Chinese salons Zeist

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
1
04/08/21
0
Ik bivakkeer binnenkort een week in Zeist voor werk. Heeft er toevallig iemand een idee of ik in 1 van de Chinese salons daar (er zit er een aantal) voor meer dan een massage aan mijn trekken kan komen? Tips (per PB) worden zeer gewaardeerd!
 
Laatst bewerkt:
Hey Jan, ik zag deze post en ben eigenlijk benieuwd of jij in utrecht nog tips/adresjes hebt?
Mijn wensen zijn meestal massage + aftrekken. De rest is voor mij geen must. Woon zelf in Utrecht en heb hier 2x een salon op de straatweg bezocht. Sufia en De zeemeermin. Die ervaring kan ik met je delen. Voor de rest heb ik alleen maar marktplaats adresjes door heel NL bezocht en kan van deze dames info geven:
 
Hi Heb zelf wel ervaring met wat adressen in Amersfoort en omgeving. Ben wel benieuwd naar wat mogelijkheden in Utrecht en omgeving...
Ik deel graag mijn belevingen als ik info ontvang...
 
Hey Jan, ik zag deze post en ben eigenlijk benieuwd of jij in utrecht nog tips/adresjes hebt?
Mijn wensen zijn meestal massage + aftrekken. De rest is voor mij geen must. Woon zelf in Utrecht en heb hier 2x een salon op de straatweg bezocht. Sufia en De zeemeermin. Die ervaring kan ik met je delen. Voor de rest heb ik alleen maar marktplaats adresjes door heel NL bezocht en kan van deze dames info geven:
Mss een pb,alvast bedankt
 
Krijg nu vast een bak kritiek over me heen, maar al die vragen van (redelijke) newbies met "als ik wat krijg, krijg je wat terug"
Sorry, maar voor wat hoort wat, gaat zo niet op.
Ik was deze week eens door de leden aan het bladeren en als je ziet hoeveel leden er zijn met nul berichten word ik niet vrolijk.
Dit zijn geen Newbies maar Freebies.
Maar ja, kijken kijken niet kopen.
Schijnt ook hier gebruikelijk te zijn.
Hoort eigenlijk in algemeen forum te staan, maar hier viel het me echt op.
Voor wie de schoen past...
 
ja klopt

Wallie64

Ik was jaren lang lid van een ander forum [ die niet meer bestaat ] en deelde daar mijn ervaringen en zit nu een tijdje op deze forum , en zie dat er veel nieuwelingen zijn die alles willen weten over bepaalde advertenties van de dames . Je moet zelf op onderzoek gaan en zelf bepalen of je wilt delen want is voor mij ook dure hobby en dat nieuwelingen dan lezen en er op af gaan zonder zelf te delen is beetje goedkoop
grt GW22
 
Krijg nu vast een bak kritiek over me heen, maar al die vragen van (redelijke) newbies met "als ik wat krijg, krijg je wat terug"
Sorry, maar voor wat hoort wat, gaat zo niet op.
Ik was deze week eens door de leden aan het bladeren en als je ziet hoeveel leden er zijn met nul berichten word ik niet vrolijk.
Dit zijn geen Newbies maar Freebies.
Maar ja, kijken kijken niet kopen.
Schijnt ook hier gebruikelijk te zijn.
Hoort eigenlijk in algemeen forum te staan, maar hier viel het me echt op.
Voor wie de schoen past..
 
Nou bij mij staat newbie maar ben het totaal niet,genoeg ergens geweest waar ik nu 3 topper van heb overgehouden dus m'n investeringen was het waard,met teleurstelling ook erbij maar goed,het is hoe iedereen er tegen aan kijkt,waar sommigen voor veel weinig krijgen wat ik lees,heb ik er meer voor gekregen dan wat ik hier lees,maar goed het is per persoon hoe je bent met omgang,en je eigen hygiëne
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan