Recensie Christina, Utrecht (vh Amersfoort, Amstelveen) 4,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Harold999

Stamgast
Forumpionier
435
06/07/21
1.238
38
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4476489-christina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Zo af en toe val je met je neus in de boter. Zo voelde het voor mij met Christina. Ik ben niet zo rap met het bezoeken van onbekende dames, maar hier had ik een goed gevoel over. Whatsapp contact verliep makkelijk en op een fijne toon. Ze wilde wel nog even bellen, maar ook dat gesprek verliep prettig. Ja, verzekerde ze me, ze is de dame van de foto's en de (whatsapp)foto. Ze komt uit het Oostblok, maar spreekt goed Spaans en gelukkig voor mij ook meer dan redelijk Engels.
Ik was keurig op tijd en kon gelijk komen. Toen de deur openging, holde ik bijna naar binnen. Fraaie dame, gekleed in een kort wit stretchjurkje dat haar mooie vrouwelijke vormen prima accentueerde. De sfeer was gelijk ontspannen en na een korte wasbeurt, even bijpoetsen al kwam ik net onder douche vandaan, begonnen we staand elkaar wat te verkennen en gedurende die verkenning verdween al onze kleding. Op bed zijn we heerlijk verder gegaan. Ze tongzoent voluit en is heerlijk fris overal. Haar lichaam is - voor mij - het perfecte vrouwenlichaam. Slank, maar niet vel over been. Prachtige vrouwelijke vormen, met mooie volle natuurlijke borsten en een heerlijke volle kont. Een mooi gezichtje met lachende ogen. Heerlijke gebruinde zachte huid. Na een tijdje heerlijke tongzoenen en strelen, zakte zij omlaag om me te tracteren op een heerlijke pijpbeurt zonder. Met spuug en gevarieerd. Daarna heb ik de rollen omgedraaid en heb haar langere tijd gebeft. Ze heeft een lekker fris poesje dat al snel behoorlijk nat werd. Ik weet bijna zeker dat zij genoot en ik weet helemaal zeker dat ik er van genoot. Daarna nog even zoenen en spelen, waarna zij mij een condoom omdeed. Doorgaans kom ik niet zo snel met een condoom om, dus vaak laat ik het neuken nog wel eens achterwege. Maar zij reed me als een volleerde amazone vrij snel naar een spetterend orgasme, waarna ze mijn gereedschap nog kuisde ook. Vervolgens nog even lekker relaxed gepraat samen. Het is een leuke en slimme meid die wel wat te melden heeft. Na exact een uurt liep ik met een big smile naar buiten. Alle afspraken was ze ook keurig en vol overgave nagekomen. Geen enkele onaangename verrassing dus.
Deze dame is enigszins kieskeurig, en met recht. Ze wil doorgaans even bellen om een beetje een beeld te krijgen wie er bij haar langskomt. Ze vertelde dat ze liefst alleen 'gentlemen' ontvangt. Behandel haar met respect en je hebt gegarandeerd een geweldige tijd. Ik ga haar zeker nogmaals bezoeken.
 
Vraagje. Haar mogelijkheden lijst is behoorlijk kort geen tongzoenen bv. Was je dan niet verbaasd dat Christina jou volop tongzoende?
Qua dat lijstje... Ik denk dat ze wat speelruimte wil hebben, zeg maar. Ik heb vooraf gewoon duidelijk aangegeven wat ik lekker vind en daar ging ze mee akkoord. Dus nee, verbaasd was ik niet, dat hadden we immers afgesproken. En als gezegd kwam ze alle afspraken ook keurig en zonder terughoudendheid na.
 
Altijd van te voren doornemen wat je wensen zijn.
Natuurlijk kan een dame via de telefoon niet zien of je hygiënisch bent en schoon. Ik bespreek het wel en meldt dat ik de mits en maar begrijp.

Je kan het maar beter van te voren bespreken ipv geïrriteerd raken achteraf.
 
Pijpen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4476489-christina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Tja, wat kan ik over deze geweldige vrouw zeggen.....Gisteren deze schoonheid bezocht. Een afspraak maken ging gemakkelijk en ik werd ontvangen in een net appartement. Ze ziet er gelijk de fotos uit, mooie blauwe ogen en een heerlijk lichaam. Dit is een klasse vrouw, als een mooie bloem, met een fluweelzachte huid. Na de actie nog even lekker met haar nagepraat en met een goed gevoel afscheid genomen. Ik verwacht niet voor lang.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Dinsdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4476489-christina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
De foto's lokten niet echt bij de eerste keer maar iemand kwam niet opdagen op ons afspraak en ik zocht dus iemand in de buurt. Ik trof een erg leuk meisje aan, gewoon mooi om te zien. In het begin nogal achterdochtig, qua geld tellen en kijken hoe ik me douche. Ik denk dat ze vervelende ervaringen heeft opgedaan bij eerdere bezoekers. Eenmaal bezig kon ze goed los en werd het een uitieme GFE. Zo goed dat ik haar inmiddels drie keer heb bezocht.

Ik weet niet of het netjes is om te vergelijken maar ze doet me enorm denken aan een andere topper Carmen uit Polen die ik sinds 2019 niet meer heb gezien. Christina is meteen eentje voor in m'n favorieten. De laatste keren merkte ik wel dat ze wel bij me probeert of ik cadeautje's voor haar kunt kopen, beetje als in een sugar-relatie. Vind ik wel een afknapper eerlijk gezegd, vooral nadat ze meteen een ochtendjas aantrok nadat ik nee zei. Aan de andere kant, zo'n lekker wijf en voor 150 terwijl de rest 200 vraagt...
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Highclass companion
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
  4. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Ja
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4476489-christina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
ook bij haar geweest, misschien beetje voller dan op de photos, maar echt een mooie vrouw van 30+.
engels is goed en je kan een goed gesprek met haar hebben, alles is fris en schoon en ze doet gewoon wat in haar adv staat.
tongzoenen doet ze volop, tijdens beffen ...........echt heel erg erg nat, haha.
en met in intiem , dat vind ze blijkbaar ook heel erg lekker want er kwamen de hele tijd wat woordjes uit haar mond maar ik verstond er niks van maar het leek erop dat het goed was en ik maar door moest gaan.
zeker eentje om een bezoek aan te wagen
 
Ik heb inmiddels ook al drie bezoekjes achter de rug. En het wordt alleen maar beter. Ik vind haar prachtig, lief en heel prettig in de omgang. En ze geniet zelf ook volop.
 
Laatst bewerkt:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4476489-christina
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Christina, ja dat is me er eentje......
Ik was helemaal niet van plan de kant van Amstelveen op te gaan, maar de goede recencies hier gaven de doorslag.
Ik had geluk dat ik op de valreep nog terecht kon, tussen de middag.
Wat een pareltje zeg, een hele mooie meid en puur natuur.
Zoenen en tongzoenen was echt waanzinnig lekker, ze heeft me zeker weten te raken.
Ik had op voorhand al een bloemetje voor haar gekocht, want ik houd er niet van om met lege handen bij zo'n mooie meid aan de deur te staan.
Dat werd gewaardeerd, ook een langdurige befsessie was goed aan haar besteed.
Ze is heel fris en haar poesje smaakte verrukkelijk, ik had prachtig uizicht op haar mooie borsten, terwijl ze allerlei kreetjes slaakte.
Pijpen doet ze echt fantastich lekker, nat en slaat geen plekje over, haar tongetje is supersnel.
Daarna heerlijk in de missionaris geneukt en nog liggen kletsen over van alles en nog wat.
Christina is heel vrolijk en gezellig, dat zorgt voor een prima relaxte sfeer.
Ik ga zeker nog vaker bij haar op bezoek, als ze in de buurt is.
 
Wil dame graag bezoeken, maar ze heeft mij meteen op whatsapp geblokkeerd... slaat nergens op. Heb haar alleen maar begroet.

Misschien is het een beter plan om te begroeten en daarbij meteen een voorstel te doen voor een afspraak? Sommige vrouwen ontvangen héél veel berichten die meer pogingen tot gratis chats lijken dan zakelijke afspraken.
Als ik de sales persoon van een autogarage een bericht stuur met zomaar een groet is er ook kans dat hij/zij me niet serieus neemt maar als ik zeg welke wagen ik op het oog heb, welke ik wil inruilen en vraag wat e.e.a. zou kosten is er meer kans op respons.
 
Misschien is het een beter plan om te begroeten en daarbij meteen een voorstel te doen voor een afspraak? Sommige vrouwen ontvangen héél veel berichten die meer pogingen tot gratis chats lijken dan zakelijke afspraken.
Als ik de sales persoon van een autogarage een bericht stuur met zomaar een groet is er ook kans dat hij/zij me niet serieus neemt maar als ik zeg welke wagen ik op het oog heb, welke ik wil inruilen en vraag wat e.e.a. zou kosten is er meer kans op respons.
Je hebt helemaal gelijk maar daar heb ik niet eens de kans voor gekregen. Heb haar begroet, daarna was ik meteen bezig met het typen van een tweede bericht maar ze was online dus zag gelijk mijn bericht en bam, blok.
 
Ze is volgens mij heel erg gesteld op eerst even bellen.
Ik appte haar gisteren kort en kreeg meteen een bericht terug, of ik eerst even wilde bellen.
Dat heb ik gedaan en had meteen leuk contact.
Ik kwam ook nog eens te laat omdat ik ver weg moest parkeren, mijn busje paste niet in de parkeergarage.
Daar maakte ze geen enkel probleem van en ik werd zeer vriendelijk ontvangen.
Het is echt een hele lieve en intelligente meid en de term oostblokvrouwen is een beetje jammer.
Heb je enig idee hoeveel appjes deze dames krijgen op een dag?
De meeste lopen nergens op uit en zijn erg vermoeiend.
Daarom zijn de meeste meiden erg blij met vaste klanten waar ze ook nog een klik mee hebben.
Wij oordelen vaak alleen vanuit onze eigen visie.
 
Vandaag weer bij Christina geweest.
Het was nog beter dan de eerste keer en dat was al goud!
Wat een mooie, sexy en intelligente vrouw zeg, ik ben er nog danig van onder de indruk.
Zo vrolijk, relaxed en ze geniet er zelf behoorlijk van.
Christina, Christina, I'll be back!;):devilish::devilish::devilish:
 
Heeft iemand haar nummer, zou deze graag in een PB ontvangen. Thanks.
Ze is weer online hoor. Leuke meid ook bezocht maar ontoegankelijkheid van haar strakste gaatje sluit een vervolgbezoekje uit...jammer want ze ziet er best wel lekker uit...Oh ja uurtarief is nu een tientje erbij, met dank aan de hosanna jongens hierboven :ROFLMAO:
 
Ik weet dat de advertentie online staat, maar heeft iemand die met haar kan praten, bellen of berichten. Als ik bel, neemt ze niet op of reageert ze niet op berichten. Is ze echt hier in Nederland? Kan iemand bevestigen?
 
Ze is volgens mij heel erg gesteld op eerst even bellen.
Ik appte haar gisteren kort en kreeg meteen een bericht terug, of ik eerst even wilde bellen.
Dat heb ik gedaan en had meteen leuk contact.
Ik kwam ook nog eens te laat omdat ik ver weg moest parkeren, mijn busje paste niet in de parkeergarage.
Daar maakte ze geen enkel probleem van en ik werd zeer vriendelijk ontvangen.
Het is echt een hele lieve en intelligente meid en de term oostblokvrouwen is een beetje jammer.
Heb je enig idee hoeveel appjes deze dames krijgen op een dag?
De meeste lopen nergens op uit en zijn erg vermoeiend.
Daarom zijn de meeste meiden erg blij met vaste klanten waar ze ook nog een klik mee hebben.
Wij oordelen vaak alleen vanuit onze eigen visie.
Zat dit bericht te lezen, maar snap persoonlijk het verdedigen van de dvp niet helemaal...een ieder die een baan heeft moet soms (of geregeld) iets doen wat je niet leuk vind....zet als dvp anders WA Business op het telefoon, dan kan je een welkomsttekst aanzetten met daarin alle informatie. Tevens vind ik het (met een in een ander subforum besproken stuk over vreemde prijzen in het achterhoofd) niet meer dan logisch dat ze ook een stuk marketing doen... mijne heren, ik weet niet hoe het met jullie zit, maar verdien gewoon modaal...en zeker geen 150-200 per uur...
 
Ik weet dat de advertentie online staat, maar heeft iemand die met haar kan praten, bellen of berichten. Als ik bel, neemt ze niet op of reageert ze niet op berichten. Is ze echt hier in Nederland? Kan iemand bevestigen?
Ze is zeker in Nederland, ik heb contact met haar gehad en ga haar als het even kan deze week bezoeken.
Geen idee waarom jij geen contact kunt krijgen.
Het kan zijn dat je iedere keer op de verkeerde momenten belt op appt.
Of dat je niet als betrouwbaar of als prettige klant bekend staat.
Wist het niet, maar hoorde 3 weken geleden van Milena uit Almere, dat zij ook een reviewsite hebben, zoals wij hier!
Milena is ook heel voorzichtig en wil meestal eerst een videocall.
Ik vroeg haar aan het eind van mijn bezoek waarom ze dat niet vroeg bij mij.
Ze antwoordde; ik had je even opgezocht, toen je appte, je wordt goed aangeschreven.:D
Ik was verbaasd, maar kon het wel begrijpen.
Ze kunnen gewoon op je nummer zoeken naar ervaringen van andere dames.

Om meteen antwoord te geven op het bericht van DD_0182;
Ik verdedigde hier Christina, omdat ik de term oostblokvrouwen erg generaliserend vond.
Zeker voor haar, want het is een hele lieve en intelligente dame, die bovendien erg stijlvol is!
Over het algemeen werd er negatief geschreven door heren, die nog haar nog helemaal niet hadden bezocht.
Alleen omdat ze nog geen kontakt hadden gehad.
Je zou je ook voor kunnen stellen dat deze dames erg voorzichtg zijn met wie ze uitnodigen.
Vaak werkend ze alleen in een appartement en willen graag weten wie ze over de vloer krijgen.
Ik kan je ook verhalen vertellen van dames, die echt hele nare ervaringen hebben met idiote bezoekers.
En dat zijn geen onbekende of onbehoorlijke meiden.
En over de tarieven van 150-200 euro:
Ze hebben ook genoeg kosten.
Vaak zijn ze een paar weken hier en moeten een te duur appartement huren.
Alle verhuurders in deze sector rekenen woekerprijzen van 100 of 150 euro per dag of meer.
En DD_0182, als je een lekkere meid was kon je van mij ook 150 euro per uur krijgen:p
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
  3. Speciale kleding verzoek
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4476489-christina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Christina is weer terug en ontvangt in Amersfoort!

Contact in eerste instantie via WA verliep wat vertraagd omdat veel mensen haar een bericht hadden gestuurd. Uiteindelijk aan het einde van de dag een berichtje van haar ontvangen en afgesproken dat ik haar de volgende dag zou bellen voor een afspraak. Afspraak was vlot via de telefoon geregeld en via WA haar adres gekregen.

Ik sluit mij geheel aan bij iedereen die hiervoor al een review heeft geschreven. Helemaal top!!!

Herhalingsgevaar is erg groot echter heeft ze haar tarief aangepast aan de huidige inflatie cijfers ;-(
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Klaarkomen op lichaam
  3. Pijpen deepthroat
  4. Pijpen zonder condoom
  5. Tussen borsten (russisch)
  6. Kontlikken door klant
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Donderdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4476489-christina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Christina stond al een tijd op mijn lijst. Helaas werd ik ook vorig jaar door haar resoluut via WA geblokkeerd. Deze week zag ik dat ze weer online was en gisteren met een ander telefoonnummer haar kort en bondig geappt met wat extra info ter verificatie waarop ze reageerde om haar te bellen. Gelijk maar even gebeld om te bewijzen dat ik serieus ben. Als ze je nog niet kent wilt Christina je stem horen zodat ze een eerste indruk over je kan krijgen. Ze vroeg ook om een foto maar ik stelde een videocall voor wat we daarna hebben gedaan en afgesproken om haar de volgende dag een uur vantevoren te bellen. Zo gezegd zo gedaan dus vanavond helemaal afgereisd naar Amersfoort en voor de eerste keer bij Christina op bezoek geweest.

Discreet werd ik binnen geloodst door Christina. Ze stond al met de deur wagenwijd op me te wachten in een leuk wit zomerjurkje. Ze lacht vrolijk en praat op een haast verlegen stemmetje. Ze pakte me hand en nam me mee naar haar kamer. Op de kamer even over alles en nog wat gesproken maar ik mocht haar nog niet aanraken. Eerst even afrekenen, de handjes wassen, mond spoelen en de verplichte douche. Bij alles hielp Christina mij en controleerde of ik alles wel correct deed wat wel grappig overkwam.

Terug op de kamer nam ze gelijk het initiatief en stonden we 10 minuten elkaar te tongzoenen en gleden mijn handen over haar strakke kont. Ze zoent subtiel met haar tong en maakt af en toe snelle zuigende bewegingen wat iets nieuws voor mij was. Ze draaide zich om en ik hielp haar ritsje naar beneden om van haar jurkje te ontdoen. Christina heeft een slank postuur in de juiste verhoudingen, haar lichaam voelt zacht en verzorgd aan en haar borsten zijn naturel en hangen een beetje maar ze is overall erg vrouwelijk. Ze pakte wederom me hand en nam me mee naar het bed en ik vroeg haar te gaan liggen. Tussen haar benen in gingen we verder met zoenen en begon ze ook in mijn hals en oor te likken waarop ik ook in haar hals en oor terug begon te likken. Kreunend reageerde ze erop en begon te krioelen op bed en begon zwaarder te hijgen. Ze begon opeens geil in het Spaans te praten. Ik ging naar haar borsten en likte haar tepels subtiel tot ze hard werden en nam ze stevig in mijn mond om vervolgens goed erop te zuigen net tot het niet pijnlijk voor haar was. Langzaam zakte ik likkend af naar haar dijbenen en ging ze er goed voor liggen omdat ze wist dat ik haar ging beffen. Ze heeft een heerlijk klein kutje die ik zachtjes begon uit te likken. Ze genoot zichtbaar ervan en begon haar borsten te strelen van genot. Ik likte haar beide gaatjes en ze werd kletsnat terwijl ze grommend weer in het Spaans begon te praten. Op een gegeven moment kwam ze heerlijk tot een heftig orgasme klaar. Diagonaal op bed liggend ging ze eerst mijn pik nogmaals met een babydoekje schoonmaken en keek ze ondeugend naar me en zei ze dat ik erg stout en geil ben waardoor ik nog harder werd. Ze nam mijn keiharde pik gulzig in haar mond en begon heerlijk met veel spuug te zuigen terwijl ik haar loshangende haren vasthield. Christina veranderde in een wild sexbeest terwijl ze me onder handen nam. Na een tijd sloppy deepthroat vroeg ik haar om erop te komen dus condoom erom heen en ik gleed soepeltjes naar binnen. Ze gaf me opdracht om haar tieten stevig vast te knijpen terwijl ze me bereed. Vervolgens moest ik haar doggy en in missionaris neuken. Alles moest hard van haar waarbij ze ook hierbij Spaanse dirtytalk gebruikte. Ik moest even een tandje erbij zetten want normaal ben ik meer van de subtiele sex. Liggend op bed trok ik het condoom eraf en ging ze weer verder met haar heerlijke sloppy deepthroat en sloeg ze mijn pik op haar borsten en zei ze dat ik op haar tieten moest komen. Na 10 minuten intens door Christina gepijpt en getrokken te zijn geweest heb ik heerlijk mijn warme lading over haar borsten gespoten. Vervolgens heeft ze zeer zorgzaam zichzelf en mij met babydoekjes schoongemaakt. Liggend in mijn armen hebben we nog relaxed nagepraat. Ze gaf me te kennen dat ik haar de volgende keer gewoon kon appen voor een afspraak omdat ze me nu kent. Helaas was de douche bezet door haar kamergenote dus kon mezelf niet nog eventjes afspoelen. Na wat babydoekjes en een klein afscheidskusje heb ik weer mijn weg vervolgd naar huis.

Conclusie: na een flinke omweg toch aan de beurt gekomen bij Christina. Ze komt op het eerste gezicht rustig en verlegen over maar zodra de actie begint verandert ze in een zeer stout meisje.

Herhalingsgevaar: zeker!
 
Geheel met het bovenstaande eens. Na maanden niet naar een dvp te zijn geweest trok Christina meer dan mijn belangstelling. Haar toegangsprotocol is exact zoals beschreven. Wat ik er aan toe wil voegen is dat Christina in mijn ogen geen klokkijkster is. Zij nam alle tijd hetgeen ik zeer kon waarderen. Volgende week weer een afspraakje maken.
 
Gisteren aan het eind van de ochtend, ook weer bij Christina geweest.
Het was een fantastisch weerzien na een paar maanden.
Ik had haar in augustus vorig jaar in Amstelveen bezocht en helaas gemist toen ze in Utrecht was.
Ze appte me maandag met een late nieuwjaarswens, dus dit keer kon ik de kans niet voorbij laten gaan.
Amersfoort is een uur en 20 minuten rijden, maar wat je ver haalt is lekker...

Ik kan niet anders dan weer heel positief over haar schrijven.
Het is een prachtige verschijning puur natuur en bijzonder stijlvol.
Ze is intelligent, goed opgeleid, welbespraakt, super netjes en fris.
Past eigenlijk niet in dit wereldje naar mijn mening, dus tel je zegeningen als je haar ontmoet.

In eerste instantie komt ze een beetje verlegen over inderdaad, maar niets is minder waar.
Ze is één en al passie zodra ze in je armen ligt en zoent en likt je vol overgave.
Als je haar de onverdeelde aandacht geeft, geniet ze zichtbaar en hoorbaar.
Het was een spetterend uurtje met een hele relaxte babbel na afloop.
Gezellig met haar gekletst over van alles en nog wat.
Samen met een andere dame, die ik heel regelmatig bezoek, staat ze voor mij absoluut aan de top!
 
Toch nog eens langsgegaan...ze wou weer starten met haar ingestudeerde poppenkast maar heb de regie snel overgenomen....ze zat snel op haar knieën met mijn pik in de keel en haar handen op de rug...had wel wat correctie en aanwijzingen nodig maar uiteindelijk begreep ze hoe een pijpslet zich hoort te gedragen....half uurtje hiermee doorgegaan en daarna over op doggystyle....helaas niet anaal...zou prachtig zijn want ze heeft een kont die erom smeekt....na een uurtje weer op de knietjes en me langzaam en lekker dt laten klaarpijpen....dit keer geen herhaalbezoek vanwege gesloten blijven van het kringspiertje.....
 
Dame doet dus wel aan PZC? Staat niet in haar profiel namelijk, maar zie het wel terugkomen in recensies 🤔 Ziet er goed uit, op zoek naar een lekkere natte, sloppy PZC. Vraag me af hoe zij dit doet.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
C
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4476489-christina
Totale kosten (in euro)
170
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Deze week bij haar geweest. Na alle financien en hygiene maatregelen inderdaad rustig opgebouwd en daarna kwam ze goed los. PZC was geweldig, ik had maar even gewacht met klaarkomen wat wel erg moeilijk was door haar prestatie want ik wilde nog wel een paar standjes doen.
Na de standjes nog even gekletst en met een heerlijk gevoel weer vertrokken. Voor mi zeker voor herhaling vatbaar.
 
Ik heb al met meerdere meiden afgesproken, ook Inessa bijvoorbeeld. Ik vroeg aan Christina op whatsapp tot hoe laat ze ontving (want op haar profiel staat 24 uur), maar ze heeft mij gewoon geblokkeerd. Ik snap er niks van??
 
Ik herken dat op zo'n (logische maar) open vraag vaak geen antwoord komt. Concreet vragen of ze bijv om 22 uur tijd heeft werkt bij sommige dames beter / meer de indruk van een klant klaar om af te spreken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan