Recensie Charlene sado maso Schippersstraat 45/3 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

plateauheel

Newbie
Forumpionier
17
31/07/21
4
1
Pijpen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
BDSM spel
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Soft SM
  2. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Engels
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
20 minuten
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Onlangs voor de eerste keer binnen geweest, erg vriendelijk deutse dame, iets ouder maar erg mooi
Lekker geteased, nipple en ballen, daarna lekkere prostaat massage en dirty talk
Kortweg prima service
Volgende keer wat meer proberen
Iemand ervaring mee wat ze allemaal doet?
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+ (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120+ minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
Sado
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Als je er 1 moet bezoeken is het deze wel.
Is eerlijk oprecht en met haar werk bezich.
En ik ken ze allemaal zeer goed.
Is voor mij de beste die ik al heb tegen gekomen.
Aan haar raam hangt een bord sado maso
Ze is er alleen niet zoveel 2 weken hier 2 weken Duitseland .

Moet je echt proberen
 
Laatst bewerkt:
Zonder dat ik de kwaliteiten van de dame in twijfel wil trekken, zie ik nu wel iets opvallends gebeuren:
3 uiterst positieve reacties achter elkaar van nieuwe leden die 'toevallig' alle drie vergelijkbare taalfoutjes maken.

@admin Is dit wel helemaal in de haak?
 
Ja, precies. Omdat er geen enkele andere reactie komt, wordt er opnieuw op gereageerd om het item weer bovenaan het lijstje te krijgen. En na een paar maanden opnieuw.

Maar als jij het allemaal ok vindt, dan leg ik me daar bij neer hoor :)
 
Ja, precies. Omdat er geen enkele andere reactie komt, wordt er opnieuw op gereageerd om het item weer bovenaan het lijstje te krijgen. En na een paar maanden opnieuw.

Maar als jij het allemaal ok vindt, dan leg ik me daar bij neer hoor :)
Ik heb Charlene heel lang geleden ook eens bezocht. Ze werkte toen nog op SS 6/1, en had ook nog zwart haar. Ik was toen uitermate tevreden over haar service. Ik was toen nog aardig onervaren in het kinky gebeuren. Zij luisterde toen goed naar mijn wensen en voelde me ook goed aan. Ik ben dan een lang van het kinky af gestapt, en zodoende nooit terug gegaan. Ik ben inmiddels weer op het kinky pad, maar ben er door andere dames weer mee begonnen. Ik heb Charlene in de tussen liggende jaren inmiddels ook op een andere manier leren kennen door een gemeenschappelijke vriendin. Ik zal haar dus waarschijnlijk niet zo snel meer als klant bezoeken.
 
Deze Charlene is zeker een aanrader. Er zijn er nog wel enkele zoals Maria van Schippersstraat 40/2. Mijn toppertjes kan ik echter niet noemen. Zij worden namelijk niet graag op de fora genoemd, en bij één daarvan zou je het ook helemaal niet verwachten als je haar in haar raam ziet zitten. Ik zou wel die dames die zo opgehemeld worden met hun certificaten links laten liggen. Zo een certificaat is voor mij in elk geval een certificaat van onkunde. Een bewijs dat ze een spelletje hebben moeten aanleren. Er zijn er die kinky in hun "bloed" hebben als het ware. Dat zijn natuurtalentjes die niets hoeven aan te leren. Daar komt het vanzelf.
 
Ook kan ik Amy van VT 48 aanraden. Amy is jong en nog niet zo heel lang met het kinky stuff bezig. Zij is dus zelf nog lerende. Ik heb haar 1x bezocht voor een korte kennismakingssessie van een half uur, en daar was ik zeer content over. Door een samenloop van omstandigheden is het echter nog niet tot een herhalingsbezoek gekomen om te kijken hoe het evolueert.
 
Laatst bewerkt:
Deze prachtige Meesteres gebruikt nu de naam Sonja en zit nu in Schipperstraat 43/4. Er hangt inderdaad een groot bordje met Sado Maso. Ze voelt mensen goed aan en er is heel veel mogelijk. Ze heeft een heel goed ingerichte kamer en vele speeltjes. Lange opsluiting en bondage behoren ook tot de mogelijkheden, en ze heeft een uitgebreide collectie kinky kledij. Top aanrader :)
 
BDSM spel
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Duur van bezoek
60 minuten
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Best aan te raden voor een heerlijke en eerlijke sessie… top
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan