Recensie Christina, Brussel, Aerschotstraat 128 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Doremi

Vaste klant
229
05/02/22
159
14
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
1,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Zwart
Cupmaat
A
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Shift
Avond/Nacht
Dag
Vrijdag
Totale kosten (in euro)
40,00
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Oorsrponkelijk was ik tijdens de dag-nacht shift even in de straat om met Beatrice op nr 138 kennis te maken, maar toen ik haar zag ben ik zelfs niet binnengestapt. Te fors gebouwd naar mijn zin. Uit pure frustratie, op de terugweg naar het treinstation, werd ik dan onverwacht binnengelokt door ene opgewekte Christina op nummer 128. lang zwart haar, zij kwam heel spontaan over, dat is altijd een pluspunt vind ik, en straalde een jeugdige onschuld uit die mij kon beroeren. Zij vertelde mij dat zij ongeveer een maand in de straat werkt. Zij komt uit Rusland. Voor 40 Euro wou zij een minimum dienst leveren, en bij gebrek aan beter in de straat ging ik ervoor.
Het hokje waar ik werd binnengeloodst was allesbehalve romantisch, een kil wit licht straalde nul komma nul erotische sfeer uit. En door het witte licht zag ik dan ook dat Christina een witte huid heeft en daar ben ik ook al niet zo gek van. Haar engels was uiteindelijk toch onvoldoende om alles te begrijpen wat ik haar zei en vroeg. Een hoopvolle start was het dus niet. En dan kwam de koude douche. Haar jeugdige onschuld bleek vlug geen troef maar een totale catastrofe te zijn. Tijdens het inleidend gesprekje in de kamer voelde ik onmiddellijk nattigheid. Ik vermoedde dat zij niet al te veel ervaring had in dit beroep. En het ging dan ook van kwaad naar erger. Eenmaal haar topje uit kwamen er een ontaantrekkelijk A-cupjes tevoorschijn waar ik niets aan had. Het pijpen had ze nog niet echt onder de knie. En het neuken kon eigenlijk niet want zij begon onmiddelijk te klagen van lage rugpijn. Toen ik haar dan zei dat ze best een ander beroep zou kiezen, was er echt niets meer met haar aan te vangen. Ik mocht haar met geen hand meer aanraken. Dan hield ik het uiteraard voor bekeken. Toppunt is wel dat zij niet begreep waarom ik rechtstond en mij terug aankleedde. Veel woorden heb ik er niet aan vuil gemaakt. Ik zei wel dat als zij haar gedrag niet aanpast en vlug de knepen van het vak leerde, dat er dan niet al te veel klanten haar een tweede keer zullen bezoeken. Ze begreep er niks van. Daar stond ik dan ook niet versteld van. Na 10 minuten stond ik weer buiten, 40 euro lichter voor niets. Hoe ik mij na al die jaren zo heb laten beetnemen begrijp ik nog steeds niet.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan