Chinese dames Antwerpen

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mulan

Meubelstuk
Forumpionier
1.974
06/07/21
1.856
7
Jongens nieuwe lichting aangekomen :unsure: Wie o Wie zoekt het uit :ROFLMAO:

Een kans op zeven dat er een goede bij zit ????







 
Angela is hier al eerder vermeld op dit forum. als het dezelfde dame is, dan is het geen nieuwe lichting.

De Angela waar het toen over ging, had foto´s van een andere vrouw en dat was toen wel de vrouw van de foto´s

De vrouw die je nu te zien gaat krijgen als je reageerd op die advertentie is nog niets over geschreven. dus best gewoon beschouwen als iemand nieuw.

Ik denk eigenlijk dat het hopeloos is om recensies van eender welke advertentie te gebruiken als referentie vanaf die ouder is dan een paar dagen.
 
Meestal fake. In Schilde bijvoorbeeld is het 1 dame die er niet uit ziet (dik, minstens 40, ballonhoofd) die adverteert met foto's van allerhande fotomodellen. Eens daar aangekomen (zoals ik) ben je natuurlijk teleurgesteld, gelukkig ben ik weggegaan.
Wat me ook opvalt is de photoshop op de gezichtjes ; die worden soms bijgesneden tot abnormale kaaklijnen, sommige zijn eerder lachwekkend.
En als ze dan echte foto's plaatsen, zijn het meestal lelijke wijven.
 
Bespaar je de moeite om Chineesjes te bespreken op basis van advertenties. Zo goed als steeds zijn de foto's totaal nep (fotomodellen idd, en soms bijgewerkt) en ter plaatse krijg je een Chineesje voorgeschoteld dat er in het beste geval wat op lijkt (van ver). Het is een gok. Je kan een goede krijgen, en je kan pech hebben en eentje krijgen die tegenvalt.
 
Bespaar je de moeite om Chineesjes te bespreken op basis van advertenties. Zo goed als steeds zijn de foto's totaal nep (fotomodellen idd, en soms bijgewerkt) en ter plaatse krijg je een Chineesje voorgeschoteld dat er in het beste geval wat op lijkt (van ver). Het is een gok. Je kan een goede krijgen, en je kan pech hebben en eentje krijgen die tegenvalt.
Naar de Chinese dames gaan is als de loterij winnen zelden of nooit win je ,ik bezoek ze niet meer ,maak meer kans dat ik een lotje betaal van de loterij en win 😂
 
Naar de Chinese dames gaan is als de loterij winnen zelden of nooit win je ,ik bezoek ze niet meer ,maak meer kans dat ik een lotje betaal van de loterij en win 😂
Je hebt gelijk, en ik neem me ook altijd voor om ze niet meer te bezoeken omwille van de fake profielen en de oplichterij die dat eigenlijk is.

Maar op geregelde tijdstippen krijg ik er toch weer zin in, en als afwisseling vind ik het wel eens prettig om een Chineesje te gaan 'pakken'. Altijd korte dates, want de communicatie is zo goed als onbestaande. Dus geen opbouw of voorspel, gewoon eraan beginnen, klaar, en wegwezen.

Ik heb al wel wat Chineesjes gedaan. Een enkele keer heb ik pech gehad. Een paar keer ook geluk gehad en een erg leuke gekregen. Twee keer was zij zodanig knap en leuk zelfs, dat ik er de dag nadien al terug eens ging mee spelen. Maar meestal moet je het dus stellen met een andere, en is het inderdaad een loterij.
 
Ik heb inderdaad ook al veel tegenvallende dates gehad, maar ook die meevallen.

Zo kwam ik eens bij eentje (afgesproken via wechat - 50 euro voor een vluggertje) en daar aangekomen was haar vriendin ook in haar appartement. Ze zei dan dat haar vriendin het vak nog moest leren en of ik een trio wou. Ze waren niet de mooisten (ze waren ook niet echt lelijk, gewoon iets meer in het vel, maar wel jong), maar ik zeg geen nee tegen een trio voor 50 euro... Het was nog verdomd lekker ook.
 
Heb er ook al een aantal bezocht in Schoten & Hulshout, de meeste foto's zijn fake en als je geluk hebt doen ze wat ze adverteren.
Ik bezoek ze niet meer - teveel fake.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan