Recensie Chantals Tantra Studio Ahaus - Amanda 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

John Doe

Wandelaar
27
04/11/21
18
5
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/erotische-massage/exotisch-erotisch_7691602
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Chantal adverteert in de omgeving Enschede, Hengelo en Winterswijk, maar ze zitten in Ahaus. Discrete in- en uitgang. Ik ging voor Amanda, een heerlijk portugees feestbeest. Erg genieten met deze dame. Gezelligheid met passie. Aanrader en veel herhalingsgevaar.
 
Gisteren mijn tweede bezoek gebracht aan Chantals Tantra studio in Ahaus.
Ook deze keer gekozen voor een Dominanz, Dominante dames blijft toch wel mijn ding.
Wederom gekozen voor Sandra, een mooie slanke dame van begin 30 schat ik,
erg fijne Dominante uitstraling.
Bij binnenkomst stond Chantal mij al op te wachten (haar had ik de vorige keer gemist),
en aangezien zij op de hoogte is van mijn onderdanigheid en liefde voor kuisheidsgordel,
liet ze al meteen haar Dominante karakter doorschemeren.
Chantal bracht me naar de kamer, een nadere kamer dan vorige bezoek,
maar net als de andere kamer was ook deze tiptop in orde, lekker ruim van opzet en een prettige warme douche.
Chantal bood me iets drinken aan, en toen ze terugkwam sommeerde ze om mijn broek te laten zakken,
zodat ze mijn kuisheidsgordel (CB6000) eens wat nader kon bekijken.
Nadat de kuisheidsgordel goed was geïnspireerd, vroeg Chantal mij wie het beheer had over de gordel.
Ik gaf aan een sleutelhoudster te hebben, en dat ik alleen beschikte over een noodsleutel, welke was "gesealed".
Bij het tonen van deze noodsleutel, kwam de Dominante dame in Chantal naar boven,
en pakte ze de sleutel af, mij in het ongewis latende wat er verder met de sleutel zou gebeuren.
Nadat ze het bezit over de sleutel had overgenomen, verliet Chantal de ruimte en niet veel later verscheen daar Sandra.
Net zo mooi als bij m'n vorige bezoek, en wederom gehuld in een nauwsluitend outfit, prachtig.
De daaropvolgende sessie was een fijne mengelmoes van massage en Dominantie,
waarbij Sandra nog precies wist wat ik wel prettig vond, en hoe ze me kon laten schreeuwen.
Al met al weer een erg fijn bezoek, en wederom zeker voor herhaling vatbaar.
Misschien volgende keer een sessie met Chantal zelf?
Wie weet, verandering van spijs doet tenslotte eten, al voelt het dan wel een beetje als "verraad" naar Sandra.
 
Chantal heeft ergens tijdens de sessie de sleutel aan Sandra over gedragen. Sandra heeft me gedurende de sessie zo lopen opgeilen, dat mijn "klitje" bijna uit de gordel knapte. Op moment dat ik het echt niet meer kon houden en haar smeekte om te stoppen, toonde ze lachend de sleutel. Sandra was zo aardig om het slotje te verwijderen en de gordel af te doen, waarna het toch nog een happy einde werd.
 
Bij deze wil ik graag mijn excuses maken aan Chantal, Sandra, de overige medewerkers van de studio en de lezers van dit topic, voor mijn eerdere post in dit topic (inmiddels verwijderd, dank je mod).
De post kwam voort uit mijn eigen frustratie en ik besef me dat het buiten proportioneel was om mijn ongenoegen op deze manier kenbaar te maken.
De post was onnodig, kinderachtig en schuurde hier en daar ook met de waarheid.
Chantal en haar collegae hebben een fantastische salon, en ik besef dat ik mijn post daar misschien wel enige afbreuk aan heb gedaan, iets dat zij zeker niet verdienen.
Bij deze nogmaals mijn oprechte excuses, en ik hoop één dezer dagen met Chantal in contact te treden om dit met haar verder uit te spreken.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan