Recensie Chantelle, Dortmund, Prive

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Deze dame werkt nu prive in Dortmund onder de naam Chantelle:

Ik ken haar onder de naam Laura uit de rosse buurt van Dortmund, Linienstrasse haus10.
Ik leerde haar ooit in 2013 kennen, omdat ze een hele knappe slanke meid naast haar had werken die ik veel bezocht en op een gegeven moment een trio met beide dames gedaan. In 2014 is die slanke meid vertrokken en deze Laura een paar keer solo bezocht. Solo vond ik haar minder. Daarna een lange tijd heel zelden bij uitzondering bezocht.
Ergens in 2016 wenkte ze mij en begon ze te zeuren waarom ik haar nooit meer bezocht. Tot overmaat van ramp begon ze dat ik altijd Alex in hausnr8 bezocht en zei dat ze 2e keus was als Alex er niet was.
Dieptepunt was ergens in de zomer van 2017. Haar nog een keer geboekt en was maar net op de kamer op de 1e verdieping of ze begon te stressen. Ze had uit het raam gekeken en zei dat een zeer goede klant over straat liep die altijd uren boekte en dat ze die niet mocht missen. Of ik de 50 euro terugwilde en een volgende keer kon terugkomen. Toen was ik definitief klaar met haar.

Echt sm-minded is ze niet. Ze heeft het aangeleerd, omdat ze weet dat ze voor sm meer geld kan vragen. Keer tijdens een soft-sm sessie vroeg ze waarom ik nooit neukte en of er iets mis met mij was. Dan snap je het echt niet.
Groot voordeel was dat ze een grote hoeveelheid lak/leer had, wat mijn fetish is.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan