WHEM Chantal Meppel

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Ja, ik, afgelopen dinsdag voor het eerst bezocht, ontvangt in een plaatsje vlakbij Meppel, geweldige ervaring en ga er zeker vaker naar toe maar dan voor 1 uur. Dame is niet alleen mooi maar ook aardig, spontaan en doet dit werk wat voor haar een hobby is met veel plezier. Ze kletst er vrolijk op los en je voelt je gelijk meer dan welkom bij haar. De ontvangst locatie krijgt een dikke 8, schoon, ruim met gelegenheid tot douchen voor en na. Ik was al langer op zoek naar een Nederlandse dame bij mij in de buurt die voldoet aan mijn wensen en ik kan niet anders zeggen dat zij een schot in de roos is. Had afgesproken voor een half uur maar had er na 5 minuten al spijt van dat ik geen uur had gedaan, dat gaat de volgende keren dus wel gebeuren.
 
@Earring. Kun je hier dan ook een officiële recensie over schrijven? Dan kan daar meer informatie naar voren komen...zoals haar prijzen. Dat is de bedoeling van dit forum.
Er zijn mannen die jou een verschrikkelijke IWAB (ik weet alles beter) vinden waaronder ik. Ga zelf een naar dames toe en ondervind zelf , geen wonder dat ze jou laten komen in de opgegeven straat en je dan niets meer hoort, dit licht niet aan de vrouwen maar aan jou, de reviews die je schrijft zijn vaak van een en dezelfde vrouw, maar wel met iedereen bemoeien ga een hobby zoeken, postzegels of zo. Je hoort hier niet thuis.
 
Nu ook maar een review over Chantal. Earring ik ben het helemaal met jou eens, er is eingelijkniets aan jou toe te voegen. Het is een geweldige meid, sociaal, lief ontwikkeld een goed gesprek mee te voeren. Het is een diamantje daar moeten we zuinig op zijn mooi lichaam lekkere tieten en kont. Makkelijk contact leggen en afspreken. De dingen gedaan die afgesproken waren , ook erg gelachen. Eingelijk gewoon een super meid, ik ga nog weer terug zeker weten.
 
Ik weet dat meelezers zoals ik niet zo gewaardeerd worden omdat zij geen bijdrage leveren aan datgene waar deze site voor bedoeld is, namelijk recensies. Dat zit zo, in een recensie worden behalve de kwaliteiten en dienstverlening van de Dames ook vaak, zo niet altijd, de prestaties van de wandelaar beschreven.
En daar zit nou net het probleem met mij, vanwege een altijd te snel klaarkomen manco kan ik mij nooit laten gaan zoals ik graag zou willen, ik vertel iedere Dame die ik bezoek hierover en wat dan volgt is een half uur waarbij ik constant op de rem moet trappen en behalve ik ook zij daardoor nou niet bepaald tot een prestatie kan komen waarover je een al dan niet lovende recensie kunt schrijven. Chantal is echter van een dusdanig niveau dat ik mij haast verplicht voelde iets over haar te schrijven in de rubriek " wie heeft ervaring met" nav een vraag van Sluiper.
Een recensie over haar van mij zou haar totaal geen recht doen. Ik had mij allang neergelegd bij het feit dat mijn seksleven door mijn gebrek nooit een voldoende zou halen maar Chantal heeft mij er toe aangezet om toch maar eens serieus dit probleem te gaan aanpakken, hopelijk met dusdanig resultaat dat een weergaloze recensie over haar alsnog eens door mij geschreven kan worden, tot die tijd, bezoek haar en geniet.
 
Er zijn mannen die jou een verschrikkelijke IWAB (ik weet alles beter) vinden waaronder ik. Ga zelf een naar dames toe en ondervind zelf , geen wonder dat ze jou laten komen in de opgegeven straat en je dan niets meer hoort, dit licht niet aan de vrouwen maar aan jou, de reviews die je schrijft zijn vaak van een en dezelfde vrouw, maar wel met iedereen bemoeien ga een hobby zoeken, postzegels of zo. Je hoort hier niet thuis.
Wat een rare reactie... heb ik het dan zo mis waar dit forum voor bedoeld is? Je mag schrijven wat je wilt en wat je kwijt wilt onderaan je recensie. Bruikbare informatie zou toch fijn zijn? De dame heeft er geen prijzen bij staan bijvoorbeeld.
Ik probeer zelf hier en daar hulp te bieden, stoort je dat zo? Ik krijg nog steeds veel PM's met vragen over die repeat recensies, beter iets dan niets. Erg flauw dat je je zo laat gaan.
 
Is dit forum van jou?
Toen ik vroeg of iemand ervaring met een bepaalde dame had en ik er geen linkje bij had gezet, voegde jij een link toe met als commentaar. "De laatste keer, omdat je nieuw bent" en nu weer. Ik heb meer dingen van jou gelezen, waarvan ik denk jammer dat je daar commentaar op hebt. Je kan ook een persoonlijk bericht sturen, dat is dan wel net zo netjes.
Zo heb ik dat ook gedaan bij iemand die onrespectvol over een dame schreef, en hem uitgenodigd wanneer hij dat bleef doen. Ook de betreffende dame ingelicht, deze was er blij mee dat ik dat gedaan had. Dus volgende keer een PB naar de betreffende persoon.
 
Op maandag 8 mei 2023, heb ik Chantal weer bezocht. Het was weer geweldig/gezellig, erg leuk ontvangen de sex was overweldigend goed, super lekker gezoend gelikt en gezogen. Om vervolgens diverse standjes te neuken.
Chantal is mijn nieuwe tijdelijk vriendin op " leasebassis". Ik hoop dat je nog een poosje blijft, ik kom dat zeker nog terug. XXX
 
Ik wil graag ook een review plaatsen op dit forum.
Ik heb mij net aangemeld op dit forum omdat ik het via via gehoor had.
Was wel bekend met hookers maar nog niet met Girlsreview.

Ik ben best wel een stevige wandelaar en ben bij best veel dames geweest maar aangezien er niet veel bijzonders is wat betreft aanbod in het noorden en oosten van het land moet je aardig zoeken.
Maar naar wat speurwerk en gewoon soms even geduld hebben zijn ze er toch.
In dit geval gaat het om Chantal.
Had haar al een tijdje gezien op Sexjobs.nl maar had beetje mijn twijfels. Eingelijk nergens op belust maar gewoon omdat het aanbod slecht is en dacht dit zal ook wel zo'n een zijn die niet reageert of heel veel noten op zang heeft.
Maar niets is minder waar.
App contact gehad met deze dame en dat ging super. Aardig. Humor Duidelijk en dus snel een afspraak gemaakt.
Afspraken zijn heel duidelijk bij haar en moet er ook niet overheen gaan.
Ga eigenlijk in het begin altijd voor een half uur of af te tasten maar had hier op een of andere manier een goed gevoel bij.
Dus voor een uur gekozen.
Ze ontvangt op een prachtige locatie en toen de deur op ging zag ik een prachtige dame.
Super strak lichaam en een mooie kop.
Ze stelde zich even netjes voor en stelde je ook op je gemak.
Alles klopte en alles was goed .
Kleren uit gedaan ging al lekker aan je zitten.
Ze houd van netjes en hygiënisch.
Dus geschoren op de juiste plekken is een pré bij haar.
Nu ben ik netjes geschoren dus dat zat goed.
Snel naar de slaapkamer die prachtig is en het spel kon beginnen.
In een woord super.
Had spijt dat ik er geen 2 uur van gemaakt had.
Geweldige sex ervaring met haar.
Dit had ik in tijden niet meer meegemaakt.
En daarbij is ze ook gewoon aardig , leuk en lief.
Het is jammer dat cijfers geven op school tot 10 gaan maar Chantal is een 11 plus waard.
Ik kan alleen maar zeggen dat we deze dame heel goed moeten behandelen . Dan hebben we er lang plezier aan.
Ze ziet mij zeker vaker terug. Wat en top dame.
Daar kunnen veel dames een voorbeeld aan nemen.
 
Ik wil graag ook een review plaatsen op dit forum.
Ik heb mij net aangemeld op dit forum omdat ik het via via gehoor had.
Was wel bekend met hookers maar nog niet met Girlsreview.

Ik ben best wel een stevige wandelaar en ben bij best veel dames geweest maar aangezien er niet veel bijzonders is wat betreft aanbod in het noorden en oosten van het land moet je aardig zoeken.
Maar naar wat speurwerk en gewoon soms even geduld hebben zijn ze er toch.
In dit geval gaat het om Chantal.
Had haar al een tijdje gezien op Sexjobs.nl maar had beetje mijn twijfels. Eingelijk nergens op belust maar gewoon omdat het aanbod slecht is en dacht dit zal ook wel zo'n een zijn die niet reageert of heel veel noten op zang heeft.
Maar niets is minder waar.
App contact gehad met deze dame en dat ging super. Aardig. Humor Duidelijk en dus snel een afspraak gemaakt.
Afspraken zijn heel duidelijk bij haar en moet er ook niet overheen gaan.
Ga eigenlijk in het begin altijd voor een half uur of af te tasten maar had hier op een of andere manier een goed gevoel bij.
Dus voor een uur gekozen.
Ze ontvangt op een prachtige locatie en toen de deur op ging zag ik een prachtige dame.
Super strak lichaam en een mooie kop.
Ze stelde zich even netjes voor en stelde je ook op je gemak.
Alles klopte en alles was goed .
Kleren uit gedaan ging al lekker aan je zitten.
Ze houd van netjes en hygiënisch.
Dus geschoren op de juiste plekken is een pré bij haar.
Nu ben ik netjes geschoren dus dat zat goed.
Snel naar de slaapkamer die prachtig is en het spel kon beginnen.
In een woord super.
Had spijt dat ik er geen 2 uur van gemaakt had.
Geweldige sex ervaring met haar.
Dit had ik in tijden niet meer meegemaakt.
En daarbij is ze ook gewoon aardig , leuk en lief.
Het is jammer dat cijfers geven op school tot 10 gaan maar Chantal is een 11 plus waard.
Ik kan alleen maar zeggen dat we deze dame heel goed moeten behandelen . Dan hebben we er lang plezier aan.
Ze ziet mij zeker vaker terug. Wat en top dame.
Daar kunnen veel dames een voorbeeld aan nemen.


Had haar al een tijdje gezien op Sexjobs.nl maar had beetje mijn twijfels.
en je zegt ook nog

"Ga eigenlijk in het begin altijd voor een half uur of af te tasten maar had hier op een of andere manier een goed gevoel bij.
Dus voor een uur gekozen."

Beetje tegenstrijdig?
 
Hoe kan je nou een recensie schrijven als de dame/adv. fake is?? Althans, er word wel ge-app't over en weer, maar concreet afspreken zit er niet in. Je krijgt wel een adres, maar de agenda is altijd "vol" Heb ook al eens een lijntje hier van haar voorbij zien komen die ook op fake berust. Kan die helaas niet terug vinden.
 
Hoe kan je nou een recensie schrijven als de dame/adv. fake is?? Althans, er word wel ge-app't over en weer, maar concreet afspreken zit er niet in. Je krijgt wel een adres, maar de agenda is altijd "vol" Heb ook al eens een lijntje hier van haar voorbij zien komen die ook op fake berust. Kan die helaas niet terug vinden.
Misschien even vroeger plannen ipv op de laatste minuut.
 
Ik ben maandag weer eens langs geweest bij deze lieve en prachtige dame.
Een heerlijk uur met haar gehad waar ze zelf ook ontzettend van genoot.
Jammer dat ik maar een uur kon anders was ik lager gebleven.
Een heerlijke dame. Die knap , lief en leuk in de omgang is en op een prachtige locatie ontvangt.
Ze is voor mij op dit moment nummer 1.
Ik ga snel weer een keertje bij haar langs.
 
heb kort geleden een hernieuwde afspraak met haar gehad en geloof me ze is top.
Schoon, eerlijk, lief en aanhankelijk, ik vind het een topper.
Locatie is goe, een heerlijke airco en ze praat de tijd wel vol en geniet echt, zo niet dan verdient ze een Oscar.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan