Recensie Christina, Utrecht (vh Amersfoort, Amstelveen) 4,94 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Mij vroeg ze eerst linkedinprofiel en copy business card op te sturen, hoe fijn ervaringen van mensen hierboven met haar ook zijn, dat is een absolute no go voor mij. klein bedrag met kadobon aanbetalen zou ik als er veel goede recensies zijn - en dan niet van mannen die maar 1 recensie hebben geplaatst - wel doen maar een bak met prive gegevens sturen - never ever
Daar kan ik volledig in mee gaan. Ik kon destijds nog volstaan met een uitgebreid telefoongesprek maar ik zou dit selectiecriterium ook zeker als een no go zien.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
  2. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
25-30
Haarkleur
Donkerblond
Cupmaat
B
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Atletisch
Duur van bezoek
60 minuten
Dag
Woensdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/amstelveen/4476489-christina
Totale kosten (in euro)
200
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
I am delighted to share my exceptional experience with Christina in Amersfoort. She is a beautiful and intelligent woman with whom you can also have a conversation. Super handsome face, fit body and the most beautiful breasts. Enjoy this lady in an hour.

From the moment I walked in, I was greeted with warmth, which set the tone for what turned out to be a truly remarkable appointment. She took the time to listen to my preferences. It was clear that she was genuinely interested in providing the best possible service and ensuring my satisfaction. The sex was hot and wild. Everything happened and nothing was too crazy. This lady lets go and has incredible energy

Furthermore, the atmosphere was welcoming and relaxed, making it a pleasure to spend time there. I left completely refreshed and relaxed.

I highly recommend Christina to anyone looking for a first class service. Trust me, you won't be disappointed.
 
Terug
Bovenaan Onderaan