Recensie Charlotte, Massagewereld Soest 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Saikeon

Stamgast
Forumpionier
282
21/07/21
421
14
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/charlotte/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag weer een bezoekje aan MW Soest gebracht. Het was herfstvakantie, dus de spoeling was dun (5 dames op de lijst). Maar ik had mijn zinnen al langer op Charlotte gezet, die er toevallig vandaag werkte. Doorslaggevend vond ik haar foto's: een kleine, slanke, gebruinde dame van midden 30 met mooie, kleine gepiercte borsten, een heerlijke kont en een stout mondje.

Bij ontvangst kwam Charlotte al heel spontaan op me over, en ze brak snel het ijs. Fijn, want ik vind het altijd spannend om een nieuwe dame te zien. Maar ze straalt rust uit en we bleken goed te klikken! En, niet onbelangrijk: de foto's bleken erg natuurgetrouw.

Onder de douche babbelden we wat, terwijl ze me van top tot teen afsopte. Dat werd al gauw lekker intiem. Eenmaal op bed bleek ze ook nog eens heel erg goed te kunnen masseren en kwam ik totaal tot rust voor het zinnenprikkelend werd. Ze doet een lekkere b2b waarbij ze haar voor- en achterkant gebruikt. Vooral haar kont heb ik over heel mijn rug en tussen mijn benen gevoeld, heerlijk.

Na omdraaien vond ik haar b2b wederom erg goed. Ze gebruikt er bovendien haar tepelpiercings (een soort hangertjes) actief bij. Af en toe kijkt ze je doordringend aan. Dat wordt alleen maar meer tijdens het lingam-gedeelte, dat ik erg goed vond. Ze komt tussen je benen zitten, gebruikt veel olie en bouwt het heerlijk op, met volle aandacht voor de jongeheer, afgewisseld met andere erogene zones zoals de tepels en het perineum. Voetfetisjisten opgelet: ze gebruikt haar voeten om tepels en jongeheer te masseren. Een heel geslaagde toevoeging, vond ik! Het eindspel deed ze naast me; ze trok me steeds sneller af terwijl ze me geil bleef aankijken, met een heerlijk heftig hoogtepunt als gevolg.

Wat me wel opviel: de dame zelf mogen/kunnen aanraken (deel van de b2b intensief) vond ik vrij beperkt vergeleken met eerdere ervaringen met bijvoorbeeld Hanna of Bo, bij wie ik heel regelmatig beide borsten in mijn handen had. Echter: de dame het werk laten doen, met af en toe een handje hier en daar, komt de massage vaak ten goede; hier ook. Ik mocht haar aanraken, maar dat bleef beperkt. Heb wel haar heerlijke billen goed kunnen voelen. Meer dan dat was een leuke extra geweest, maar heb het zeker niet gemist.

Na het hoogtepunt ging ze nog even zachtjes door met aftrekken voor ze opstond om de doekjes te pakken. De douche achteraf was bijzonder uitgebreid en gezellig. Ze vroeg zelfs nog even hoe ze de toevoeging van haar voeten vond. Ik was haar laatste klant van de dag, maar heb me geen moment gehaast gevoeld, ook niet bij het aankleden. Er was zelfs ruimte voor een kort, maar goed gesprek. Deze fijne, slimme vrouw gaat mij zeker vaker zien!

Charlotte werkt 1 tot 2 dagen per week in Soest, waarvan dinsdag vast. Ze wisselt dat af met Eindhoven.
 
Laatst bewerkt:
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/charlotte/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ben twee/drie weken terug bij haar geweest. Charlotte is een heerlijke, open-minded masseuse met gouden handjes. Ze zegt terecht in haar advertentie zelf al dat ze misschien wel klein is, maar dat ze stevige massages kan geven. En dat klopt helemaal. Ze masseert je afwisselend sensueel als stevig. Ik houd nogal van stevige massages en toen ik daarom vroeg begreep ze gelijk wat ik wilde. Ik had als extra een prostaatmassage, iets dat ze ook heel goed kan.

Ze maakt makkelijk contacten is relaxed in de omgang. Herhalingsgevaar zeer groot voor mij.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/charlotte/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vanavond op jullie aanraden naar Charlotte geweest, en dit heeft zeker niet teleurgesteld.

Afspraak was makkelijk gemaakt en eenmaal aangekomen zag het er al als een hele professionele massagesalon.

Vriendelijk ontvangen en Charlotte was er al snel om mij op te halen. Gelijk gaf zij mij een heel fijn gevoel aangezien het een hele sociale vrouw is.

Heerlijk vooraf samen gedoucht waar je al lekker opgegeild wordt en vervolgens lekker liggen om gemasseerd te worden.

Ze weet heel goed het hoogtepunt elke keer uit te stellen en is daarnaast ook nog eens een prachtige verschijning.

Ik ga zeker nog vaker bij haar op bezoek!
Voorzieningen was allemaal heel goed voor elkaar, zag er heel netjes uit.
 
Ik kan dit helemaal bevestigen…Charlotte is een prachtige vrouw! Ik ga regelmatig naar haar toe en neem dan een b2b massage. Vooraf wordt er uitgebreid gedoucht waar zij geen plekje overslaat. De douchesessie alleen al is een hele geile start. Charlotte houdt zich goed aan het programma. Eerst op de buik waarop mijn rug goed gemasseerd werd met haar gehele lichaam. Heerlijk hoe zij met haar kleine atletische lichaam over mij heen glijdt. Heerlijk om dat geoliede strakke lichaam over mijn lichaam te voelen. Daarna omdraaien…dit is het moment. Geweldig hoe Charlotte je dan masseert. Teasen…teasen…en langzaam naar het hoogtepunt toe werken. Als je vraagt of je aan haar mag zitten geeft ze aan dat je haar kont en borsten mag aanraken. Ze geeft duidelijk haar grens aan, want verder gaan mag niet. Natuurlijk draait het om mij en niet om haar. Charlotte heeft plezier in haar werk en communiceert ook nog eens prettig. Absoluut een aanrader.
 
Ik kan dit helemaal bevestigen…Charlotte is een prachtige vrouw! Ik ga regelmatig naar haar toe en neem dan een b2b massage. Vooraf wordt er uitgebreid gedoucht waar zij geen plekje overslaat. De douchesessie alleen al is een hele geile start. Charlotte houdt zich goed aan het programma. Eerst op de buik waarop mijn rug goed gemasseerd werd met haar gehele lichaam. Heerlijk hoe zij met haar kleine atletische lichaam over mij heen glijdt. Heerlijk om dat geoliede strakke lichaam over mijn lichaam te voelen. Daarna omdraaien…dit is het moment. Geweldig hoe Charlotte je dan masseert. Teasen…teasen…en langzaam naar het hoogtepunt toe werken. Als je vraagt of je aan haar mag zitten geeft ze aan dat je haar kont en borsten mag aanraken. Ze geeft duidelijk haar grens aan, want verder gaan mag niet. Natuurlijk draait het om mij en niet om haar. Charlotte heeft plezier in haar werk en communiceert ook nog eens prettig. Absoluut een aanrader.
Alleen maar top recenties, mooi hoor!
teast Ze tijdens de massage ook tussen je billen of moet je hiervoor echt de prostaat massage boeken?
normaal neem ik altijd de intensief en wordt dat deel 'standaard' meegenomen.
Zin om ook eens met Charlotte af te spreken
 
Ik kan me herinneren dat ze wel een beetje teast tussen je billen, niet heel veel, meer als deel van de penis-/ballenmassage. Als je wil dat ze echt met haar vingers naar binnen gaat, moet je dat bijboeken.
Charlotte is echt een aanrader, doen!
 
Alleen maar top recenties, mooi hoor!
teast Ze tijdens de massage ook tussen je billen of moet je hiervoor echt de prostaat massage boeken?
normaal neem ik altijd de intensief en wordt dat deel 'standaard' meegenomen.
Zin om ook eens met Charlotte af te spreken
Charlotte is heerlijk! Wat een mooie geile vrouw is dit. Ze kan heerlijk met haar voeten masseren en sinds kort heeft ze teenringetjes om beide voeten wat een extra dimensie aan het masseren geeft. Charlotte is duidelijk in haar massage en geeft dit dan ook op één professionele wijze. Ik boek meestal anderhalf uur. Zij is expert in body intensief!

Regelmatig zie ik dat zij een andere piercing draagt! Heerlijk om te zien!
Absoluut een aanrader…

Groet
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen op lichaam
  2. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/charlotte/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik ben enkele maanden geleden bij Charlotte geweest en heb een prima ervaring gehad. Ik moet zeggen dat er voor mijn gevoel een beetje een wederzijdse klik ontbrak, maar dat kan natuurlijk gebeuren. Dat neemt niet weg dat ze een goede, redelijk intensieve massage geeft, waarbij ze je inderdaad met regelmaat aanstaart terwijl ze je even flink te grazen neemt. Zoals ze je af en toe aanstaart terwijl ze je lul beetpakt en er zachtjes tegenaan slaat had wel iets dominants vond ik. De combinatie van teder, afgewisseld met stevig was zeker aangenaam. Toen ik bij haar was had ze inderdaad een soort hangertjes in haar tepels, waarmee ze ook haar kunsten uitvoerde. Persoonlijk zijn tepelpiercings niet helemaal mijn ding, maar ieder zijn voorkeur natuurlijk.
Vooraf en achteraf lekker douchen, zoals dat bij MW (in mijn ervaring) altijd goed geregeld is.
 
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.massagewereld.com/masseuse/charlotte/
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een aantal weken geleden weer een afspraak bij Charlotte gemaakt. Deze dame is vaak vol geboekt dus ik raad aan telefonisch een afspraak te maken!

Ik heb mijzelf weer getrakteerd op een lekkere body2body massage. Een absolute aanrader omdat er goede massageolie wordt gebruikt!

De douchesessie was wederom weer een sensatie. Charlotte slaat geen enkel plekje over. Ze bukt sensueel door haar benen en sopt al je lichaamsdelen heerlijk in en kijkt je regelmatig diep in je ogen aan. Als de uitgebreide douchesessie klaar is mag ik gaan liggen. Eerst op de buik waarbij ze lekker met haar voor-en achterkant de rug masseert. De heerlijke kleine piercings zijn voelbaar op mijn lijf. Dan mag ik op mijn rug liggen…heerlijk…ze zit langs mijn lijf of tussen mijn benen in. Een heerlijke lange massage op mijn penis is onderdeel van de massage. Vakkundig streelt en trekt ze aan mijn pik. Een bodytobody volgt waarbij ze met haar lichaam over mijn penis beweegt. Moeilijk om je dan in te houden want deze dame is zo sexy en sensueel zodat ik regelmatig aan de koelkast of de weekboodschappen moet denken om het hoogtepunt uit te stellen!

Desgevraagd mag je haar aanraken, waarbij de tepelpiercings niet mogen ontbreken. Wel met gevoel uiteraard.

Charlotte is gedreven om je een goede massage te geven. Aan passie ontbreekt het absoluut niet.

Dan het hoogtepunt. Het kwam uit mijn tenen waarbij ze alles er uit haalde ;-)

Vervolgens samen weer gedoucht. Na anderhalf uur weer relaxt en voldaan vertrokken.

Charlotte, een absolute 10 dus een aanrader!
 
👍
Een aantal weken geleden weer een afspraak bij Charlotte gemaakt. Deze dame is vaak vol geboekt dus ik raad aan telefonisch een afspraak te maken!

Ik heb mijzelf weer getrakteerd op een lekkere body2body massage. Een absolute aanrader omdat er goede massageolie wordt gebruikt!

De douchesessie was wederom weer een sensatie. Charlotte slaat geen enkel plekje over. Ze bukt sensueel door haar benen en sopt al je lichaamsdelen heerlijk in en kijkt je regelmatig diep in je ogen aan. Als de uitgebreide douchesessie klaar is mag ik gaan liggen. Eerst op de buik waarbij ze lekker met haar voor-en achterkant de rug masseert. De heerlijke kleine piercings zijn voelbaar op mijn lijf. Dan mag ik op mijn rug liggen…heerlijk…ze zit langs mijn lijf of tussen mijn benen in. Een heerlijke lange massage op mijn penis is onderdeel van de massage. Vakkundig streelt en trekt ze aan mijn pik. Een bodytobody volgt waarbij ze met haar lichaam over mijn penis beweegt. Moeilijk om je dan in te houden want deze dame is zo sexy en sensueel zodat ik regelmatig aan de koelkast of de weekboodschappen moet denken om het hoogtepunt uit te stellen!

Desgevraagd mag je haar aanraken, waarbij de tepelpiercings niet mogen ontbreken. Wel met gevoel uiteraard.

Charlotte is gedreven om je een goede massage te geven. Aan passie ontbreekt het absoluut niet.

Dan het hoogtepunt. Het kwam uit mijn tenen waarbij ze alles er uit haalde ;-)

Vervolgens samen weer gedoucht. Na anderhalf uur weer relaxt en voldaan vertrokken.

Charlotte, een absolute 10 dus een aanrader!
 
Laatst bewerkt:
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan