Recensie Chloe, Nijmegen 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

LiefhebberZ

Stamgast
698
28/10/22
649
3
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Bare seks
  2. Beffen
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Vingeren
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
West-Europees
Leeftijd
50+
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Slank
Duur van bezoek
120 minuten
Dag
Zaterdag
Link naar advertentie
https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/pleasuremoments_7923279
Totale kosten (in euro)
350
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Eind februari haar bij mij thuis uitgenodigd. Ze is 56 en zeer mooi voor haar leeftijd: erg verzorgd, charmant gekleed, vriendelijk, erg slank en een knap gezicht. Ze draagt geweldige lingerie (wist niet waar ik moest beginnen, bang om iets kapot te maken 😀). Mooi en lekker lichaam, borsten hebben wat hulp gehad van de dokter. Ze is erg actief en weet van aanpakken. Bare neuken kan bij haar maar dat heb ik niet gedaan. Er is sowieso veel bij haar mogelijk maar dat red ik niet in één avond.
Door mijn enthousiasme in de eerste ronde lukte het die avond helaas in de tweede ronde niet meer helemaal vanzelf. Maar ze toverde een speeltje uit haar tas waarmee ik uiteindelijk toch nog een keer klaar kon komen.
Ze is geen klokkijker en gezellig gezelschap. Zoals ik al schreef is ze erg charmant en draagt heerlijke lingerie, en hield haar high heels in bed aan. Geweldig! Echt een fijne date met haar gehad en smaakt naar meer en vaker!

Zie ook het andere topic over haar.
 
Ik heb haar ook n bericht gestuurd. Even afwachten. Ze ziet er in ieder geval heerlijk & geil uit; en aangezien ik 'n liefhebber ben van hoeren die nzc ga ik binnenkort graag met haar afspreken.
 
Iemand toevallig nog een recente ervaring met deze dame? Foto's zien er top uit en twee uur voor €350,- lijkt mij een mooi bezoekje waard.
Geen recente ervaring met haar. Wel onlangs contact gehad maar onze agenda's kwamen toen niet overeen. Ben wel van plan binnenkort weer te gaan afspreken want het is een erg charmante en heerlijke dame.
 
Heren deze link lijkt niet te werken
Ja klopt! Volgens mij heeft ze een nieuwe advertentie aangemaakt.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/divine-goddess-_8531811

@admin graag link actualiseren.

En om op @BakkerseT zijn vraag te reageren:

Geen ervaring maar deze dame is al eens besproken in '21, destijds was ze volgens haar advertentie 55 en gebruikte ze naast de lingerie, die ze online had gekocht, ook de foto's van de lingeriemodellen in haar advertentie.

GR link

Nu drie jaar verder is ze volgens haar nieuwe advertentie 54jr, begint weer akelig veel op een "Interstellar" episode te lijken. Mijn persoonlijke mening is dat ze de 60 al is gepasseerd, kijk maar eens naar foto nr 19 en menig decolleté foto.

De tijd laat zijn sporen na .......
 
Laatst bewerkt:
Ja klopt! Volgens mij heeft ze een nieuwe advertentie aangemaakt.

https://www.sexjobs.nl/dames-van-plezier/divine-goddess-_8531811

@admin graag link actualiseren.

En om op @BakkerseT zijn vraag te reageren:

Geen ervaring maar deze dame is al eens besproken in '21, destijds was ze volgens haar advertentie 55 en gebruikte ze naast de lingerie, die ze online had gekocht, ook de foto's van de lingeriemodellen in haar advertentie.

GR link

Nu drie jaar verder is ze volgens haar nieuwe advertentie 54jr, begint weer akelig veel op een "Interstellar" episode te lijken. Mijn persoonlijke mening is dat ze de 60 al is gepasseerd, kijk maar eens naar foto nr 19 en menig decolleté foto.

De tijd laat zijn sporen na .......
Ze ziet er nog steeds heel goed uit. Is heerlijk slank en heeft lekkere grote borsten. En het is natuurlijk wel heel geil om haar zc te neuken en haar dan lekker vol te spuiten!
 
Eind februari haar bij mij thuis uitgenodigd. Ze is 56 en zeer mooi voor haar leeftijd: erg verzorgd, charmant gekleed, vriendelijk, erg slank en een knap gezicht. Ze draagt geweldige lingerie (wist niet waar ik moest beginnen, bang om iets kapot te maken 😀). Mooi en lekker lichaam, borsten hebben wat hulp gehad van de dokter. Ze is erg actief en weet van aanpakken. Bare neuken kan bij haar maar dat heb ik niet gedaan. Er is sowieso veel bij haar mogelijk maar dat red ik niet in één avond.
Door mijn enthousiasme in de eerste ronde lukte het die avond helaas in de tweede ronde niet meer helemaal vanzelf. Maar ze toverde een speeltje uit haar tas waarmee ik uiteindelijk toch nog een keer klaar kon komen.
Ze is geen klokkijker en gezellig gezelschap. Zoals ik al schreef is ze erg charmant en draagt heerlijke lingerie, en hield haar high heels in bed aan. Geweldig! Echt een fijne date met haar gehad en smaakt naar meer en vaker!

Zie ook het andere topic over haar.
Ik heb afgelopen week een poging gedaan om een afspraak met haar te maken. Heb ik schat 40 mails verzonden en 4 dagen verder. Ik zeg kun je zondag avond om 20uur. Eerst 150euro, ik zeg JA dan blijkt dat ze geen locatie heeft. Zelf een hotel kamer geboekt in nijmegen. Ik zeg JA. Dan geeft ze aan dat er 30 euro reiskosten. Dan gaat ze niet onder de 200 euro afspreken, dan wordt het 265. Ik zeg jA. Dan je moet een afspraak maken. Heb het hotel naar geannuleerd. Dan kan ze zelf een hotel boeken voor 300. Ik zeg JA. Dan wordt 315. Ik zeg JA. Dan wordt het 345. Met een disclaimer dat de reistijd (lees kosten) er nog bijkomt. Ik zeg JA. Dan moet ik vooraf alles betalen. Gezien het bovenstaande komt er bij mij een ? er niets overgemaakt, maar wil ik het geld haar persoonlijk overhandigen bij een Mac. Dat wil ze niet. Krijg een vage foto van haar gezicht. Ze wil een bol.com cadeukaart. Is ze wellicht een oude man uit Groningen vraag ik haar?
Ik weet het niet, maar mijn zin is nu wel weg. Ik wens haar een prettige dag en wellicht wordt het een andere keer minder complex.
 
Terug
Bovenaan Onderaan