Recensie Chounga, Oostende, Vooruitgangstraat 2 3,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Frank1975

Wandelaar
38
24/04/22
53
5
Pijpen
3,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
4,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Voldoende
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Zaterdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Gisteren een dame bezocht, onverwachts, in de Chounga, al zou het juiste adres volgens Google Maps 'Fregatstraat 2' zijn.
Ze klopte op haar raam, ik zwaaide eens beleefd terug maar toen deed ze iets met haar ogen/gezicht (ik weet niet wat) waardoor ik op mijn stappen terug keerde.
Vanaf dan was voor haar de klant binnen natuurlijk, de kapoen 😉
Ik vergat zelfs haar naam te vragen. Ze vertelde wel er alle dagen te zitten, overdag, behalve af en toe een dag vrijaf op maandag.
Het gaat om het raam helemaal op de hoek. (aangeduid op foto)
Het was niet moeders mooiste maar lelijk was ze zeker ook niet. Ik schat haar 30-35 jaar maar ben nooit sterk geweest in leeftijden schatten. :)
Ze was heel beleefd en wist alles te zeggen wat ik op dat moment wou horen. Ze was heel empathisch ook en ze had humor (dikke plus bij mij).
Hoe ze uit het niets m'n ballen en pik begon te strelen tijdens het babbelen, I loved it. Pijpen deed ze met condoom maar wel lekker. Ze vergat m'n ballen niet, iets wat ik op heel veel plekken steeds weer mis. Ik keek in de spiegel en zag haar grote natuurlijke tieten op en neer gaan terwijl ze me pijpte. Ik vroeg haar om zo verder te doen. Op het juiste moment deed haar vrije hand wat deze moest doen: lekker in m'n zakje knijpen. Ik kwam zalig klaar en dat was dat. Ze bekeek me eens en zei 'You realy needed that'. :giggle:
Ik kon haar geen ongelijk geven.
Al bij al alweer een leuk moment gehad met een dame van achter het raam. Dat is nu twee keer op korte tijd. Het is wat vroeg om mijn (negatieve) mening hierover bij te stellen maar ik ga nu toch eens meer door de wijk van de buurmeisjes wandelen 😂
chounga.jpg
 
Gisteren een dame bezocht, onverwachts, in de Chounga, al zou het juiste adres volgens Google Maps 'Fregatstraat 2' zijn.
Ze klopte op haar raam, ik zwaaide eens beleefd terug maar toen deed ze iets met haar ogen/gezicht (ik weet niet wat) waardoor ik op mijn stappen terug keerde.
Vanaf dan was voor haar de klant binnen natuurlijk, de kapoen 😉
Ik vergat zelfs haar naam te vragen. Ze vertelde wel er alle dagen te zitten, overdag, behalve af en toe een dag vrijaf op maandag.
Het gaat om het raam helemaal op de hoek. (aangeduid op foto)
Het was niet moeders mooiste maar lelijk was ze zeker ook niet. Ik schat haar 30-35 jaar maar ben nooit sterk geweest in leeftijden schatten. :)
Ze was heel beleefd en wist alles te zeggen wat ik op dat moment wou horen. Ze was heel empathisch ook en ze had humor (dikke plus bij mij).
Hoe ze uit het niets m'n ballen en pik begon te strelen tijdens het babbelen, I loved it. Pijpen deed ze met condoom maar wel lekker. Ze vergat m'n ballen niet, iets wat ik op heel veel plekken steeds weer mis. Ik keek in de spiegel en zag haar grote natuurlijke tieten op en neer gaan terwijl ze me pijpte. Ik vroeg haar om zo verder te doen. Op het juiste moment deed haar vrije hand wat deze moest doen: lekker in m'n zakje knijpen. Ik kwam zalig klaar en dat was dat. Ze bekeek me eens en zei 'You realy needed that'. :giggle:
Ik kon haar geen ongelijk geven.
Al bij al alweer een leuk moment gehad met een dame van achter het raam. Dat is nu twee keer op korte tijd. Het is wat vroeg om mijn (negatieve) mening hierover bij te stellen maar ik ga nu toch eens meer door de wijk van de buurmeisjes wandelen 😂
Bekijk bijlage 52940
Dank voor je heerlijke recensie. Dank eveneens voor de discrete foto waar het meisje zich bevindt. Het is al een tijdje geleden dat ik door Oostende struinde. Zo'n 2 jaar geleden schat ik. Toen vond ik het nogal magertjes. Mager zowel in de zin qua ramen en dus ook dames. Hooguit 25 ramen, schat ik dat correct in? Waar is de tijd van het illustere Grazegras. Die buurt ja, maar dan in een veelvoud. En ook aan de de Langestraat en de diverse zijstraatjes was het drummen geblazen voor de wandelaars. Ik weet het: de wandelaar van dit moment heeft daar weinig of niks aan. Doch Oostende heeft nu véél van zijn prostitutiemogelijkheden verloren. Jammer.
 
Dank voor je heerlijke recensie. Dank eveneens voor de discrete foto waar het meisje zich bevindt. Het is al een tijdje geleden dat ik door Oostende struinde. Zo'n 2 jaar geleden schat ik. Toen vond ik het nogal magertjes. Mager zowel in de zin qua ramen en dus ook dames. Hooguit 25 ramen, schat ik dat correct in? Waar is de tijd van het illustere Grazegras. Die buurt ja, maar dan in een veelvoud. En ook aan de de Langestraat en de diverse zijstraatjes was het drummen geblazen voor de wandelaars. Ik weet het: de wandelaar van dit moment heeft daar weinig of niks aan. Doch Oostende heeft nu véél van zijn prostitutiemogelijkheden verloren. Jammer.
Hallo,
het is er zeker niet op verbeterd. De twee straatjes tellen zo'n 15-20 ramen, misschien wel de 25 waar jij van spreekt. De 'ramen' hebben voor mij ook veel van hun waarde verloren, zeker in Oostende.
Maar, er is wel beterschap op komst, maar zal helaas wel nog even duren: https://www.hln.be/oostende/oostend...de-haven-spreekt-tot-de-verbeelding~a2423dfe/
Maar... als ik er een goede ervaring heb, meld ik ze hier zeker. De slechte ervaringen trouwens ook, maar die had ik nog niet het afgelopen jaar.
 
Hallo,
het is er zeker niet op verbeterd. De twee straatjes tellen zo'n 15-20 ramen, misschien wel de 25 waar jij van spreekt. De 'ramen' hebben voor mij ook veel van hun waarde verloren, zeker in Oostende.
Maar, er is wel beterschap op komst, maar zal helaas wel nog even duren: https://www.hln.be/oostende/oostend...de-haven-spreekt-tot-de-verbeelding~a2423dfe/
Maar... als ik er een goede ervaring heb, meld ik ze hier zeker. De slechte ervaringen trouwens ook, maar die had ik nog niet het afgelopen jaar.
Tja, heb jij ook nog de ramen gekend vanaf het begin van de Langestraat, waar nu me dunkt het Immokantoor Dewaele zich bevindt, tot in de zijstraten ervan? Ik ga zeker niet overdrijven, doch in die beruchte buurt alleen al waren meer dan 50 meisjes dag én nacht aanwezig. Idem dito aan het Gazegras. Van aan de Post tot bijna aan de Mercator-boot. Allemaal zeemanscaféétje, frieten uit een puntzak en talloze bordelen. Ietwat groezelig maar o zo gezellig. Ik heb daar talloze nachten doorgebracht en ondermeer meegemaakt toen een pooier(????) in "La Grange" een meisje had doodgestoken. Een meisje nota bene die ik al een keer of vijf had bezocht. Gaf toch maar een naar gevoel. Zo'n fijn dingske; zowel letterlijk als figuurlijk daar bloedend naar buiten weten te slepen door de ambulanciers. En een scherm zodat ze nu gebruiken was toen nog niet in gebruik. Akelig! Het was wat ik toen deed niet altijd even verantwoord. Versta me weliswaar niet verkeerd: want nooit of te nimmer kwam ik in contact met het gerecht. Maar je bent jong en je wilt wat. Zuipen en meedoen met de meute. Het kostte me ook mijn pril huwelijk. Of ik daar nu mee pronk? Pfff.... ik weet het niet. Wat geweest is, is geweest. Ik hoop, doch vrees dat Oostende nooit meer hetzelfde zal zijn. Nu is alles al teveel afgeborseld. Zelfs de Langestraat liet veel van zijn pluimen. En in haar zog ook de diverse (lees 1 enkele beperkte) raambuurt. Sorry als ik al té nostalgisch overkom. Maar dit wou en moest ik toch wel kwijt.
 
Gisteren toch eens afgezakt naar Oostende.
Eerste aanblik is armoe troef voor deze ooit zo fleurrijke buurt.
Nu in totaal maar 7 vrouwen gezien die aan het werk waren..was omstreeks 15 hr
Aangekomen bij de Chounga op eerst effe moeten wachten o iemand die juist voor mij binnenging..
Na kwartiertje was het raam weer beschikbaar en ikke gaan kijken
Daar zat de besproken Amber dan, kleine dame van rond de 35 jaar, misschien iets ouder.
Albanese origine zei ze me
ikke binnen, toffe tijd gespendeerd met de wat gekke, leuke dame.
1,50m denk ik met grote , natuurlijke borsten.
50Euro voor Fuck, suck en effe beffen.
Enig minpunt...geen voorziening om je en haar te wassen voor en nadien, alles gebeurde met natte doekjes......
 
Gisteren toch eens afgezakt naar Oostende.
Eerste aanblik is armoe troef voor deze ooit zo fleurrijke buurt.
Nu in totaal maar 7 vrouwen gezien die aan het werk waren..was omstreeks 15 hr
Aangekomen bij de Chounga op eerst effe moeten wachten o iemand die juist voor mij binnenging..
Na kwartiertje was het raam weer beschikbaar en ikke gaan kijken
Daar zat de besproken Amber dan, kleine dame van rond de 35 jaar, misschien iets ouder.
Albanese origine zei ze me
ikke binnen, toffe tijd gespendeerd met de wat gekke, leuke dame.
1,50m denk ik met grote , natuurlijke borsten.
50Euro voor Fuck, suck en effe beffen.
Enig minpunt...geen voorziening om je en haar te wassen voor en nadien, alles gebeurde met natte doekjes......
Ze zijn het dan ook doelbewust aan het laten uitsterven. Tegen dat de Skytowers klaar zijn, moet en zal deze buurt verdwijnen. Ze kunnen er dan nog een appartementsblok op neerpoten ;)
 
Het is idd armoe troef in Oostende wat betreft ramen. Amper 10 à 12 meisjes constant aanwezig. En wat dat megabordeel (nu ja mega, 30 ramen is nu ook weer niet al te veel) ik denk ook niet dat er het ooit komt daar aan Hazegras.
 
Gisteren een dame bezocht, onverwachts, in de Chounga, al zou het juiste adres volgens Google Maps 'Fregatstraat 2' zijn.
Ze klopte op haar raam, ik zwaaide eens beleefd terug maar toen deed ze iets met haar ogen/gezicht (ik weet niet wat) waardoor ik op mijn stappen terug keerde.
Vanaf dan was voor haar de klant binnen natuurlijk, de kapoen 😉
Ik vergat zelfs haar naam te vragen. Ze vertelde wel er alle dagen te zitten, overdag, behalve af en toe een dag vrijaf op maandag.
Het gaat om het raam helemaal op de hoek. (aangeduid op foto)
Het was niet moeders mooiste maar lelijk was ze zeker ook niet. Ik schat haar 30-35 jaar maar ben nooit sterk geweest in leeftijden schatten. :)
Ze was heel beleefd en wist alles te zeggen wat ik op dat moment wou horen. Ze was heel empathisch ook en ze had humor (dikke plus bij mij).
Hoe ze uit het niets m'n ballen en pik begon te strelen tijdens het babbelen, I loved it. Pijpen deed ze met condoom maar wel lekker. Ze vergat m'n ballen niet, iets wat ik op heel veel plekken steeds weer mis. Ik keek in de spiegel en zag haar grote natuurlijke tieten op en neer gaan terwijl ze me pijpte. Ik vroeg haar om zo verder te doen. Op het juiste moment deed haar vrije hand wat deze moest doen: lekker in m'n zakje knijpen. Ik kwam zalig klaar en dat was dat. Ze bekeek me eens en zei 'You realy needed that'. :giggle:
Ik kon haar geen ongelijk geven.
Al bij al alweer een leuk moment gehad met een dame van achter het raam. Dat is nu twee keer op korte tijd. Het is wat vroeg om mijn (negatieve) mening hierover bij te stellen maar ik ga nu toch eens meer door de wijk van de buurmeisjes wandelen 😂
Bekijk bijlage 52940
Zou het kunnen dat ik Amber gespot heb nu in het derde raam ? Op het eerste raam was er nl geen licht meer en gesloten.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Highclass companion
2,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
20 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Woensdag ll eindelijk eens kunnen binnenstappen bij Amber in Chounga,
Ik was niet verkeerd haar gezien te hebben aan het derde raam.
Alsof mijn neus bloedde vroeg ik bij het binnen komen haar naam en ik kreeg als antwoord "Queensucker" .
Dat deed al het ijs breken, na de financiele kant geregelde te hebben.
Ik mocht mij van mijn kleren ontdoen en bij haar op het bed of hoe je dat kan noemen plaatsnemen.
Afgesproken voor een 69-ke en een paar standjes.
Daar hield ze zich aan.
Mijn ervaring, goed zonder meer.
Als ik in de buurt ben en een broek vol goesting heb zal er een kans bestaan dat ik haar een bezoekje breng.

mvg

Mike M
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan