Recensie Choup, Brasschaat 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Heeft er iemand ervaring met deze trans?
Zelf heb ik geen ervaring met haar maar wat ik wel weet is dat zij op het oude hookers.nl uitsluitend negatieve recensies had. Ook verandert ze voortdurend van naam, hetgeen op zich al een veeg teken is.
 
Zelf heb ik geen ervaring met haar maar wat ik wel weet is dat zij op het oude hookers.nl uitsluitend negatieve recensies had. Ook verandert ze voortdurend van naam, hetgeen op zich al een veeg teken is.
Vorige maand bij haar geweest. Slechte massage, pijpen met condoom, klein pikje dat je mag pijpen met condoom. Haar geneukt, maar moest voorzichtig, en mocht niet te lang. 30 minuten en 20 binnen geweest. Niet voor herhaling.
 
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Aziatisch
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/transseksuelen/sexy-asian-148.html
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Ze vraagt normaal €100 voor een halfuur, maar nadat ik wat foto's van mezelf had gestuurd, mocht ik langskomen voor €50. Ze spreekt Engels maar was onduidelijk en onverstaanbaar voor mij. Knikte gwn ja op alles wat ze zei.

Heb d'r 2-3 weken geleden bezocht. Ze is heel vriendelijk. Bood me een douche aan voor en na de sessie. Ze had wat kaarsen opgestoken wat liet zien dat ze thuis wou laten voelen en dat ze ook geniet van het moment. Eigenlijk best wel weinig gedaan. Heb haar de hele tijd gepijpt maar moest voorzichtig. Tongzoenen doet ze. Al was er niet veel gebeurd, was het toch aangenaam.

Sindsdien laat ze mij maar niet met rust en stuurt ze me elke dag om langs te komen 😅 mss keer ik deze donderdag terug.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan