Recensie Cherry, Salon Leiden, Leiden 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

T81

Wandelaar
Forumpionier
29
30/07/21
68
6
Massage met hoogtepunt
3,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Penismassage
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Aziatisch
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Bruin
Cupmaat
C (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://salonleiden.nl/dames/cherry/
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Vorige week deze salon eens een bezoekje gebracht.
Was mijn eerste keer weer sinds alles open was en mijn tweede shot gedaan was en aangezien dit nieuwe forum nog niet heel uitgebreid was, ben ik maar eens een nieuwe salon voor mij gaan proberen.
Na de profielen op de website bekeken te hebben, de salon gebeld en een uurtje met Cherry geboekt.
Bij aankomst netjes ontvangen door de gastvrouw en een drankje gekregen aangezien ik nog even moest wachten.
Salon zit op een industrie terrein, niet heel veel privacy overdag als je naar binnen loopt maar goed te doen. Parkeren op straat kost overdag €0,10 per uur, dus als Amsterdammer is dit zeer goed te doen

Toen de dame en kamer klaar was werd ik opgehaald door Cherry. Wat ik al had gelezen van andere zijn de leeftijden op de website niet heel accuraat meer.
Ik denk dat je er zeker 10 jaar bij mag optellen.

Gekozen voor een uur body2body
Kreeg de natte ruimte met het plastic bed, waar ik normaal niet zo erg van van ben, maar aangezien Cherry bijna een hele fles olie heeft gebruikt, kon dit denk ik geen kwaad ;)

Over het uurtje kan ik niet veel zeggen. De teasende massage was aardig maar ook niet speciaal. Ik moest haar eigenlijk niet te veel aankijken want ze zat zo verveeld naar het plafond te staren dat ik dan mijn zin ook voelde dalen. Ze gebruikte veel te veel olie waardoor het moeilijk voor me was om te finishen. Ook was ze erg afstandelijk en door de afstand kon ik haar niet veel aanraken. Uit eindelijk toch gelukt en daarna heeft ze het uur nog netjes volgemaakt met toen wel een degelijke rugmassage.

Aangezien de andere dames die ik zag ook een stuk ouder leken dan op de website, weet ik niet zo gauw of ik weer terug kom, maar wel erg gastvrij ontvangen en nette salon.
 
Herkenbaar verhaal over de gastvrijheid, netheid en helaas ook de leeftijd Het lijkt erop dat ze de dames op Kinky in ieder geval jonger laten voordoen dan ze in werkelijkheid zijn (al staat er in de tekst wel een leeftijd die lijkt te kloppen).

Mocht iemand trouwens het betaald parkeren te duur vinden, in parkeergarage De Luifelbaan kun je gratis staan voor max 2 uur wanneer je een parkeerschijf neerlegt. Dit is max een paar min lopen van de salon.
 
Het is jammer want op hookers.nl had ik al een review van deze dame achtergelaten. Kan me aansluiten bij het verhaal. Gastvrouw en heer beiden zeer vriendelijk. Alleen de massage was slecht. Veel repetitie en werd er helemaal niet opgewonden van. Nee voor dit geld zijn er genoeg dames die een betere keus zijn. mocht je toch naar de salon terug willen gaan (vind de kosten wel wat hoog) dan is Priscilla echt een super dame
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan