Recensie Chinese Fanran, Roeselare 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Mamasaninthehouse

Wandelaar
74
20/05/22
18
9
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Spaans
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/hallo-ik-ben-een-mooie-11.html
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ik herken haar op de foto's maar heb ze eerder een paar maal in Brussel ontmoet een dik jaar geleden of nog iets vroeger.
Ze spreekt Spaans en Chinees natuurlijk, communicatie ging niet altijd zo vlotjes maar hebben wel plezier gemaakt.
Met haar had ikzelf een grote gfe, als ze nu wat dichter zou werken zou ik zeker nog eens gaan.
De foto's kloppen helemaal, geen al te grote klokkijkster, niet eerst geil maken en dan snel afwerken. Tongzoenen, pijpen zonder, beffen was ze geen grote fan van, ze heeft veel moeite gedaan om mij te laten komen de laatste keer.
Zij was eigenlijk de eerste Chinese die ik opzocht, nadien zelden nog 1 ontmoet die in haar voetsporen kon treden.
Hopelijk kunnen jullie daar hetzelfde ervaren.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Ik herken haar op de foto's maar heb ze eerder een paar maal in Brussel ontmoet een dik jaar geleden of nog iets vroeger.
Ze spreekt Spaans en Chinees natuurlijk, communicatie ging niet altijd zo vlotjes maar hebben wel plezier gemaakt.
Met haar had ikzelf een grote gfe, als ze nu wat dichter zou werken zou ik zeker nog eens gaan.
De foto's kloppen helemaal, geen al te grote klokkijkster, niet eerst geil maken en dan snel afwerken. Tongzoenen, pijpen zonder, beffen was ze geen grote fan van, ze heeft veel moeite gedaan om mij te laten komen de laatste keer.
Zij was eigenlijk de eerste Chinese die ik opzocht, nadien zelden nog 1 ontmoet die in haar voetsporen kon treden.
Hopelijk kunnen jullie daar hetzelfde ervaren.
Zeg jij nu dat deze momenteel in Roeselare zit?
Of heb je over wat u vroeger met deze dame meegemaakt had?
Want ik heb deze dame niet in Roeselare gevonden...
Je brengt mensen op een dwaalspoor!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan