Recensie Chanty, Zoetermeer (voorheen Den Haag) 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
2
20/07/22
9
1
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/den-haag/9632313-chanty
Totale kosten (in euro)
100 euro
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorig jaar eind september - begin oktober 2x bij deze DVP langs geweest (toen noemde zichzelf nog Chantal).

Ik heb zo lang gewacht omdat ik nooit de behoeften heb gehad om mijn ervaringen te delen, niets meer of minder.

Maar ben tot de conclusie gekomen dat ik best wel wat info mag teruggeven voor alles wat ik heb gekregen uit dit forum.

Het was een van mijn eerste keren toen ik haar bezocht. Dus betaalde gewoon 100 voor een half uur.

Toen ik haar appte ging het contact best vlot, kan ik mij nog herinneren. Ik aarzelde en stelde veel vragen en zij reageerde met temperament iets in de trend van: "if you want to come fuck me, come with confidence". Hierdoor verwachtte ik een pittige dame en dat was ze ook wel maar ze was verder heel lief en vriendelijk in de omgang en stond open voor een praatje na de daad.

De buurt was vrij rustig ergens in een woonwijk in Nootdorp-Ypenburg.

Bij binnenkomst reageerde ze enthousiast, ik denk omdat ik een jonge gast ben en vgm wel haar type.

We handelden het financiële deel af en begonnen vervolgens.

Ze zetten de eerste keer een timer maar daar keek ze uiteindelijk helemaal niet (ze was naar mijn indruk trouwens TOTAAL geen klokkenkijker, ook al klinkt dat ironisch). Ik kwam trouwens ook te snel kaar en een tweede keer zat er bij mij niet in maar zij vond uiteraard een tweede keer klaarkomen geen probleem.

De tweede date ongeveer een week later toen zetten ze geen timer.

Hygiene was goed, ze was netjes verzorgd en goed geschoren verder was het appartement/kamer niet heel groot maar HEEL modern en strak en vooral belangrijk goed schoon.

Daarnaast rook ik ook geen rare luchtjes en waren er ook geen andere mensen in de buurt of pottenkijkers ofzoiets.

In een andere thread twijfelde mensen of ze trans was maar ze is alles behalve dat ze is erg vrouwelijk en gewoon curvy gebouwd met de juiste verhoudingen en geen grote blubberbuik. Het kutje was ook prima strak voor mij doen.

Ze zetten wat muziek op en draaide met haar kont tegen mij aan terwijl ze de muziek instelde op de tv en toen kon ik het niet laten om haar in haar nek te zoenen. Toen begon het feest...

Ze zakte door haar knieën en deed het condoom erom en ze was onder de indruk dat ik al zo ontzettend stijf was. Het pijpen vond ik geweldig, maar nogmaals ik heb weinig ervaring en na even opbouwend gepijpt te hebben begon ze mij te deepthroaten en toen moest ik effe vragen of ze kon dimmen want anders zou ik al klaarkomen. Vervolgens gingen we cowgirl en reverse cowgirl. En toen doggy staand maar dat ging moeilijk dus toen doggy liggend en ik kwam klaar vgm in doggy.

Toen maakten ze me mooi schoon en vroeg of ik wilden pijpen zonder condoom maar dat durf ik eerlijk gezegd nog niet en nog steeds (ben benieuwd wat jullie mening daarover is?). Ze voelde zich niet beledigd en ik kleedde me aan we maakten een praatje in gebrekkig engels en met gebruik van google translate en toen was ik ervandoor.

De tweede keer had ik haar verzocht om een leren broek aan te doen want dat zag er op een van haar fotos zo geil uit en ik vind leer/latex zws vrij geil.

De date ging ongeveer zoals de eerste keer en ik hield het gelukkig wat langer vol. Ik kan me goed herrinneren dat ik eindigde in cowgirl en dat kwam omdat zei klaarkwam ik voelde een creme achtige stof uit haar kut spuiten en zij schrok ook effe want ze dacht dat het condoom kapot was maar het was haar eigen "cum", DUS toen ik realiseerde dat ik voor het eerst een vrouw met zo een latina-lijf had laten klaarkomen toen kon ik het niet meer laten en kwam ik ook klaar vooral dus om de gedachten.

Trouwens de borsten en billen zijn al natural en voelen heerlijk aan.

Dit is mijn eerste review en ik hoop dat jullie het niet al te onoverzichtelijk vinden. Ik heb echt genoten met chanty en vandaar zo een positieve review.

Als er nog tips zijn voor vervolg reviews van mij dan hoor ik dat ook graag.
 
Ze doet geen trio met twee mannen. Trio met haar vriendin was wel mogelijk.
PZC is 30 euro extra. Niet gedaan

Dame spreekt geen Nederlands en ook amper Engels.

Zoent wel maar geen TZ.

Een heerlijke dikke ronde kont heeft ze

Ben wel positief over haar! Ze heeft uiteindelijk ook nog een lekkere massage gegeven.
weet je ook wie haar vriendin is
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Ben ook bij Chanty geweest ze is vriendelijk en spontaan en ik heb wel slechtere bbl s gezien maar ik ben daar niet zo'n liefhebber van, over de sex ze pijpt lekker goed tempo en redelijk diep zoenen was oke maar (bij mij geen tong) veel Ohh baby (het enige Engels wat ze machtig is) als je haar doggy neemt is het uitzicht wel lekker conclusie leuke dame sex (bij mij) een 7.
Niet gevraagd of ik wilde douchen.
Voor mij geen tweede keer
Lexa
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/zoetermeer/9632313-chanty
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eerder vannacht bij Chanty langs geweest. Eerste keer dat ik in het midden van de nacht bij een dvp langs ging. Werd vriendelijk bij de deur ontvangen en volgde haar naar de kamer. Vanwege het tijdstip niet gepind maar kon gewoon overboeken. Zette wat muziek op en begon tegen me aan te schuren en kwamen beide snel in de stemming. Nadat ik d'r uittkleede ging ze op d'r rug liggen en ik begon haar instictief te wrijven, likken en haar borsten te masseren (maakte met handgebaren duidelijk dat er geen vinger in mocht).

Geen idee hoelang het duurde maar toen ik stopte was ze al een beetje aan het zweten. Trilt en kreunt op een manier waardoor ik alleen maar intensiever wil doorgaan. Deed een condoom om en begonnen in missionaris en daarna op d'r zij. hierna was ze hard genoeg aan het zweten waardoor d'r haar aan d'r plakte en even een minuutje nodig had om te rusten. Gezien ze er zo veel van aan het genieten was liet ik mezelf verwennen door op m'n rug te gaan en haar te laten bewegen.

Ze begraafde me in haar decolleté en schuurde tegen me aan. Toch wel het beste (en de reden waarom ik dit schrijf) was toen ze begon met lange halen haar achterwerk naar boven te halen, m'n pik er bijna uit haar kut vallend, enkel nog op het randje verbonden voordat ze zich weer naar beneden duwden. Wederom geen idee hoelang het duurde maar voelde als een uur. M'n gekreun zorgde ervoor dat ze vroeg of het niet goed was. Niet willend dat ze stopte zei ik snel "si, good" een paar keer en bleef kreunen en uitbrengen hoe goed het was. dit moedigde haar aan om weer hard met haar clit tegen me aan te wrijven met mn pik zo diep mogelijk in d'r. Uiteindelijk bleek ze uitgeput en wilde het in doggy eindigen. (zo gezegd zo gedaan).

Ze heeft veel energie/passie, goed gevoel voor humor, heerlijk lichaam en weet hoe ze een man goed kan laten voelen.

Minpunten: ik berichte haar rond 2 in de middag. Kreeg 2 uur later een verontschuldigend berichtje dat ze pas net wakker was. Besloot om uiteindelijk toch te gaan, tijd verdomd. Wat me achteraf ook opviel was dat ze geen oraal aanbood en toen ik ernaar vroeg stond ze erop om in plaats daarvan me af te trekken (ben zelf van de mening dat ik dat gratis kan doen, dus ik zie geen reden om ervoor te betalen).

Heb haar vriendin gezien waar over is gepraatl Chanty is de beter uitziende van de twee maar ik vond d'r niet slecht. Was vergeten dat trio een mogelijkheid was. Volgende keer beter.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan