Recensie Chloe, Leuven 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johnode963

Wandelaar
Forumpionier
66
05/07/21
63
20
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Zoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://old.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chloe-blond-only-smswhatsapp.html
Totale kosten (in euro)
170
Deze week langs geweest bij Chloe. Ze ziet er uit zoals op haar foto's en had een zwart lingerie setje aan.
Eens betaald, korte douche genomen. Hierna op bed gelegd en kwam ze even op me zitten om dan mijn lul in haar mond te nemen (zonder condoom).

Toen mijn soldaat op sterkte kwam, nam ze een condoom en kwam ze cowgirl erop zitten. Even cowgirl en dan doggy met een uitzicht op een spiegel, dus je zag haar goed terwijl je haar doggy neemt. Missio kussen en klaar gekomen.

Ervaring is beetje zoals beschreven bij onze Waalse collega's. Spreekt goed Engels, maar echt wel een mooie verschijning. Super GFE misschien niet, maar haar lichaam compenseert wel veel.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Chloe al enkele keren bezocht, we hebben een goeie klik. Ze is het meisje van de foto's. Vind ze in het echt zelfs aantrekkelijker. Kijkt niet op de klok, alles voelt heel natuurlijk aan, voor mij een gfe.

Iets duurder dan de nieuwere standaard van 150 per uur, maar ze is het meer dan waard, als ik meer tijd had zou ik vaker langsgegaan!
 
nieuwe link
Dit is een totaal andere dame, in dit topic gaat het over de Braziliaanse Chloe
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen in mond
  3. Klaarkomen op lichaam
  4. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/chloe-blond-alleen-sms-en-whatsapp.html
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Chloe was vorige week een weekje in Brugge in een vakantiewoning niet ver van het station.
Supergoeie ervaring en leuke dame om mee te praten, stelt je ook meteen op het gemak door zoen te geven bij het binnenkomen. Van Brazilaanse afkomst maar al 4 jaar in België (Brusselse). Heel mooie dame met prachtig lichaam, in het echt mooier dan de fotos vind ik persoonlijk.

Daarna ging ze in haar sexy zwarte lingerie setje de trap voor je naar boven, lekkere kont. Haar borsten zijn wel siliconen, maar toch zacht (eigelijk zelf hier niet zoveel ervaring mee) maar was veel aangenamer voelen dan ik in gedachten had.

Super goeie pijpbeurt zonder condoom (en neemt goed de ballen enzo mee), zoenen en beffen kon allemaal. Tongzoenen was ze wel beetje voorzichtig mee, denk niet dat ze hier echt heel open voorstond, maar liet het wel toe.

Hierna ging ze terug naar Brussel/Leuven iets van verhuizen ofzo, waardoor ze een weekje naar Brugge kwam tot het nieuw contract begon. Spijtig is dat beetje ver voor mij, anders ging ik zeker nog regelmatig eens terug!
 
Ik had haar graag eens bezocht maar ze ontvangt in Leuven in een razend drukke winkelstraat. De kans dat ik daar iemand bekend tegen het lijf loop is groot. Jammer, niet echt discreet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.50 m - 1.60 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Net ook even binnen gewipt bij Chloe. Ze ziet er beter uit dan op haar foto's, stelt je bij binnenkomst onmiddellijk gerust met een kus. Na het financiële geregeld te hebben, op het bed gaan liggen, waarna ze op me kwam zitten en opgeilde met haar lingerie nog aan. Deze speelde ze na een tijdje uit waarna een goede blowjob begon waar de ballen niet vergeten werden. Ik moest ze al even afremmen wat geen probleem was. Daarna cd erover en afgemaakt met haar op mij,waarbij ik nog volop kussen kreeg met af en toe wat tong bij. Heel vriendelijke, knappe dame, zeker voor herhaling vatbaar.
 
Op haar profiel staat 'IK PLAN ALLEEN EEN AFSPRAAK IN MET FOTO!' Wat bedoeld ze daarmee? Dat je een foto van jezelf naar haar moet sturen?
waarschijnlijk dat je whatsapp profiel een foto moet hebben. Vaak hebben ze last van stalkers die valse afspraken maken en dan niet komen opdagen. Of misschien wil ze geen afspraken met bepaalde profielen, who knows
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
1,00 ster(ren)
Tongzoenen
1,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C (fake)
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Dinsdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Ik was wel heel nieuwsgierig hier na alle goede recensies, dus gisterenavond een afspraak gemaakt voor deze morgend. Ging toch wel vrij stroef door het langzaam antwoorden van haar in de ochtend.

Aangekomen was het toch nog even zoeken aangezien ze mij pas het exacte adres gaf als ik daar aan kwam. En niet super discreet.

Ze deed de deur open en ze is echt een mooie verschijning, mooier als op haar foto's.

Maar eens op het bed kon er geen lach meer van af, het was duidelijk dat het tegen haar zin was. Kussen kon er ook niet vanaf bij mij terwijl ik toch wel proper en verzorgd ben. En na nog geen minuut pijpen direct condoom er rond en kwam ze op me zitten daarna doggy en na een kwartierje klaar omdat ik er ook gewoon zelf geen zin meer in had. Zelfs niet aan beffen toegekomen


Niks GFE bij mij. Misschien was ik haar type niet of was het haar dag niet, who knows 🤷 spijtig aangezien ik me verwachte aan een goede date na al de recensies hier.
 
Ik heb niet zo lang geleden contact met haar gezocht en we waren via whatsapp nog net geen ruzie aan het maken. Nog nooit meegemaakt. Heb toen zelf ook de date afgebroken. Ze heeft er overduidelijk geen zin in, dan mag je nog een mooie meid zijn, laat dan maar.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Klaarkomen in mond
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
18-25
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
60 minuten
Totale kosten (in euro)
210
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Vorige week bezoekje gebracht aan Chloe. Afspreken ging vlot, er is ook gratis parking vlakbij. Ik was wel een beetje ongerust door de recente negatieve recensies.
Toen ik binnen kwam, werd meteen bevestigd wat al eerder is gezegd: ze is nog knapper in het echt! De passionele tongzoen in de sexy lingerie brak meteen het ijs. Snel een douche genomen en op bed beland.
Na wat kussen deed ze haar bh uit en zag ik haar fantastische borsten, weliswaar fake. Ze gaf een zalige pijpbeurt waarbij ze ook de ballen goed verwende. Hierna ging ik zelf aan de slag en haar poesje verwend met lik- en vingerwerk tot ze klaarkwam. Dat was heel zeldzaam zei ze, we zullen het maar geloven zeker ;)
Vervolgens enkele standjes tot ik haar vroeg of ze me op haar knietjes wou afwerken. Met veel overgave pijpte ze me klaar en mocht ik haar mondje volspuiten, ze pijpte nog lekker lang door.
Na een leuke babbel was er nog wat tijd voor ronde 2 en is ze op mij komen zitten. Ze deed in cowgirl haar ding (het zicht op die borsten!!) tot ik het condoom vulde.

Zalige date met een heerlijke meid, hoog herhalingsgevaar! Bij het afscheid nemen begon ze nog eens over haar orgasme "You're really good, that doesn't happen often, also in my personal life". Opnieuw: we zullen het maar geloven zeker ;)
 
Ja, ze is terug in Leuven.
Ik ben er een paar weken geleden geweest en kan de positieve recensies van hierboven bevestigen. Ik vind ze ook knapper dan op de foto's (waar ze wat fake overkomt), zalig lichaam, ze pijpt zonder condoom (had me op voorhand geschoren) en haar flat (op de ring, maar niet het bekende adres) is echt wel top (groot en zeer verzorgd). Het enige negatieve is dat het niet echt een GFE is... in die zin dat ze het eerder graag kort houdt. Maar toch, voor mij is er zeker herhalingsgevaar.
 
Terug
Bovenaan Onderaan