Chantal, prive2000 Apeldoorn 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Ben131

Wandelaar
59
15/11/21
48
11
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Intiem
2,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
90
Een tijdje terug bij Chantal geweest. Ik kon alleen maar voor een half uur afpreken, daarna had ze gelijk een afspraak, vandaar. Er zaten meer dames in de woonkamer maar zij viel me toch het meest op. Een lief gezicht, lichamelijk is ze als een super BBW type te omschrijven. Eenmaal op de kamer de gebruikelijke taferelen, betalen, lang wachten maar goed, dat weet je daar inmiddels. IK had afgesproken met PZC. Tongzoenen was niks, alleen het puntje. Daarna begon me te pijpen, rustig met beleid, heerlijk. Ondertussen kon ik zo nu en dan heerlijke super grote borsten vasthouden, en ook likken was toegestaan. Wat een super geil lijf heeft ze, als je daar tenminste van houd. Daarna mocht ik haar beffen, en als ze voor je gaat liggen, benen gespreid, dan is dat een machtig gezicht, prachtige kut, grote schaamlippen, heerlijke smaak ook. Ze kreunt, maar of ze klaar kom, ik betwijfel het. Daarna met condoom neuken. Kut is heel ruim, en je voelt weinig, mede ook door het vele glijmiddel dat ze gebruikt. Wel weer machtig om haar kont in doggy style te zien. Afgemaakt over haar borsten. Tja, herhaling, misschien wel.

Terug
Bovenaan Onderaan