Recensie Charlotte, Vertigo, Brussel 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Redrick

Newbie
8
07/11/21
4
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen deepthroat
  4. Tussen borsten (russisch)
  5. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Rood
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://vertigomassage.com/masseuses-tantriques/charlotte/
Totale kosten (in euro)
370
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Vrijdag kennis gemaakt met Charlotte te Vertigo (niet ver van metro Brazilië), Ik koos voor de Erotique VIP formule (370 voor 1,5 uur). Charlotte is een mooie roodharige dame met mooie sproeten over haar lichaam. Echt een athletische vrouw. We begonnen met samen te douchen. Alles mooi proper. Ze heeft een mooi paar borsten met stevige tepels (C-cup, siliconen), een paar tattoos. Dan naar de spiegel kamer waar je een mooi zicht hebt op haar vanuit alle hoeken. Begonnen met een erotische massage. Lekkere warme massage olie. Ze gebruikt haar hele lichaam, handen, borsten, penismassage met haar handen en borsten. Daarna werd het iets heter met enkele kussen met tong. Ze zakte ze af om me te pijpen (met condoom, regels van het huis), ze pijpt lekker diep en met veel overgave. Daarna standje 69 gedaan om haar ook te verwennen. Ze heeft een mooi geschoren poesje, ze werd beetje nat. vingeren is toegelaten. Daarna hebben we enkele standjes intiem gedaan (missionaris, cowgirl, doggy), kon het niet lang houden en met zicht op haar mooie poep in condoom klaargekomen. Daarna een leuke babbel. Ze is een intelligente dame, echt zeer lief, we praten in het Engels, maar spreekt ook Frans. Daarna nog een 2de rondje gedaan. Nog even met elkaar gesproken wat ik nog de rest van het weekend ging doen. Daarna nog even samen douchen. Charlotte is een aanrader, doet goed mee en is lief met ook een paar stoute kantjes!
 
Zeer interessante bijdrage @Redrick
Dit salon lijkt nogal prijzig (180€/halfuur), maar voor een echte Ierse/Schotse heb ik dat wel over. Als haar leeftijd tenminste klopt.
Praten ze aan de telefoon ook Engels, of is het in het Frans te doen?
 
Zeer interessante bijdrage @Redrick
Dit salon lijkt nogal prijzig (180€/halfuur), maar voor een echte Ierse/Schotse heb ik dat wel over. Als haar leeftijd tenminste klopt.
Praten ze aan de telefoon ook Engels, of is het in het Frans te doen?
Vertigo is een aanrader, prima salon, Frans en Engels, en als je geluk hebt zelfs Nederlands aan telefoon/onthaal. Ik heb er zeer goede ervaringen en dito herinneringen, Julia is een echte topper.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan