Recensie Chantal Queen of Tantra 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

MassageGast

Newbie
1
09/02/22
6
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Soft SM
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/erotische-massage/enschede/1991543-chantal
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Chantals Tantra Studio Ahaus

Laat me maar gelijk met de deur in huis vallen,
Wat een ervaring !

Ik heb al vaker een massage gehad door heel het land, maar een massage als deze is mij nog nooit eerdee overkomen !
Een tijdje geleden zag ik iets voorbij komen op Google over de TantraQueens en Chantal..
maar gezien die massage studio net bij Enschede over de grens zit heb ik een bezoekje eerder altijd uitgesteld..


Uiteindelijk toch de stoute schoenen aangetroken en gebeld naar Chantal's tantrastudio , na een leuk telefoon gesprek een date kunnen krijgen met de Queen herself! Wat volgens Chantal een uitzondering is 😁


Vanaf het moment dat ik binnenkwam viel me gelijk op dat ze een geweldige uitstraling heeft en heel spontaan en sociaal is!

Wat een knappe vrouw om te zien!

De spanning en verlegenheid viel gelijk van mijn schouders af en ze begeleide mij naar de kamer waar ik mezelf mocht uitkleden en douchen voor de massage.

Ik ging liggen op het matras en ze twijfelde geen moment.. ze lachte speels naar me en ik verdronk in haar mooie ogen.
De aanraking van haar lichaam tegen de mijne was enorm intens en ik voelde mij gelijk op mijn gemak.

Ik lag op mijn buik en kon in de weerspiegeling van de spiegels in de kamer haar heerlijke lichaam zien (en voelen) bewegen over de mijne..

Ik probeerde mijn ogen te sluiten maar daarmee deed ik mijzelf tekort.. ik bleef maar kijken!

Ze had me door en vroeg of ik me wilde omdraaien ik twijfelde geen moment want dit betekende dat ze dichter bij me .... zou komen.

Wat een gevoel, wat een ervaring.. het duurde niet lang of ik stond op knappen!

Absoluut een aanrader als je opzoek bent naar (ont)spanning en gezeligheid !
 
Laatst bewerkt:
Ik ben een grote fan van Chantal ❤️ en haar speciale massages!! De locatie is mooi en sfeervol.

Chantal is niet alleen een mooie verschijning, maar is spontaan en geïnteresseerd. Ik voel me altijd meteen op haar gemak!

Haar massages zijn intens, geen plekje wordt overgeslagen, en het is een genot om in de spiegel naar haar te kijken en haar lichaam overal op mijn lichaam te voelen.

Ik ga binnenkort weer!! ;)
 
Chantal chantalll CHANTAL 😍

Chantal is echt een Tantraqueen!

Ik heb zo gebaald dat Chantal gestopt was met masseren. Ik ken Chantal sinds Deventer, ik gok sinds 2011/2012. Gister had ik geluk 😋Ik heb als oude bekende een afspraak kunnen bemachtigen.
Ze kwam de kamer binnen en Jezus wat een verschijning, het lijkt wel alsof Chantal met de jaren nog mooier en zelfs jeugdiger wordt! Ik snap dat TS hier haar jonger schat dan ze werkelijk is. (Ik weet dat ze ouder is haha) ik vroeg aan haar hoe jong ze nu inmiddels was, haar antwoord lacherig was : Ik ben zo oud of zo jong als jij wil….
Ze zei me dat ik me mocht uitkleden, me jongeheer stond al klaar, haar ogen twinkelde richting mijn jongeheer, tijdens het douchen bleef die staan, ik probeerde mezelf in gedachten te laten Af slappen maar dat lukte niet, door het glas zag ik hoe ze zich klaar aan het maken was voor de massage en zich aan het ontkleden was 😋
Ik ging liggen en ja hoor daar kwam ze met haar aanrakingen, ik weet niet hoe ze dat voor elkaar krijgt maar ik voelde het in me hele lijf, ik ben niet onervaren met massages vind dat meer hebben dan intiem en geniet er altijd wel van, maar dit… g#domme… wat geil, haar lichaam haar body2body en haar handen die tegelijkertijd teasen, op mijn buik liggend stond ik stiekem al op knappen. Ik was bang dat als ik me om zou draaien te snel zou klaar komen. Ze maakt me gewoon helemaal gek. Ik heb bijna niet kunnen kijken in de spiegel, TS deed zich tekort lees ik, voor mijn was het teveel..
Ik mocht me omdraaien toen ontkwam ik er niet meer aan, brrrr die ogen, dat lekkere lichaam, die heerlijke billen.. en die heerlijke body2body wat ze geeft, je merkt gewoon dat ze het leuk vind je te plagen tot het uiterste. Ze zoekt letterlijk keer op keer het randje op en dan zie je die lach op haar gezicht fantastisch
Of beter gezegd die stoute grijns.. met die ondeugende ogen. Ik zei een aantal keer ooh God ooh God ooh God, zegt ze heel droog zeg maar gewoon Chantal.
Om een lang verhaal kort te maken, Chantal is voor mij echt de TOP, ze heeft me lang op knappen laten staan en toen ik uiteindelijk mocht heb ik het echt uitgeschreeuwd, het kwam echt vanuit me tenen. Niet normaal wat lekker.

Herhalingsgevaar is 1000%

Ik adviseer iedereen die dit leest om GEEN massage te nemen bij Chantal 😂😅 vroeger zat ze vaak volgeboekt dat ik voor mijn gevoel te lang moest wachten op mijn "beurt"
Eigenlijk moet ik niet eens over haar schrijven, maar goed ze heeft gewoon iets speciaals, geen "standaard" dame, geen "standaard" massage, ze is echt de Queen!
 
Wat een topper! Jaren geleden enkele keren bij Temptation in Deventer bij haar geweest. Nu het geluk dat ik een afspraak kon maken net over de grens bij Enschede. Na een fijn voorgesprek gekozen voor een Dominante massage. Het enthousiasme waarmee ze aan de slag ging... ik wist niet meer waar ik het had.
Chantal vertelde dat ze het masseren weer meer wil oppakken. Nou, met het enthousiasme en de glimlach in haar prachtige ogen kom ik heel gauw nog een keer.
 
Al meerdere malen bij Chantal's Tantra studio geweest het is werkelijk waar elke keer weer een fantastische en leuke beleving de locatie op zich is erg goed en ook de ambiance is geweldig ik ga er zeker vaker heen je kunt ook merken dat de mensen die er werken ook veel plezier van beleven voor mij persoonlijk een blijvertje en dames ga zo door
 
Laatst bewerkt:
Advertentie ziet er zeer verleidelijk uit en zou haar wel is willen bezoeken , maar zie alleen positieve reacties van nieuwelingen
wacht nog even reacties af van meer ervaren wandelaars.
grt GW22
Er zijn wel oudere berichten op Hookers, ik heb net gekeken voor een link maar vind ze niet zo 1 2 3, maar ze moeten er wel zijn, ze loopt al langer mee, maar werkt zelf niet zo vaak als masseuse helaas, ik heb na mijn laatste bezoek nog een afspraak proberen te krijgen, en ze heeft nog geen nieuwe datum kunnen geven. Dat is een mindere kant aan haar, voor mij dan. Maar goed daar heeft ze ook een duidelijke reden voor.
 
Chantal chantalll CHANTAL 😍

Chantal is echt een Tantraqueen!

Ik heb zo gebaald dat Chantal gestopt was met masseren. Ik ken Chantal sinds Deventer, ik gok sinds 2011/2012. Gister had ik geluk 😋Ik heb als oude bekende een afspraak kunnen bemachtigen.
Ze kwam de kamer binnen en Jezus wat een verschijning, het lijkt wel alsof Chantal met de jaren nog mooier en zelfs jeugdiger wordt! Ik snap dat TS hier haar jonger schat dan ze werkelijk is. (Ik weet dat ze ouder is haha) ik vroeg aan haar hoe jong ze nu inmiddels was, haar antwoord lacherig was : Ik ben zo oud of zo jong als jij wil….
Ze zei me dat ik me mocht uitkleden, me jongeheer stond al klaar, haar ogen twinkelde richting mijn jongeheer, tijdens het douchen bleef die staan, ik probeerde mezelf in gedachten te laten Af slappen maar dat lukte niet, door het glas zag ik hoe ze zich klaar aan het maken was voor de massage en zich aan het ontkleden was 😋
Ik ging liggen en ja hoor daar kwam ze met haar aanrakingen, ik weet niet hoe ze dat voor elkaar krijgt maar ik voelde het in me hele lijf, ik ben niet onervaren met massages vind dat meer hebben dan intiem en geniet er altijd wel van, maar dit… g#domme… wat geil, haar lichaam haar body2body en haar handen die tegelijkertijd teasen, op mijn buik liggend stond ik stiekem al op knappen. Ik was bang dat als ik me om zou draaien te snel zou klaar komen. Ze maakt me gewoon helemaal gek. Ik heb bijna niet kunnen kijken in de spiegel, TS deed zich tekort lees ik, voor mijn was het teveel..
Ik mocht me omdraaien toen ontkwam ik er niet meer aan, brrrr die ogen, dat lekkere lichaam, die heerlijke billen.. en die heerlijke body2body wat ze geeft, je merkt gewoon dat ze het leuk vind je te plagen tot het uiterste. Ze zoekt letterlijk keer op keer het randje op en dan zie je die lach op haar gezicht fantastisch
Of beter gezegd die stoute grijns.. met die ondeugende ogen. Ik zei een aantal keer ooh God ooh God ooh God, zegt ze heel droog zeg maar gewoon Chantal.
Om een lang verhaal kort te maken, Chantal is voor mij echt de TOP, ze heeft me lang op knappen laten staan en toen ik uiteindelijk mocht heb ik het echt uitgeschreeuwd, het kwam echt vanuit me tenen. Niet normaal wat lekker.

Herhalingsgevaar is 1000%

Ik adviseer iedereen die dit leest om GEEN massage te nemen bij Chantal 😂😅 vroeger zat ze vaak volgeboekt dat ik voor mijn gevoel te lang moest wachten op mijn "beurt"
Eigenlijk moet ik niet eens over haar schrijven, maar goed ze heeft gewoon iets speciaals, geen "standaard" dame, geen "standaard" massage, ze is echt de Queen!
Ik weet wat je voelt en bedoelt bij haar 👍
 
Ga Zaterdag weer een geweldige massage van Chantal krijgen ,las gisteravond dat ze deze zaterdag als verrassing ook een chantra massage geeft ,pfffff direct maar aangemeld voor je het weet is het volgeboekt bij deze Queen of Chantra Massage
nu al ongeduldig :ROFLMAO:
 
Ga Zaterdag weer een geweldige massage van Chantal krijgen ,las gisteravond dat ze deze zaterdag als verrassing ook een chantra massage geeft ,pfffff direct maar aangemeld voor je het weet is het volgeboekt bij deze Queen of Chantra Massage
nu al ongeduldig :ROFLMAO:
Gaan wij dan ook horen hoe het was? Ik moet helaas mijn geduld bewaren.

Zaterdag de 18e is mijn D-Day, ik zie in de status van WhatsApp dat ons toppertje behoorlijk op dreef is😍
 
Wat een geweldige belevenis afgelopen zaterdag weer met Chantal heb de hele zondag nodig gehad om bij te komen
volgende keer zal ik me inhouden en Chantal rustig haar massage af laten maken
pffff die krijgt het voor elkaar om je binnen 5 min al helemaal gek te krijgen .
het was echt super en ook gewoon even lekker bijgekletst en geroddeld over alles haha
kan er weer een tijdje tegen Chantal je mag me altijd en berichtje sturen als je weer een sessie doet
😘 gerber de 3 benige :ROFLMAO:
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan