WHEM Cherie Den Haag

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Robtopdrop

Stamgast
Forumpionier
284
03/07/21
189
9
On top of my list!


Ik hoop dat iemand een ervaring wil delen voordat ik met haar afspreek.
Anders hoop ik volgende week haar te kunnen bezoeken. Had het vorige week al geprobeerd maar ze reageerde een dag later.

Er staat al een review van haar op kinky.nl maar die vertrouw ik niet. Die gast heeft in 1 week 4 reviews geschreven. En niet over de goedkoopste dames. Maar misschien heeft hij de loterij gewonnen en een enorme lust.
 
Laatst bewerkt:
ik heb Cherie een maand of 2 geleden bezocht. Als je van natural latina's houdt dan zou ik haar zeker eens uitproberen. Het sfeertje was leuk en geil. De seks was heerlijk. En ze kon extreem goed pijpen herinner ik mij. Fuck it, doe het zal ik zeggen. Ze was nog lekker jong, maar toch super ervaren onder de lakens. Laat me weten hoe je ervaring was als je het hebt gedaan
 
Ze is al een aantal dagen niet online geweest op whatsapp. En haar advertentie niet omhoog geplaatst. Dus heb het laten gaan en een andere dame bezocht.
 
Een heel ander type, zie mijn laatste recensie.

Ja ik reken er op dat ze terugkomt aangezien ze haar advertentie nog niet verwijderd heeft. We wachten geduldig af. Er zijn genoeg tussendoortjes om de tijd te vullen 😉

Edit:
Als je het over de duivel hebt… 😄
Mijn laatste whatsapp berichten zijn vanmiddag afgeleverd en haar profielfoto is nu weg. Dus ik vermoed dat ze toch definitief vertrokken is.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan