Recensie Christina, Antwerpen, VT 21

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dutchbatman

Newbie
12
17/09/21
0
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Kontlikken bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
5,00 ster(ren)
Anaal bij sekswerker
5,00 ster(ren)
Highclass companion
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Anaal
  2. Pijpen deepthroat
  3. Pijpen zonder condoom
  4. Tussen borsten (russisch)
Gesproken taal
Spaans
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Penislengte
17
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Woensdag
Woensdag avond gaan wandelen in het skw. Was redelijk druk qua bezetting. In VT deze latina shemale uit Colombia gezien met ongelooflijke dikke reet. Naar binnen gegaan het financiële afgehandeld daarna mezelf gewassen zij haar zelf ook. En toen Wow wat een ervaring. Ze kijkt niet op de klok, lekker rustig aan heel hygiënisch. Ze heeft me in verschillende standen genomen. Heb haar lekker gepijpt zij mij mocht haar ook neuken. Al bij al herhalingsgevaar zeer hoog. In mijn ogen 1 van de top transen van SKW.
 
Woensdag avond gaan wandelen in het skw. Was redelijk druk qua bezetting. In VT deze latina shemale uit Colombia gezien met ongelooflijke dikke reet. Naar binnen gegaan het financiële afgehandeld daarna mezelf gewassen zij haar zelf ook. En toen Wow wat een ervaring. Ze kijkt niet op de klok, lekker rustig aan heel hygiënisch. Ze heeft me in verschillende standen genomen. Heb haar lekker gepijpt zij mij mocht haar ook neuken. Al bij al herhalingsgevaar zeer hoog. In mijn ogen 1 van de top transen van SKW.
is zij ook klaargekomen??
 
Woensdag avond gaan wandelen in het skw. Was redelijk druk qua bezetting. In VT deze latina shemale uit Colombia gezien met ongelooflijke dikke reet. Naar binnen gegaan het financiële afgehandeld daarna mezelf gewassen zij haar zelf ook. En toen Wow wat een ervaring. Ze kijkt niet op de klok, lekker rustig aan heel hygiënisch. Ze heeft me in verschillende standen genomen. Heb haar lekker gepijpt zij mij mocht haar ook neuken. Al bij al herhalingsgevaar zeer hoog. In mijn ogen 1 van de top transen van SKW.
Tussen de borsten (russich ) met een fake D cup ???? leg dat eens uit aub
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan