Recensie Chloé, Roeselare 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Hornby

Wandelaar
32
22/05/22
27
6
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chloe-your-secret-companion.html
Totale kosten (in euro)
120
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Ongelofelijk, beter als dat is er echt niet te vinden , echte GFE 🤩

ontvangt meestal in de late namiddag/vooravond.
€ 50 extra voor anaal
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
150+50
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Na de goede recensies hierboven ook een bezoekje gebracht aan Chloë en het me niet beklaagd.

Afgesproken voor een uurtje via Whatsapp. Ter plaatse bijbetaald voor anaal, ze zei dat ze dat leuk vond en dat leek wel te kloppen :)

En het was uitstekend. Tongzoenen kon, lekker diep pijpen (met condoom). Ze ook gebeft waarbij ze ofwel klaarkwam ofwel goed kon faken :) Intieme deel was ook goed en na de daad wat uitgerust en nog een leuke babbel gehad.

Kortom, het was een uitstekende date met een jonge, knappe en sympathieke West-Vlaamse meid voor een redelijke prijs. Eentje waar ik de komende maanden nog regelmatig aan ga terugdenken.
 
Chloe is echt een topmadam!!! Een echte GFE. Heeft ook een zeer mooi lichaam. Echt de perfect date........onmiddellijk tongzoenen alsof je net als vriend een paar dagen van huis was. De sex is ook super! Echt een dame die heel veel klasse uitstraalt en jou met respect behandeld...... als je dan nog eens haar speciale knopje weet te vinden........hmmmm heerlijk!
 
Vorige week ook nog eens langsgeweest bij Chloé en het wordt alleen maar beter. Ontvangst in sexy lingerie, tongzoenen en lekkere sex waarbij ze zelf ook geniet. En ze had zelfs een leuke verassing in petto deze keer. Ook een vlotte om mee te babbelen, zou er gemakkelijk ook een uurtje mee kunnen babbelen. Haar agenda begint intussen ook snel op te vullen, er zullen er nog van genieten :)
 
Hetzelfde hier. Vorige week langsgeweest, kon jammer genoeg maar 30 min maar toch hiervoor gegaan.
Ontving in n lekker setje die je mag uitnemen eenmaal je bezig bent. Tongzoenen was er meteen van bij binnenkomst... Wat kan ze dit lekker. Daarna haar mogen beffen waarbij ze lekker genoot. Je zag het hoe ze zich opspande... Zalig. Daarna korte blowjob (met condoom weliswaar) en haar dan lekker in missio en doggy genomen. Heerlijk klaargekomen.
Volgende keer moet ik beslist n uur nemen. Zalige meid.
 
Waar ontvangt ze ergens? Ik hoef geen exact adres, maar weet graag op voorhand in welke omgeving: ik parkeer me namelijk niet graag voor de deur maar kies liever een onopvallende openbare plaats zoals de parking van een supermarkt bijvoorbeeld.
Mag ook via PB.
Thx.
 
Waar ontvangt ze ergens? Ik hoef geen exact adres, maar weet graag op voorhand in welke omgeving: ik parkeer me namelijk niet graag voor de deur maar kies liever een onopvallende openbare plaats zoals de parking van een supermarkt bijvoorbeeld.
Mag ook via PB.
Thx.
Ontvangt zeer discreet met ingang weg van de straat, parkeren kan in de straat zelf op een 50 tal meters.
 
Gisteren via WhatsApp een afspraak kunnen vastleggen voor deze middag.
Eenmaal aangekomen komt er geen reactie op berichten / telefoontjes.
Na een 20-tal minuten te staan draaien in de inkomhal van het gebouw terug naar huis vertrokken.

Spijtig.
 
Gebeurt ook bij mij wel veel de laatste tijd. Laatste 2 afspraken waren last minute afgezegd. Vorige week dan toch nog s gelukt... Maar vond dat ze wel fel vermagerd was. Ze was er ook niet heel met haar gedachten bij. Wel jammer. Iemand die zelfde voor heeft?
Tot nu toe m'n enigste dame die ik heb bezocht. Er zijn ook niet zoveel Vlaamse jongedames in de regio Roeselare.

Wat ik me ook al lang afvroeg : waarom zijn die goeie comments van ene wouter zo opeens hier verdwenen? Weet nog goed dat in begin deze mij de stap doen zetten hebben om bij cloe te gaan.
 
Laatst bewerkt:
Gebeurt ook bij mij wel veel de laatste tijd. Laatste 2 afspraken waren last minute afgezegd. Vorige week dan toch nog s gelukt... Maar vond dat ze wel fel vermagerd was. Ze was er ook niet heel met haar gedachten bij. Wel jammer. Iemand die zelfde voor heeft?
Tot nu toe m'n enigste dame die ik heb bezocht. Er zijn ook niet zoveel Vlaamse jongedames in de regio Roeselare.

Wat ik me ook al lang afvroeg : waarom zijn die goeie comments van ene wouter zo opeens hier verdwenen? Weet nog goed dat in begin deze mij de stap doen zetten hebben om bij cloe te gaan.
Da`s vreemd. Voor mij is ze echt wel veraf, maar door sommige reviews blijft ze op m`n lijstje staan. Je weet nooit dat ik in de buurt moet zijn. Vroeger verdween haar advertentie vaak voor een tijdje, vermoedelijk omdat haar agenda voldoende gevuld is. Maar tegenwoordig staat die bijna altijd online. Wel fijn, met af en toe andere / nieuwe foto`s. Maar ik vermoed dat er "iets" veranderd is.
 
Lijkt me nog steeds n kinky meid. 2 weken terug nog s contact opgenomen voor n bezoekje, is toen niet kunnen doorgaan, maar wie weet. Kreeg gelijk haar tarieflijst mee, met extras zoals rimmen geven, en plasen op haar. Wil rimmen wel s proberen, iemand ervaring bij haar hiervan? Maar dan jammer genoeg wel nog pmc, wat ik dan wel raar vind.
 
Ja hoor, in het begin zat rimming in haar basispakket,samen met cim ..
Deed ze met veel enthousiasme, toen was alles nog mogelijk zonder condoom, anaal inbegrepen.
En dit voor een luttele 180€, man, dat waren tijden!
 
Ook eens laten rimmen door haar. Vond er zelf niet veel aan, was misschien omdat mijn 1e ervaring was. Ook was ze toen die dag zelf wat afwezig vond ik.
Andere extra's zijn voetfetisch, klaarkomen over haar gezicht, plasseks over haar, deeptroat. Vuistneuken liet ze vroeger ook toe, maar sta nu niet meer tussen. uiteraard ook anaal
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
B
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
90 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
270
Ben bij haar een 2tal weken geleden langsgeweest, had haar al enkele keren ontmoet in het verleden. Zonder problemen een afspraak gemaakt en toch wel een zeer leuke dat gehad, toen ze zag dat ik wel genoot van het pijpen stelde ze spontaan voor om zich op haar rug te leggen met haar hoofd net van het bed en dat ik rechtstaand hem in haar mondje stak.
Voor mij een nieuwe ervaring maar zeker voor herhaling vatbaar ;)
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan