Recensie Chiara, House of Pleasure, Ophoven

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Balthazar

Meubelstuk
2.452
09/12/21
2.504
56
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Donderdag
Totale kosten (in euro)
100
Omdat ik toch in de buurt was, maar eens bij de House of Pleasure binnen gesproken. Ik zag dat Bar Angel en Frau Mauro ook open waren, maar toch maar gekozen voor House of Pleasure.

Het was aardig druk blijkbaar. De meeste dames waren bezet. Er zaten er ook 2 te wachten op een afspraak. Met de lockdown in Nederland doen ze hier goede zaken blijkbaar. Zag aardig wat auto's met Nederlandse nummerplaat in de buurt geparkeerd staan. Heb gekozen voor Chiara. Mooie dame, maar niet echt mijn type. Wel vriendelijk, goed figuur en service ook prima.

Gekozen voor PZC, wat ze prima deed. PZC was wel een meerprijs, maar dat is bijna overal wel zo tegenwoordig. Daarna NMC afgemaakt. Dame spreekt Spaans, Duits en Engels. Vertelde 25 jaar te zijn, wat best zou kunnen kloppen. Als ik zou mogen gokken, zou ik gokken op 27/28.
 
Bij House of Pleasure is normaal gesproken een date standaard inclusief pzc. Sommige dames vragen er echter extra voor. Bij de gastheer kun je er naar vragen. Tip voor de volgende keer 😉.
 
Melden dan bij management wanneer ze extra vragen, liggen ze zo buiten.
Behoort standaard in tarief te zitten. Sommigen echter doen het (liever) niet en/of proberen het op die manier.
Verder geen idee hoe "hard" de afspraken daar intern zijn.
Maar hoort er standaard bij in. (y)
 
Volgens mij mag management dat wettelijk helemaal niet vragen of ertoe dwingen van deze dames om iets zonder condoom te doen. Ik zou het wel willen weten voordat ik op kamers ga. Pmc is voor mij niet genieten.
 
Volgens mij mag management dat wettelijk helemaal niet vragen of ertoe dwingen van deze dames om iets zonder condoom te doen. Ik zou het wel willen weten voordat ik op kamers ga. Pmc is voor mij niet genieten.
:sleep:

Wie heeft het hier over wettelijk?
Het zijn, voor HOP, criteria waar de dame aan "moet" voldoen, anders krijgen ze daar geen plek.
Dat dames het daarmee oneens zijn/kunnen zijn is evident.
Verder zijn dergelijke dames nooit lang actief daar als ze niet "voldoen".

Meerdere ervaringen bij HOP gehad door de jaren heen, inmiddels dus wel zo wijs geworden dat ik vooraf, bij een voor mij nieuwe dame, vooraf vraag of service "op niveau" is omdat ik anders oversla. Helaas glipt er soms toch eentje doorheen, optie twee is dan om af te breken en een andere beschikbare dame te vragen. (y)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan