Recensie Chantal, Meppel 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Status
Niet open voor verdere reacties.

bryans

Wandelaar
28
31/10/22
11
2
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandse-dame-ontvangt-priv-_8292901
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Onlangs Chantal bezocht in haar prachtige ontvangst locatie. Met enige regelmaat zie ik hier recenties verschijnen van bezoekjes aan dames met opmerkingen als " het is een parel waar we zuinig op moeten zijn" of " ik wil eigenlijk geen recensie plaatsen, want dan heeft ze geen tijd meer voor mij" of opmerkingen van gelijke strekking.

Als ik zoiets lees, dan heb ik al een beeld van de recensent. In mijn hoofd is dat dan een behoorlijke kwijlbal, een jankerd. En toch zou ik mezelf vandaag bijna onder die categorie gaan scharen, want deze opmerkingen zijn op Chantal van toepassing. ;-)

Het was een prettig bezoek, leuke dame waarvan de foto;s bij de advertenties geen recht doen. Zeer verzorgd, passend spraakzaam en meegaand. Gewoon een lekker wijf met goede looks en topinzet.
Alles met condoom, geen uitzondering mogelijk. Groot pluspunt!

Ontvangst op ongeveer 15 min afstand van meppel

Herhalingsgevaar: 100%
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/nederlandse-dame-ontvangt-priv-_8292901
Totale kosten (in euro)
100
Vandaag Chantal bezocht, ze had gelukkig nog een half uurtje beschikbaar voor mij. Het was het 1e bezoek voor mij , wat een leuke welbespraakte intelligente vrouw, en wat een pracht lokatie Tevens ziet ze er erg goed uit en heb ik een leuk half uurtje gehad. dat is veel te kort helaas zat ze al volgeboekt.
Chantal je bent een topper!!! is dit verslavend? ja echt wel!!!!
 
Ik ben het helemaal met de eerste spreker eens.
Wat een top dame.
Foto's zegen helemaal niks.
Maar gewoon niet gaan zeg ik als je er geen apart gevoel van krijgt.
Des te meer tijd heeft ze voor die gene die haar wel waarderen.
 
De reden om wel te gaan is juist een paar mooie uitdagende foto,s met een goed beeld van de dame lijkt mij. Nu is het maar gokken wie er tegenover je staat en hele grote kans dat het niks is, maar goed ieder zijn ding. En de recensies hier zijn ook niet altijd betrouwbaar ....................
 
Is Chantal gestopt of is zij soms met vakantie
ik kan geen contact met haar krijgen, ook is de advertentie op SJ er niet meer

als iemand haar telefoonnummer heeft mag je die ook pr PM sturen
dan kan ik vergelijken of ik wel het juiste nummer heb
 
Chantal neemt geen nieuwe klanten meer aan ivm drukte. Ze moest te veel mensen teleurstellen. Vandaar dat haar advertentie weg is.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Woensdag
Vandaag wederom bij Chantal geweest had 2 uur geboekt, en ja ik heb het geluk dat ik haar nog wel kan bezoeken .... ik heb genoten !!! wat een aardige, vlotte, mooie vrouw.en je voelt je relaxed bij haar .Zij weet feilloos hoe je een man moet verwennen . Woorden schieten te kort kortom grandioos!!!! ze ontvangt op een pracht lokatie . je wordt als een koning behandeld echt een topper!!!
 
Laatst bewerkt:
Hallo Coconnentje ......nee, ik ben niet nieuw op dit forum zie mijn review van 4 juli .
Tja dus niet te snel je conclusies trekken!!! Daarom ben ik ook zeer verblijd en verheugd dat ik deze kanjer!!! nog wel kan bezoeken.
En dat ze een topper is blijkt wel uit het feit dat ze momenteel een klantenstop heeft zoals je ongetwijfeld hebt gelezen.
En als je twijfelt aan mijn verhaal... ik vind het allemaal prima.. maar nogmaals ik heb afgelopen woensdag enorm genoten!!!
 
Laatst bewerkt:
Ik al meerdere malen bij deze prachtige en lieve dame geweest.
Echt een topper.
Hier wil je gewoon iedere keer weer naar terug.
Daarom snap ik ook wel dat ze niet meer adverteerd en het gewoon bij haar vaste klanten houd. Ze komen allemaal weer terug.

Zij is echt een aanwinst voor het noorden waar de spoeling al dun is en wat er is, kan ook helemaal niet aan chantal kan tippen.
Ze kunnen er nog niet bij in de schaduw staan.
Hier kunnen echt heel veel dvp een voorbeeld aan nemen.

Als weer tijd heb ga ik snel weer bij haar langs want ze werkt verslavend.
 
Ze ontvangt meerdere dagen per week, de dagen staan in haar whatsapp status. Maar vanwege drukte en te vaak de agenda vol/nee moeten verkopen en mensen die daaraan koppelen dat het fake is staat de advertentie niet meer online.
 
Alle goede verhalen hier over Chantal maken me erg nieuwsgierig.

Begrijpelijk dat ze ivm drukte en alle vreemde gasten die er helaas ook rondscharrelen zelf controle wil houden over met wie ze afspreekt.

Ik ga goed in de gaten houden of haar advertentie weer on-line komt.. 😉

En… als je hier meeleest Chantal? Je mag me altijd verblijden met een direct berichtje.. 😘
 
Eens met alle voorgaande wandelaars. Het is een topdame, met stijl, klasse en uitstraling. En, waarmee je ook een fijn contact kan hebben. Voor mij is zij de ultieme - guilty - pleasure, niet te evenaren.
 
Vorige week ook even bij deze topper langs geweest..
Ik snap best dat ze niet meer adverteerd en dat haar agenda vol zit.

Ze gewoon heel goed.
Klasse en stijl.
Haar diensten zijn super.
Ziet er lekker en leuk uit.
En kan ook nog eens een goed gesprek met je voeren.

Op dit moment voor mij de beste Nederlandse DVP in het noorden.
 
Chantal ontvangt allen nog vaste klanten ivm drukte
Dan kan dit topic op slot, want we krijgen nu alleen mar lovende recensies van wandelaars die haar wel kunnen bereiken of hengelaars naar contactgegevens.

//Edit mod: gaat idd op slot nu. Mocht dame weer adverteren rapporteer dit dan, we zetten topic dan terug open.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan