Recensie Chantals Tantrastudio Ahaus Sanne 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Livinglife

Newbie
15
01/09/22
15
1
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
€140
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Paar weken geleden bij Sanne geweest.
Ze is een slanke vrouw met een goede set tieten en een kleine strakke kont.
Voor een uur gekozen, met anale stimulatie.
Wat een uur! Heerlijke body, en ook de massage die ze tussendoor geeft is stevig. Ze plaagt je continu, geen plekje slaat ze over.
En over de anale stimulatie, als je geen ervaring hiermee hebt is ze echt een aanrader. Ze weet echt wat ze doet en weet precies hoe ze je gek maakt.

Ik vind sws alle dames erg prettig masseren bij Chantal, ze hebben het ook niet van de verkeerde geleerd natuurlijk. :)
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.chantalstantrastudio.com/nl/dames/sanne/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op een druilige zaterdagmiddag maar eens richting Ahaus getogen. Ik ben eigenlijk niet een wandelaar in de ware zin van het woord. In mijn marine tijd zo'n 35 jaar terug wel eens gedaan, maar vond het altijd een wat treurig gebeuren, vooral in die grote havensteden was het armoe troef. Massage ( therapie ) heb ik vanwege actieve sportcarrière wel veel gehad, en eigenlijk in al die jaren maar één keer met "extra's" die werden aangeboden. Dit was zo een slechte ervaring dat ik er gelijk genoeg van had en maar bij de normale massages bleef. Ik was nu dan ook aan het zoeken naar een masseuse en kwam bij toeval op dit forum terecht, las diverse recensies, werd toch weer nieuwsgierig en dacht, ik probeer het eens bij Chantals tantrastudio.
Via wa een afspraak kunnen maken bij Sanne. Bij aankomst was er lichte paniek aldaar, de stroom was uitgevallen en geen warm water op de kamers. Ik moest mij op de kamer uitkleden en dan via de hal naar een algemene douche welke wel warm water had. Na het douchen naar de kamer. Sanne, een leuke meid met slank/ normaal postuur. Een klein kontje met een paar lekkere strakke billetjes en een paar natuurlijke borsten die werkelijk gemaakt lijken voor dit werk. En niet te vergeten een keurig gladde "doos" zoals ze het zelf noemde. Heerlijke B2B gehad , waarbij ze na het omdraaien soms gevaarlijk dicht met haar gladde poes bij mijn gezicht kwam. Alles lekker rustig en ontspannen. Ik raakte eigenlijk zo ontspannen dat mijn opwinding wat wegzakte . En ik weet niet wat ze precies deed ( ze zat met haar rug naar mij toe ) maar één/ twee handelingen van haar, en ik was weer op volle oorlogssterkte. Hierna duurde het niet lang en een een geweldige ontlading volgde. Hierna bleef ze nog wat doormasseren, waarna het weer tijd was om te douchen en afscheid te nemen. En zo stond ik na iets minder dan een uur ( wat waarschijnlijk mijn schuld was, ik ben nogal van het snel douchen en aankleden, dit was volgens Sanne niet nodig ) weer via de achterdeur in de druiligere regen. Herhalingsgevaar ? Ik ben nogal een gewoontedier dus denk het wel, vooral omdat ik zag dat ze ook prostaatmassage doet, dit wil ik wel eens proberen. Verder prima service.
 
Laatst bewerkt:
Kan de beheerder ook verhalen inkorten?
Daarbij zie ik diverse speculaties en worden er aannames gedaan welke sommige dames in moeilijkheden kunnen brengen.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan