Recensie Charlize, Hasselt/Zonhoven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

fanatec2021

Newbie
2
30/10/21
0
1
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/massage/charlize-erotic-massagehasseltairco-belgische-dame.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Beste

iemand ervaring met deze Dame ?

Ik ben hier wel eens geweest. Zeer goede massage, de dame heeft vgm bij mw gewerkt. Dus ze weet zeker hoe ze een sensuele massage moet geven. Ik weet niet of er extras mogelijk zijn. Heb er ook niet om gevraagd. Als verassing heb ik wel ff met haar gezoend maar dit had vgm vooral met onze klik te maken. Ondertussen al ff geleden dat ik bij haar ben geweest dus de precieze details weet ik niet meer.
 
Heb je 150 euro betaald? Adverteerd 125 euro voor een uur massage. Extra's zijn mogelijk voor 50 euro. Welke extra's weet ik niet. Ik heb een tijdje geleden contact gehad via sms. Heb toen afgehaakt omdat ze ongevraagd nog berichtjes stuurde met de vraag wanneer ik kwam. Had ondertussen ook hier nog recensies gevonden die niet zo positief waren.
 
Laatst bewerkt:
Volgens mij wel maar ben er niet meer 100% zeker van. Qua extras zou ik ook niet weten wat er mogelijk is. Mij heeft ze ook ongevraagd nog wat gestuurd inderdaad maar voor mij was dit niet zo'n probleem toen.
 
Ben ook wel eens bij haar geweest , toe ze nog bij MW in Heerlen werkte ,en ook al een paar keer in Zonhoven.
Weet mij van haar nog te herrineren, voor wat extra centen kan er Heel veel Extra,s. Ga hier niet dieper meer op in, maar voelde goed aan.
Maar waar is ze gebleven.
 
Terug
Bovenaan Onderaan