Recensie Chayene, Extase in Peer (Voorheen House of Pleasure, Kinrooi) 4,78 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Wandelvrind

Wandelaar
51
27/10/21
71
17
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Op aanraden van Joep, gewandeld met deze Belgisch Marokkaanse dame. Ze staat nog niet in de line-up bij redlight of kinky. Ik weet dus ook niet of de naam helemaal klopt.

Eigenlijk zou ik deze info voor mezelf moeten houden, maar nee.. ik ben een wandelvind.

De wandeling was in één woord: fantastisch. Komt met stip binnen in de top 5 v/d afgelopen 20 jaar.

Een verademing om weer eens gewoon Nederlands te kunnen praten bij HOP. Dame praat lekker, niet te veel, gewoon gezellig. Direct bij het douchen al lekker tongzoenen. Toen wist ik al dat het/ik goed ging komen. Met pure passie gaat ze je te lijf.
Ik wandel toch al heel wat jaren, maar zelden een dame gehad die zo lekker pijpte. deepthroat en ondertussen masseert ze je ballen. Aan alles merkte je dat ze er plezier in had. Ze liet zich heerlijk likken, waarbij ik tegelijkertijd haar mocht vingeren.
intiem anaal was niet mogelijk, maar alle andere standjes kwamen langs..en hoe?

na deze daad ook nog heerlijk samen gedoucht en tongzoenend afscheid genomen in de gang.



poeh...100% herhalingsgevaar...

groetjes

Wandelvrind
 
Heb bij HOP eens een hele geile ervaring gehad met de eveneens Belgisch / Marokkaanse Leona. Dat was ook zo`n heerlijke hete meid die van wanten wist. Leuk om te horen dat er nu een vergelijkbaar schatje aanwezig is.
 
Leona ..... Die was ik vergeten en ik voel toch weer die frustratie op komen. Het is mij dan ook nooit gelukt om een afspraak te maken.

Daarom ook heel nieuwsgierig naar deze dame, maar ik wacht wel nog even op de foto's.

Eerste bericht is in ieder geval geval belovend!
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Penismassage
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Vingeren
  5. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En het bleek een leuk en welbesteed uurtje.

Cayenne is idd een mooie jongedame, iets voller dan slank met een mooi en natuurlijk lijf. Niks kunstmatig aan gelukkig.
Geil is ze zeker ook en weet volop mee te genieten, zoent voluit en met plezier, tongt iets te wild, wat rustiger/sensueler is meer mijn ding.
Pijpen is bovengemiddeld goed, hard en diep, afgewisseld met zacht en sensueel. 👍
Ze wordt drijfnat van een goede bef/vinger beurt en komt allesbehalve geluidloos klaar. 😻
Niet aan neuken toegekomen, uurtje bleek daarvoor te kort. 🤐
Gaat me zeker nog vaker zien voor een vervolg.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Squirting
  6. Vingeren
  7. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Arabisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
Geen
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Aangezien vorige keer het totaalplaatje ontbrak en ik vandaag vrij had dus maar voor een vervolgafspraak gebeld.
Ken wist niet precies wanneer ze aanwezig kon zijn maar dat kwam goed.

Voor uurtje afgesproken en ze leek verheugd me weer te zien. 😉
Hoewel uurtje toch eigenlijk te kort is was het een bevredigend uurtje voor beiden.
Wel extra werk voor haar, natte beddengoed als gevolg van haar squirtend klaarkomen, ze geniet volop mee.
Gehele voorspel "afgewerkt", kwartiertje voor tijd condoom aangemeten en meerdere strandjes kunnen doen, uiteindelijk over haar borsten gekomen. 😊
Erg leuke date/dame dus, verslavingsgevaar.
 
Allemaal heel fijn om te weten, echt waar, maar ondertussen weet ik nog altijd niet waar ik naar moet zoeken, of naar moet vragen... Ik heb de site van HOP bekeken en daar word ik ook niet wijzer. Als de vrouwen die op de site geafficheerd staan daar allemaal echt aan de slag zijn, is dat een middelgrote onderneming, inclusief vakbondsafgevaardigde.
 
Allemaal heel fijn om te weten, echt waar, maar ondertussen weet ik nog altijd niet waar ik naar moet zoeken, of naar moet vragen... Ik heb de site van HOP bekeken en daar word ik ook niet wijzer. Als de vrouwen die op de site geafficheerd staan daar allemaal echt aan de slag zijn, is dat een middelgrote onderneming, inclusief vakbondsafgevaardigde.
Op hun Redllights profiel wordt redelijk bijgehouden welke dames aanwezig zijn.

Ik zie dat Chayene er sinds kort ook op staat (Ik ga er van uit dat dit de dame is waar het hier over gaat?)
 
Ik zie dat Chayene er sinds kort ook op staat (Ik ga er van uit dat dit de dame is waar het hier over gaat?)
In tegenstelling tot normaal......, is de dame op de foto in de advertentie iig NIET Chayenne, ze hebben een foto uitgezocht online blijkbaar. 🫣

 
Intiem
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
En omdat ik in de buurt was voor een vluggertje aangewipt, budget nu echt wel op. 🤑
Zal ook m'n laatste reactie/review zijn anders wordt het saai.
Zijzelf niet, dat is zéker.
Leuke, lekkere vrijkomt met een naturel zacht lijf waarmee de tijd omvliegt.
Beide genoten van elkaar, hopelijk blijft ze nog ff.

Owja, ze wist geeneens van de ad op Redlights. 🙈
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Penismassage
  4. Pijpen deepthroat
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Donkerblond
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na het lezen van de recensies hier was ik toch wel erg benieuwd.
Gebeld en ze was aanwezig dus een afspraak gemaakt en afgereisd naar Ophoven.

Chayenne is niet helemaal mijn type dame, maar wel heerlijke natuurlijke en knappe dame!

Wat kan deze dame heerlijk pijpen zeg! Tongzoenen was ook geweldig, en dan ook nog eens gewoon kunnen communiceren in het Nederlands.
Begonnen met tongzoenen, waarna ze voorstelde om me te pijpen.
Daarna nog 69 gedaan en haar daarna nog gebeft waarbij ze lekker nat werd.
Nog even seks gehad in een aantal posities waarna ze me klaar heeft gepijpt.

Geen gehaast, gewoon alles heel relaxed.

Ik denk toch wel een van de beste ervaringen in mijn relatief korte wandel carrière.

Ze zou nog een tijdje blijven, dus herhalingsgevaar is zeer groot.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Maandag
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vandaag bij Chayenne geweest, knappe zuiders uitziende vrouw.

Ik vond haar naast knap ook vrij sympathiek overkomen, dus snel voor haar gekozen.

En spijt heb ik er niet van gehad, na het betalen een douche gepakt en intens beginnen tongzoenen.
Ze zoent wel heel hevig, maar ik vond het wel lekker.

Ze zei dat ze een reputatie had als de 'pijpkoningin' en dat was niet gelogen.
Zelden zo een lekker natte pijpbeurt gehad.
Ik kon het na een tijd niet houden dus lekker op haar uitgestoken tong klaargekomen en ze hing helemaal onder (borsten inclusief).

Daarna effe afgewassen en heb ik haar uitgebreid gebeft, waar ze duidelijk van genoot. Ik denk dat iedereen ons daar wel gehoord heeft.

Uiteindelijk condoom aangedaan en in verschillende standjes geneukt.

Hierna nog een beetje nagepraat en een massage gekregen.

Sowieso één van de betere ervaringen.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op gezicht
  4. Klaarkomen op lichaam
  5. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
25-30
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ook de stoute schoenen aangetrokken en naar Kinrooi gereden, speciaal voor Chayenne.
De berichten hier op het forum beloofden immers heel wat goeds.
Ik had het geluk dat ze beschikbaar was en we belandden al snel op een kamer op de eerste verdieping.
Vlug even afspoelen onder de douche, waarna terug op de kamer het spel begon.
Het zoenen was heel intens, helemaal zoals ik dat graag heb. Passie, tong, nat, geil, stevig......
Ondertussen werden elkaars lichamen met de handen onderzocht.
Al vlug vonden we het beide tijd om met onze monden elkaar te verwennen.
Het orale werk van Chayenne was zeer goed. Ze weet van wanten en kent de kneepjes van het pijpvak.
Nat slobberen, eikel prikkelen, ballen masseren. Erg geil om te voelen hoe ze me verwende in 69.
Ik moest haar enkele keren afremmen om niet te snel klaar te komen. Tot dat niet meer ging en het vanuit mijn tenen kwam.
En ook bij mij trok ze niet terug, ik mocht heerlijk afspuiten over haar tong, met het gevolg dat mijn zaad ook op haar gezicht en borsten belandde.
Even op adem komen, alles werd schoon gepoetst, praatje en de vonken sloegen weer over.
Condoom werd aangebracht, waarna we in diverse standjes geneukt hebben. Uiteindelijk tijdens doggy afgeroomd.

Erg geile date, een meid die met passie te werk gaat, er echt voor gaat. Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Al deze goede reviews hebben me toch benieuwd gemaakt. Maar hoe ziet ze uit? Wordt wat dat betreft niet veel wijzer van de reviews, en van de foto kan ik dus ook niet uitgaan.. Kan iemand een duidelijke beschrijving maken?:)
 
Zijn de prijzen omhoog gegaan of moest je extra betalen voor iets? Ben zelf ook van plan om haar snel te bezoeken!
Meiden met zo`n inzet zijn als een speld in een hooiberg. Het leek er op alsof ze mijn ballen door mijn pik naar buiten wou zuigen, zo geil. Tongzoenen was uitzonderlijk intens. En dan mocht ik in haar mondje en over haar gezicht komen. Alles wat ik aan had gegeven als wensen, deed ze vol overgave. Zonder verder nog in detail te treden m.b.t. extra`s en de prijs: ze was elke cent meer dan waard voor mij. Zoals ik al schreef: zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Pijpen deepthroat
  6. Pijpen zonder condoom
  7. Squirting
  8. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Arabisch
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden bij haar geweest.
Kan al het voorgaande bevestigen, het is een geile vulkaan. Ze squirt makkelijk als je de juiste vingertechniek hebt, en schreeuwt daarbij de hele keet bijeen. :D

Pijpt zeer goed en vol overgave, een van de beste pijpsters ooit.

2 minpunten, maar dat was mbt de infrastructuur:
  • De douche die weer bijna onregelbaar was, en ik op een gegeven moment mijn rug bijna aan verbrand heb.
  • het bed met vuile lakens en vol plekken... Je kan wel op het handdoekje blijven dat ze geven, maar daar knap ik wel op af eerlijk gezegd.
 
Terug
Bovenaan Onderaan