Recensie Christina hofje 23

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Johann

Wandelaar
97
27/05/22
70
3
gisteren weer een in Leeuwarden geweest, redelijk aanbod, bijna alle kamers bezet. Christina is rond de 35, maar ziet er uitstekend uit, tweede keer met haar was minder dan de eerste keer. Na het klaarkomen kig ik nog graag een paar minuten na te genieten, maar moest nu direkt op staan en wassen. Ben ik niet gewend, maar komt misschien omdat ik haar nog niet zo vaak bezocht heb. Ik loop al heel wat jaartjes en sommige meisjes kom ik al jaren, en dan krijg je een soort vriendschap. Hoewel ze er lekker uit ziet en het wel goed was, isherhalingsgevaar klein
 
Nog meer mensen naast Johan die wel eens bij Christina zijn geweest? Wat zijn de ervaringen?

Ben er al een aantal keer langs gelopen, ze ziet er aantrekkelijk uit maar omdat er zo weinig over haar is geschreven nooit naar binnen gegaan. Ook op het andere forum is niks over haar te vinden helaas..
 
Nog meer mensen naast Johan die wel eens bij Christina zijn geweest? Wat zijn de ervaringen?

Ben er al een aantal keer langs gelopen, ze ziet er aantrekkelijk uit maar omdat er zo weinig over haar is geschreven nooit naar binnen gegaan. Ook op het andere forum is niks over haar te vinden helaas..
Ik ben een aantal keer bij Christina binnen geweest en dat was altijd prima. Toen werkte ze nog in het hofje, ze werkt nu in Esperanza. Ze is echt het proberen waard.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan