Recensie Christina, Haus nr5, Nordhorn 5,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

TheHitcher

Stamgast
Forumpionier
648
05/07/21
1.007
38
Pijpen
5,00 ster(ren)
Massage met hoogtepunt
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Speciale kleding verzoek
Gesproken taal
Duits
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.70 m - 1.80 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Totale kosten (in euro)
80
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Had Christina al een paar keer eerder op de site zien staan, maar meestal verbleef ze er maar 3 tot 5 dagen, waardoor ik haar net mistte.
Deze keer was ze er een volledige week, dus de gok gewaagd.
Voordeel van christina is dat haar foto's naturel zijn gemaakt vanuit 1 van de kamers in hausnr5, dus natuurgetrouwe foto's (wel alleen van de achterkant).

Christina is een oekrainse dame van weinig woorden, precies genoeg om duidelijk af te stemmen wat je wilt en je bezoek voldaan te laten verlopen.
Ze is een iets vollere dame, maar niet te, dus wie op zoek is naar vrouwelijke rondingen is bij haar op het goede adres. Haar kont zet ze aan het begin vol in en heb er echt van genoten. Pijpwerk daarna was langdurig en goed. Tijdens het hoogtepunt gooit ze er nog een paar complimentjes uit.
Aangezien er nog ruim tijd over was bood ze een massage aan. Haar massage was voortreffelijk en had een drukke werkweek achter de rug, dus voelde de nog licht aanwezige stress uit mijn lichaam vloeien tijdens de massage.
In haar profiel staat 30+. Soms ben je bang dat de dame dan stiekem allang de 40 gepasseerd is, maar dat viel bij Christina reuze mee. Ze is geen 20 meer, maar midden of richting de 37/38 jaar is een redelijke schatting denk ik.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan