Recensie Charlotte, Park 118 Amsterdam 4,67 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

GijsOne

Meubelstuk
Forumpionier
1.241
02/07/21
3.905
8
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.privehuis118amsterdam.nl/dames/charlotte-2/
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag eindelijk op herhaling geweest bij Charlotte. Wat een leuke, mooie en heerlijke dame! Eentje om zo mee te nemen naar een afgelegen palmenstrandje en daar alleen maar lekkere dingen te doen, te eten en te drinken. Echt een dame waar je mee alleen op de wereld wilt zijn.
Gezellig in de omgang, geen kapsones en uiteraard heerlijke seks met haar gehad. Mij ziet ze zeker terug!


 
Vandaag eindelijk op herhaling geweest bij Charlotte. Wat een leuke, mooie en heerlijke dame! Eentje om zo mee te nemen naar een afgelegen palmenstrandje en daar alleen maar lekkere dingen te doen, te eten en te drinken. Echt een dame waar je mee alleen op de wereld wilt zijn.
Gezellig in de omgang, geen kapsones en uiteraard heerlijke seks met haar gehad. Mij ziet ze zeker terug!


Mag ik vragen wat dit alles gekost heeft?
 
Charlotte heb ik ook eens bezocht. Vond het 3x niets, koud, arrogant alles was moeilijk. Weggegooid geld!
Ik vond bijna hetzelfde bij mijn bezoek aan haar. Wel een ontzettend lekker wijf die als ze wat liever zou zijn beter bij mij had gescoord. Ik vond haar evenwel niet koud, integendeel. Supergeil en sexy maar zo "op de hoogte" en in de "ban" van haar eigen uiterlijk dat ze op mij erg uit de hoohte overkwam en dat kwam de bereidheid van mijn grote kleine vriend niet ten goede....daarbij praat ze ook nog eens ontzettend bekakt en nogmaals, dat zou onder de juiste omstandigheden ook geil kunnen zijn maar niet voor mij toen...
 
Inmiddels zie ik haar af en toe weer op de agenda staat. Weet iemand of ze ook pzc doet? En meer extra's aanbied. Destijds niet naar gevraagd
Ik weet niets van PZC, maar ze doet wel DFK. Ik vermoed dat ze PZC doet voor € 50.

Ze had veel goede recensies en veel slechte recensies. Ik heb 3 jaar geleden een slechte tijd met haar gehad en ik zie haar nu niet meer.
 
Het is niet mijn favoriet. Ik betaal extra voor zoenen en ik mag haar lippen kussen, meer niet. Ik vind haar erg uit de hoogte en dominant. Daar knap ik op af. Ik denk dat ze het van me weet want verder dan de deuropening komt ze niet bij het voorstellen.
 
Het is niet mijn favoriet. Ik betaal extra voor zoenen en ik mag haar lippen kussen, meer niet. Ik vind haar erg uit de hoogte en dominant. Daar knap ik op af. Ik denk dat ze het van me weet want verder dan de deuropening komt ze niet bij het voorstellen.
Enkele van de slechte recensies op hookers.nl waren dat ze hoogstaand en dominant is en een slechte houding heeft.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
15 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Dit is ondertussen een paar weken geleden.

ik was weer eens in Amsterdam voor het werk. In plaats van lunch te eten had ik wel trek in wat anders dus ben ik maar naar park118 gewandeld. Eigenlijk wou ik Farah eens bezoeken maar die was er niet, maar Charlotte presenteerde zich en ik wist meteen dat ik haar wou.

Ze is lang, heeft een geil lichaam en is van nederlandse origine. Ze is vriendelijk en flirt een beetje bij de presentatie en op de kamer. De andere recensies hier die ze arrogant kloppen echt wel niet met mijn ervaring, maar onderdanig is ze echt niet.

Eens de kleren er af waren en ik op bed lag begon ze heel mijn lichaam te strelen met haar borsten. Ze hangt dan over mij en laat haar borsten zacht tegen mijn lichaam strelen, af en toe tegen mijn (ondertussen steenharde) lul aan. Ze kijkt me ook recht in mijn ogen aan. Ze ziet dat ik echt geil word en begint dan te pijpen (mc). Ze wisselt af tussen hard, diep, zacht en speels wat ik wel leuk vind. Ik kan mijn handen niet thuis houden en voel betast heel haar lichaam. Ik streel haar hoofd, betast haar borsten, streel haar billen en laat mijn vingers over haar kutje glijden. Ze vraagt of ik wil neuken en dat wil ik. Zij gaat bovenop en laat mijn lul ik jaar kut glijden. Ze is strak en nat. Ze neukt eerst rustig, waarbij haar lichaam helemaal tegen me aan ligt. Ze kijkt me recht aan in mijn ogen terwijl we neuken. Haar gelaatsuitdrukking is ontdeugend, een beetje kwaadaardig zelfs. Ik word geiler en geiler en vind dat ze te traag neukt dus begin zelf het ritme te bepalen. Ik druk mijn paal harder en harder in haar en geef het ritme aan door haar heupen omhoog en omlaag te duwen. Ze laat dit toe zonder protest, blijft me aankijken en begint te kreunen. Ik kom nabij het holgtepunt en kreun wat middelmatige dirty talk (de woorden "hoer" en "slet" kunnen gevallen zijn) waar ze niet tegen protesteert maar ook niet op in gaat. Een paar harde diepe stoten later spruit ik het condoom vol en ben voldaan. "Dat had ik nodig" zei ik en ze moest lachen. "Kort maar krachtig?" "Meer hoeft niet voor mij".


Het neuken duurde misschien maar vijf minuten, zo lekker vond ik het.

Een aanrader. Volgende keer zou ik ze doggy willen nemen maar dat is er dus niet aan toe gekomen deze maal.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
270+20 (Tip)
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Passionate and clearly doesn't do it just for money. Good all round services. Takes initiatives, humble and down to earth. Great lady to be with. Genuinely sweet lady.

She doesn't even know what a clock is probably. My appointment was for 1.5 hours but I think I stayed for almost 2 hours without her charging a dime extra for it.

Please note that she's bulkier than what the pics depict. Fatty signs here and there. But it's ok and she looks great.
 
Laatst bewerkt:
Ik ben recent, na jaren, ook weer een bij Park118 gaan kijken en het aanbod viel een beetje tegen. Charlotte kwam bij het voorstellen geen handje geven maar stelde zich vanaf de deur voor… had een jurkje aan. Bij gebrek aan beter toch, misschien een beetje tegen beter weten in, voor haar gekozen. Charlotte is een vriendelijke dame die inderdaad wat aan de dominante kant kan zijn. Zonder het jurkje is ze echter een stuk steviger dan de foto's doen vermoeden. Ik twijfel of die überhaupt van haar zijn. 'Slank' dekt de lading in ieder geval niet (meer), eerder 'stevig' of 'mollig' en laat dat nou net mijn ding niet zijn.
Al met al werd het even pijpen en een redelijk snelle wip en weer weg.
Ondanks het prima gesprekje zal ze mij niet meer weerzien.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan