Recensie Christiana, Le Baron, Heerewaarden 4,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
437
29/08/21
459
115
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Vingeren
Origine
Zuid-Amerikaans
Cupmaat
E+
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Tijdje geleden op zaterdagavond beland in Le Baron. Nadat Christiana een paaldans act had opgevoerd ben ik snel op haar afgestapt en een kamer ingedoken. Prima keus, jammer genoeg geen pzc, maar sex met haar was prima!
 
Christiana is een lieve meid en haar borsten mogen er wezen. Sinds een paar maanden wil ze inderdaad niet meer zonder condoom pijpen. De reden is dat ze bang is geworden, er zijn teveel mensen in de club die het met condoom gebruik niet zo nauw nemen en ze wil geen risico lopen. Dat is haar goeie recht en hoewel ik het jammer vind is het voor mij geen reden om niet meer met haar te willen kameren. Ik begrijp het ook wel, veel mannen daar proberen alle dames in de club uit en als er dan een paar tussen zitten die van alles zonder doen wordt de kans nog allicht groter dat het een keer misloopt. Ik kan het goed met haar vinden en ga ook regelmatig met haar naar de kamer. Leuk dat het je bevallen is met haar.
 
In deze club sext alles met elkaar, en er zijn zeker die NZC doen. Dus ik begrijp Christiana helemaal. Ze is wat vermagerd, ook op haar borsten dus is echt wel een
kleintje nu. Pas nog eens met haar gekamerd, ondanks pijpen met condoom is dat erg goed , en voor de rest ook een lieve gewillige meid waar je gauw bij klaarkomt.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan