Recensie Chayenne, Middelkerke 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Grand Spirou

Newbie
17
20/07/23
25
2
Intiem
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Biseks
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Penismassage
  5. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Zondag
Link naar advertentie
http://www.afspraakjes.be/Chayenne-ontvangt-te-MIDDELKERKE-100-SEX-date.html,%7B03EFACB9-71EF-4F2E-A894-9AF5C38D2619%7D
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Er werd al heel wat geschreven over Chayenne op het "Waar zit deze dame nu" forum. Wel, hier is ze.

Een afspraakje vastleggen met Chayenne was niet gemakkelijk. Twee weekends geleden verscheen haar advertentie op Afspraakjes.com. Voor het eerste in jaren was ze terug. Ik greep meteen mijn kans en probeerde haar op te bellen, maar ik ging direct naar voicemail. Maandag pas had ik haar te pakken. Ik vroeg haar of een afspraak voor deze zondag mogelijk was. Ik moest haar vrijdag terugbellen. Daarna volgende een zèèèèr lange werkweek. Ik ben namelijk een grote werk van haar filmpjes. (Mijn favoriet is haar lesbisch avontuurtje met Hot Marijke) Vijf jaar geleden probeerde ik al een afspraakje te maken, maar het is er nooit van gekomen. Deze keer mocht de kans mij niet ontglippen.

Vrijdag had ik haar opnieuw gebeld en zondag was goed voor haar. Daarna volgde een eindeloze rit naar Middelkerke die dan nog eens gecompliceerd geraakte door de wegenwerken daar. Ik kon me mooi parkeren op haar oprit en haar deur stond op een kier. Na al die jaren zag ik eindelijk Chayenne in levende lijven. Een surreële ervaring. Dreams can come real! Ze had haar in blond geverfd, een paar rimpels meer in haar gezicht en ze was wat dikker. Maar voor de rest zag ze er compleet uit als in de filmpjes. Beter zelfs, wat haar borsten zijn mee verdikt. Een G-cup zegt ze zelf en ik geloof het.

Eerst moest ik een klein beetje bekomen van de reis. Ik kreeg een glaasje water en we sloegen een babbeltje. Ze zei me dat ze zelf ook nerveus was. Want ze had in geen jaren nog ontvangen en ik was een van haar eerste klanten. (Wat een eer). Daarna naar de badkamer waar we ons beide verfristen. En dan eindelijk, na al dat wachten, naar de slaapkamer. Ik mocht haar eerst uitkleden. Wow! Wat had ze prachtige tetten. Dik, sterk en stevig, maar toch zacht. Eerst wat met haar meloenen gespeeld, waarop ze vroeg of ik zin had in een massage. Zo konden we ons allebei wat meer op ons gemak voelen. Eerst gebruikte ze haar handen en daarna haar strandballen. 8 kilo tet ingesmeerd met massageolie op je rug en kont voelen is een hemelse ervaring. Daarna mocht ik me omdraaien en gaf ze mijn borst en jongeheer een beurt. Niet voor heel lang, want ze had vrij vlug door dat bij het minste ik zou klaarkomen.

Nu was het Chayennes beurt om gemasseerd te worden. Eerst met mijn handen en daarna met mijn hele lijf over haar rug. Ze zei dat ik het nog goed kon. Ze draaide zich om en ik nam haar watermeloenen in handen. Daarna was haar sappig kutje aan de beurt. Ze was al goed nat en ik heb haar eerst gevingerd en haar daarna leeggedronken.

Nu eindelijk de seks. Condoompje aan en haar kalmpjes te beginnen neuken. Ik voelde bij mezelf dat ik het niet lang meer ging volhouden. Ik vroeg Chayenne of ik haar tetten mocht neuken. Natuurlijk! Condoompje ging uit en daarna haar bergen te lijf. Haar borsten zich echt stevig en knus. Mijn jongeheer verdween bijna volledig in haar tetten. Ze likte nog mijn eikel, maar lang hield ik het niet uit. Ik had een heel intens orgasme en kwam klaar op haar meloenen. "Amai, wat een lading" zei ze. Ik moest nog een paar minuten liggen om te bekomen want mijn benen trilden nog na. We praatten nog wat terwijl ik aan het bekomen was. Ik vroeg haar of ze nog lesbische trio's deed voor een volgende keer. Ze zei dat ze dat nog in het verleden had gedaan, maar haar partner was helaas al gestopt. Ze zei me ook dat ze al een dagje ouder wordt en dat ze nog wil ontvangen nu ze er nog goed uitziet, maar slechts parttime. Slechts een klant per dag. Dat verklaart zowel maar een afspraak maken zo moeilijk was en waarom de service zo goed is. Daarna ons terug opgefrist en naar huis. Ik heb voor een uur betaald en ben voor 70 minuten gebleven.

TLDR 1000% de moeite. Ik kom zeker nog terug. Mocht ik in Middelkerke wonen, ging ik iedere week.
 
Ik heb ook al een paar keer met Yana afgesproken. Ze wisselt af tussen Middelkerke, Kuurne en Zulte. En die laatste twee liggen iets dichter voor mij.

Yana is ook een aangename DVP. Ze is dikker dan Chayenne en ze laat beffen helaas niet toe. Maar voor de rest is ze een geile Gilf. Lief, zuigt goed en ze geeft een heerlijk harde massage. Also die foto's zijn echt. Haar tetten zijn bijna even groot als die van Chayenne.
 
Ik heb ook al een paar keer met Yana afgesproken. Ze wisselt af tussen Middelkerke, Kuurne en Zulte. En die laatste twee liggen iets dichter voor mij.

Yana is ook een aangename DVP. Ze is dikker dan Chayenne en ze laat beffen helaas niet toe. Maar voor de rest is ze een geile Gilf. Lief, zuigt goed en ze geeft een heerlijk harde massage. Also die foto's zijn echt. Haar tetten zijn bijna even groot als die van Chayenne.
Ik heb haar nochtans eens lang gebeft en 69 gedaan zonder condoom Toen ze Oostende zat een jaar of 3 geleden.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
E+
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Stevig
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
250
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Een tweetal weken geleden langsgegaan bij deze dame.

Ze stond reeds lang op mijn lijstje.

Reeds aan de telefoon hoor je dat het een lieve dame is.

Ook in het echt: supertoffe en lieve dame. Elk zijn smaak, maar qua uiterlijk is dit wel echt mijn type.

Gezicht is mooi, ze is heel verzorgd en uiteraard is er de eye-catcher: haar borsten. Daar heb ik mij wel mee kunnen amuseren en lekker over/tussen klaargekomen.

Leuke babbel, leuke seks en leuke dame.
Wat ik leuk vond bij haar was dat het allemaal vrij spontaan was. Geen druk en echt ontspannend.

Ze beperkt het aantal afspraakjes tot 1 per dag.

Tongzoenen doet zij niet en alles is veilig.
 
Mijn bijdrage was eigenlijk bedoeld voor Yongmane. Misschiennkwam het voor jou anders over.
Wat de echte hier besproken Chayenne aangaat, ik heb contact met haar gehad ergens oktober november. En dat contact verliep erg positief en naar mijn wens. Wanneer ik haar een tijdje later terug opbelde om een afspraak te kunnen maken kreeg ik echter geennantwoord meer. Ik heb gespreid over enkele dagen een paar nieuwe pogingen gedaan, helaas allen vruchteloos. Ook haar advertentie was al even niet zichtbaar meer en intussen ook niet meer verschenen. Dus of ze nog werkt? Ik vermoed dus van niet.
 
Terug
Bovenaan Onderaan