Charlotte (West- en Oost-Vlaanderen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Humphrey

Stamgast
Forumpionier
514
02/07/21
145
2
Heeft iemand al afgesproken met Charlotte, die al een paar weken op Redlights adverteert en soms op de chat ervan te vinden is. Heb al een paar keer met interesse gemaild voor verdere info, maar kreeg telkens een kort, nors antwoord terug. Vandaar kijk ik eerst de kat uit de boom, ook al ziet ze er niet mis uit.
 
Reeds afspraak mee gemaakt, via WhatsApp verliep alles vlot. Dag van de afspraak s'morgens nog even een berichtje gestuurd, geen antwoord, Een uur voor afspraak paar keer gebeld, geen antwoord. Tot op heden geen antwoord. Er kan altijd iets tussen komen, maar dan is een simpel berichtje wel het minste dat je kan doen. Aan de rest zou ik zeggen succes nog, maar niet meer voor mij.
 
Nog niets gelezen over jou favorietjes 😉
Heb ook nog met geen enkele afgesproken, omdat ik wat hen betreft de kat uit de boom kijk (lees : tot ik duidelijke recensies lees). Maar mijn favorieten op RL zijn een lijst met meisjes in wie ik geïnteresseerd ben (en wel eens wil afspreken). Wordt dus vervolgd !
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan