Recensie Cherry, Lila Thai, Den Haag 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Iemand nog bij Cherry geweest? Wanneer ik bel voor een afspraak is ze telkens op vakantie. Volgens mij hebben ze Maya aangenomen als soort van vervanging.. Iemand daar ervaring mee?
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
vandaag op de bonefooi naar lila thai gereden kreeg cherry toegewezen , Hele mooie meid om te zien met een stel nep tieten, massage stelde niet zoveel voor. Ook kwam de body to body beetje plichtmatig over.Na 40 minuten omdraaien nog een beetje body to body. condoompje er om en pijpen was opzicht niet slecht maar hou er niet van als er een condoom om een nog niet geheel stijf lid wordt gerold. daarna nog even neuken met flinke klodder glijmiddel stond persies na een uur weer buiten. Ze heeft in ieder geval een goed klokje. Zal niet zo snel meer voor haar kiezen was mij iets te klinisch
 
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/advertenties/541588-cherry
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Na het fiasco met een andere dame vanavond maar besloten naar een salon te gaan.
Daar weet je tenminste zeker dat je een dame krijgt die de deur opendoet.. Lol
Eerder die avond

Anyway, naar Lila Thai gereden. En wat was het druk in de straat zeg. Auto ver weg moeten parkeren in een schimmige wijk.
Vervolgens naar Lila Thai gelopen.
Eenmaal aangekomen deed de mamasan/baas open.

Ik mocht even kort plaatsnemen in de wachtruimte.
Toen werden er 2 dames aan mij voorgesteld. Een wat oudere dame en Cherry.
Cherry gekozen omdat ze er super goed uit zag.
Wel zag je gelijk dat ze er totaal geen zin in had.

Anyway, naar de kamer toe.
Kon kiezen, 70 euro of 100 euro.
100 euro was dan met b2b + aanraken. Toen maar het pakket van 100 euro genomen.

Cherry stond trouwens constant te hoesten en haar neus op te halen. Dus hopen dat ik morgen geen covid heb.
Toen snel douchen. En sjonge, wat stond Cherry er zuur bij. Die had er echt geen zin in.

Maar ben toch maar gaan liggen. Toen begon de "massage". Gewoon over m'n rug aaien.
Dat heeft ze gedaan voor 20 minuten. Toen omdraaien, kort b2b en toen begon ze mijn jongheer al wakker te maken.

Ze begon toen met een tempo van 210bpm aan m'n jongheer te trekken. "Please hurry time almost done"..
Hallo, ben geen robot.

Vervolgens wel gekomen maar met een dubbel gevoel.

Voordat ik naar boven ging met de dames had ik kort met een collega gebeld. Dit was om 19:22, en om 20:05 stond ik in de douche de olie van mij af te wassen.
Lekker uurtje...

Toen Cherry de douche in sprong heb ik haar gedag gezegd.
Ben nog wel naar de mamasan gegaan om te zeggen dat dit waardeloos was.
"Ja sorry, ga haar zeggen, sorry sorry". Ja daar heb ik dan weinig aan.

Anyway,
Knappe dame maar haar inzet en kunsten waren echt waardeloos
 
Pijpen
2,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
2,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
2,00 ster(ren)
Vandaag toch maar weer eens naar Cherry gegaan, want er was verder niet veel aanwezig ergens anders.

Een tijd geleden een prima ervaring met haar gehad, dus tijd om het weer eens te proberen.

Binnengekomen kwam ze me al snel halen, en ze zag er uitgeblust uit. Vriendelijk, maar hangende schouders en een treurige blik. Lichaam is nog wel prima. Ze vroeg me of ik wel eens eerder was geweest. Ik gaf aan ja voor corona, maar zij reageerde dat ze hier toen nog niet werkte. Ok joh, dan was het je tweelingzus die zich ook Cherry noemt. Al kuchend en hijgend liep ze de trap voor me op.

Prima kamer en prima douche. Ze maakt gelijk duidelijk voor hoeveel geld er wat mogelijk is, maar ik heb het bij een massage gehouden. Als snotterend en hoestend begon ze aan de massage die je eigenlijk geen massage kon noemen. Het is niet veel. Teasen is er niet bij en bij de b2b voel je een beetje haar tepels.

Uiteindelijk omgedraaid en toen wilde ze opeens mc pijpen. Maar gedaan, maar ook dat was niets. Uiteindelijk ook niet klaargekomen, want ik was er wel klaar mee.

Gedesillusioneerd weg gegaan en voorgenomen om daar zeker niet meer terug te komen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan