nek en schouders en vervolgens haar rugspieren. Jerommeke nam zijn tijd en voelde Chantal langzaam ontspannen. Mijn handen en vingers gleden verder over haar lichaam en Jerommeke masseerde haar fraaie billen langdurig. Haar benen en voeten werden behandeld alvorens ik langzaam via de binnenkant van haar benen met de vingers van een hand haar poesje beroerde. Ik bevochtigde mijn vingers en in een monotoon ritme gleden mijn vingers over haar klit en poesje. Dat liet Chantal niet onberoerd. Ze spreidde haar benen wijder en lichtte haar onderlichaam iets op zodat ik er nog beter bij kon. Rustig ging ik met een vinger in haar poesje en begon ik haar uitgebreid te vingeren. Ze kreunde van genot en haar poesje werd natter en natter. Helaas, de tijd was de beperkende factor. Ik liet mij nog even lekker pijpen alvorens ik Chantal in doggy positie kort maar stevig neukte. Het duurde dan ook niet lang of Jerommeke kwam tevreden klaar.

Houd er wel rekening mee dat Chantal je niet helpt bij het opfrissen en dat ze je na het klaarkomen een tissue geeft waarmee je zelf het condoom mag verwijderen. Standje 69 behoort ook niet tot de mogelijkheden en ze wilde Jerommeke's tepels ook niet met haar tong verwennen. Dit kan 'zakelijk' overkomen, maar als je je dit vantevoren realiseert, kan je een prima date hebben. En haar fraaie verschijning met super borsten maakt veel goed.

Jerommeke is nog wel eens van plan om zich door Chantal te laten verwennen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
240 (met fooi)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Chantal is echt een topper! Gistermiddag voor een uurtje langs geweest, mijn eerste keer bij dit huis. Ik moest in de buurt zijn dus maar even een bezoek gecombineerd. Om 12u gebeld voor een afspraak om 13u met Chantal. Door de mooier foto's en reviews voor haar gekozen. Ze is echt een knappe jonge vrouw. Gekozen voor een aantal extra's en samen in de jacuzzi.

Chantal kan lekker masseren, geweldig zoenen en ze is een hele lieve meid.

Ik kom zeker nog een keer terug!
 
Als beffen en pijpen kan, waarom dan in hemelsnaam niet standje 69? Wat een flauwekul.
Net zo flauwekul dus bij extra's als "mogelijk indien klik is met klant".
Als hygiëne bij klant in orde is en de klant niet uitziet als Frankenstein. What's the problem? Ik zie dat als werk van een dvp.
Die flauwekul heb je ook vaak bij de dames van Karins home. Daarom ga ik daar niet meer
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen deepthroat
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/utrecht/2251753-chantal
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben al een x aantal keer bij Chantal in Utrecht bij La Cloche geweest.
Chantal is een hele leuke en lieve meid die je erg goed op je gemak steld.
Ze kan heerlijk masseren en ook heerlijk knuffelen en zoenen.
De sex met haar is ook heerlijk en weet je ook goed te verwennen, ( ik vind het ook erg leuk om haar te verwennen).
Heb alleen nog niet het deepthroat pijpen van haar mogen ervaren maar daar komt nog wel verandering in :p.
Verder houd ik er van grote borsten en die heeft zij zeker en vind het ook erg leuk om er mee te spelen.
Tot de volgende keer ;)
 
Ik ben al een x aantal keer bij Chantal in Utrecht bij La Cloche geweest.
Chantal is een hele leuke en lieve meid die je erg goed op je gemak steld.
Ze kan heerlijk masseren en ook heerlijk knuffelen en zoenen.
De sex met haar is ook heerlijk en weet je ook goed te verwennen, ( ik vind het ook erg leuk om haar te verwennen).
Heb alleen nog niet het deepthroat pijpen van haar mogen ervaren maar daar komt nog wel verandering in :p.
Verder houd ik er van grote borsten en die heeft zij zeker en vind het ook erg leuk om er mee te spelen.
Tot de volgende keer ;)
120 euro alles inclusief???
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
D
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
220
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij deze dame geweest. Haar foto's trokken me enorm en ook haar recenties waren prima. Telefonisch de reservering gemaakt en op naar Utrecht.
Aangekomen mocht ik plaats nemen in de eerste kamer. Enkele ogenblikken laten kwam Chantal mij ophalen. Ik was verbluft. Ze had een perfect figuur een mooi koppelie met mooie ogen. Helemaal mijn ding .
Gekozen voor alle extra opties en nadat we elk hadden opgefrist vroeg Chantal of ik eerst een massage wilde. Eerst de rug, wat ontspannend was en tussendoor hadden we wat small talk. Vervolgens omgedraaid en masseerde ze mijn pik tot oorlogssterkte. Vervolgens begon ze me hemels te pijpen. Na een tijdje gevraagd om standje 69 en dat was geen probleem. Terwijl ze me stevig doorpijpte kon ik haar mooie kutje likken. Zo bleven we een tijdje doorgaan, totdat het leek alsof ze klaar kwam (of dit echt zo is weet je natuurlijk nooit).
Vervolgens cd erom en Chantal bovenop. Wat een hemels mooi uitzicht. Chantal heeft echt een knap gezicht en super mooie natuurlijke borsten. Ze bereed me flink, maar gelukkig hield ik stand. Omgedraaid naar missionaris kon ik flink doorstoten. Ik vind dit standje altijd erg opwindend en ik voelde een orgasme aankomen. Ik trok me terug, maar ging toch net over het randje heen. In de hoop toch nog een vol orgasme te krijgen vroeg ik Chantal om een handjob. Ook dat was heerlijk, de juiste grip, juiste snelheid en af en toe even pijpen. Hoe lekker het ook was, het lukte mij niet om een vol orgasme te krijgen. Balen! Maar 1 ding weet ik absoluut zeker; ik kom snel nog eens terug.
 
Als niet regelmatige wandelaar inmiddels een aantal dames gehad bij La Cloche. Chantal blijft toch wel een van mijn favorieten. Was laatst in de buurt van Utrecht dus maar even gebeld voor een afspraak. Gelukkig was Chantal nog een uur beschikbaar! Gezien ik even lekker in bad wilde, was ik blij dat de kamer met de bubbelbad nog beschikbaar was.

Ik werd begeleid naar de kamer. Na een paar minuten kwam Chantal binnen met een erg sexy setje. Chantal heeft een perfect lichaam met een erg leuk en open persoonlijkheid. Ze herkende mij nog van de vorige dates, dus dat moest zeker goed komen!

Eerst even begonnen op bed, na even lekker getongzoend te hebben, met hier en daar wat voelen en strelen gingen we over naar het orale spel. Van elkaar verwennen naar strandje 69. Chantal doet erg lekker mee, ze lijkt er echt plezier in te hebben.

Toen was het zover, Chantal ging liggen met de benen wijd en ik drukte mijn pik voorzichtig naar binnen. Chantal is lekker strak en ze kreunt erg lekker. Geweldig om haar zo daar te zien terwijl je lekker aan het neuken bent. In het 2e standje met Chantal bovenop hield ik het al niet meer. Al neukend lekker klaar gekomen.

Het bad was inmiddels ook vol, dus we gingen even ontspannen in bad. Even wat gepraat wat soms ook fijn is... Tot ze aangaf van, zullen we nog een keer?? Dat laat ik mij geen 2e keer vertellen.

In de 2e ronde ging het er wat harder aan toe. Chantal heeft heerlijke billen en gezien ik een billen man ben is dat echt genieten!

Uiteindelijk in doggy voor een 2e keer klaar gekomen. Inmiddels was het uurtje alweer bijna voorbij, dus even snel opfrissen en het was alweer tijd.

Nu even bedenken bij wie ik de volgende keer langs ga, een nieuwe dame proberen of bij een bekende... Moeilijk!
 
Ik heb haar ooit bezocht, een jaar of 2 à 3 geleden. Maar ik miste de klik volledig. Het was behoorlijk afstandelijk allemaal.
Maar ik zal haar hier niet negatief recenseren. Het is te lang geleden en ik weet de details niet meer. En het hoeft niet aan haar te liggen. Soms is de klik er gewoon niet.
 
Op hun website staat niks, maak maar een printscreen en deel die hier. Ben beniewd.

Inmiddels wel van de website verdwenen, vanochtend nog niet.

Op "die andere website" staat dat ze een lange break heeft genomen en pas vermoedelijk rond dit najaar weer zal gaan werken.

Kennelijk weet je meer of je kletst maar wat.
 
Ik schrijf toch dat ze tot najaar er niet is, dat lees ik ook bij hun op weekagenda vh site, twitter, advertorial en haar recensietopic op ander forum. Daarnaast was haar eigen pagina op hun eigen site vrijdag al verdwenen. Klopt toch als een bus?
 
Oké, je hebt geen eigen info, maar je vat voor mensen wat algemeen beschikbare informatie hier samen. Mijn vraag in post #23 had je dus ook anders kunnen beantwoorden.
 
Ik kende het draadje, en daarom reageerde ik ook op zijn post. Ik was benieuwd wat hij aan extra info te melden had. Niks dus.

Kennelijk verdient hij met het maken van samenvattingen wat extra geld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan