Recensie Charlotte, Massagesalon Groningen 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Kleintje

Wandelaar
40
24/08/21
87
12
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Cupmaat
B
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Totale kosten (in euro)
110
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Deze recensie is van eind vorig jaar. Mijn vijfde afspraak bij een salon. Ik had zin in een massage en belde, er waren vier dames beschikbaar. Ik had, bleek achteraf, Marjon aan de lijn (bij wie ik later zelf nog eens een afspraak zou maken). Ze omschreef ze alle vier (waarvan ze zelf één was, bleek achteraf). Op basis van de omschrijving koos ik Charlotte. Ik hoorde D-cup. En ik ben een borstenman dus dat was niet zo moeilijk.

Charlotte was heel vriendelijk en stelde allerlei vragen om het ijs te breken. Toen de hakken uit gingen werd ze ineens een stuk kleiner (vind ik wel leuk) maar toen de BH-uit ging bleek die voor een groot deel vulling te bevatten. Dat vond ik wel jammer. Twee niet al te stevige B-cup borstjes bleven over. Maar je mag er wel aankomen. Vooraf spreekt ze graag duidelijke regels af. Borsten en kont mag, tussen de benen beslist niet.
Maar ze heeft wel een hele mooie, stevige ronde kont. Doordat ze niet zo groot is glibbert ze met olie heel gemakkelijk over je heen.

Opvallend was dat de massage, alsook het douchen vooraf, weinig plagerig was. Pas wanneer ze je pik pakt, wordt het echt erotisch. Dat kan een momentopname zijn, maar dat kan wel wat beter, vind ik. Ook maakt ze weinig oogcontact. Het voelt niet heel erg persoonlijk.

Al met al niet slecht, maar ook niet heel erg goed.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan