Recensie Christina (Roe), Antwerpen, Villa Tinto C 4,50 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Dogielover

Vaste klant
Forumpionier
179
03/07/21
365
14
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Duur van bezoek
30 minuten
Shift
Middag
Totale kosten (in euro)
50
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Deze halfbonde Roemeense dame zit toch al enkele jaren in het SKW.
Als ik overdag langs ga is zij één van de weinigen waar ik eens binnen stap.
Wat mij betreft is dit de pijpkoningin van de dag. Telkens ga ik voor een geweldige lange blowjob, die ze zeer afwisselend doet.
Is de enige waar ik het vrij lang kan volhouden, waarna ze haar poesje over kleine dogielover schuift, zodat ik deze met cd'tje kan volspuiten.
Ik spreek er altijd Engels tegen, maar ik heb al begrepen dat ze ook wel een mondje Nederlands spreekt.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Christina heeft inderdaad kaakgewrichten die het niet snel opgeven, ze kan héél lang pijpen en helemaal niet stereotiep maar wel degelijk goed gevarieerd.

Vraag haar om je tijdens het pijpen ook nog een prostaatmassage te geven en ........... she will take you to heaven!?

Dogielover heeft dus volledig gelijk maar naar mijn gevoel zijn er dames is de buurt van Christina die nóg beter pijpen! Maar dat is misschien een kwestie van smaak ?
 
Wat vraagt ze daar extra voor, voor zo'n prostaatmassage tijdens het pijpen? :D

Ik krijg die altijd gratis ? 't is te zeggen, ik ruil het neuken voor een prostaatmassage. ?

Het kán dus bij een standaardbezoekje, het kan ook langer als je wat meer betaalt en het kan allemaal nóg langer en uitgebreider en gecombineerd met andere diensten vanaf 100 en 150 Eur.

Geniet ervan! ? We wachten met ongeduld op je recensie ?
 
Het is al weer veel te lang geleden dat ik Christina nog eens bezocht heb. Ze heeft een ongelooflijk uithoudingsvermogen als het op pijpen aankomt. Ze doet dit geweldig goed, en kan het ontzettend lang volhouden. Veel langer dan dat ik het volhoud als ik Christina haar gang laat gaan.:cool::p
 
Deze dame is echt een topper. Bezoek haar nu al meerdere jaren en heb het genoegen gehad haar ook in de lock down te mogen bezoeken. Had haar gegevens en zo kon ik al eens langsgaan.
Inderdaad een echte top pijpster, maar neuken is ook top en in alle houdeingen eender waar in de kamer....

Is ondertussen weer werkzaam op bekende plaats, voorlopig tot 17u.
 
Gisteren deze topper nog eens kunnen bezoeken op haar vaste stek in de VTC. Weekje verlof dus kunnen bezoeken voor 17u.
Was top. Eerst lekker edging, dan de obligate pijpsessie, en dan wonderfull doggie met zicht op dat prachtige kontje... De explosie kwam dus op de juiste timing.
Volgende sessie waarschijnlijk op een andere plaats...
 
Is Christina die dame die je met een veroordelende blik bekijkt als je langs haar raam passeert? Ten minste, zo ervaar ik het.

Misschien omdat ik haar ooit eens bezocht heb en sindsdien niet meer. Ik weet niet waarom maar ik was niet meteen van mijn sokken geblazen. Ik vond het een standaard bezoek. Sympathieke en fatsoenlijke dame maar iets te veel pro naar mijn mening... Aitorreke houdt meer van de ruwe diamantjes.
 
Is Christina die dame die je met een veroordelende blik bekijkt als je langs haar raam passeert? Ten minste, zo ervaar ik het.

Misschien omdat ik haar ooit eens bezocht heb en sindsdien niet meer. Ik weet niet waarom maar ik was niet meteen van mijn sokken geblazen. Ik vond het een standaard bezoek. Sympathieke en fatsoenlijke dame maar iets te veel pro naar mijn mening... Aitorreke houdt meer van de ruwe diamantjes.
Ik denk dat je een heel andere dame voor ogen hebt. Ik herken Christina namelijk in het geheel niet in je verhaal. Ik heb Christina meerdere keren bezocht, en de laatste keer is toch zeker een jaar geleden, maar ze blijft altijd vriendelijk lachen als ik passeer.

Een bezoek aan Christina is zeker niet standaard. Haar blowjob zou je je zeker nog herinneren. Is één van de betere pijpsters, zo niet de beste.
 
aangezien ik van 't weekend in het SKW ben geweest rond 15u en rond 20u vermoed ik toch dat we het over dezelfde dame hebben. Ze draagt doorgaans een zwart body lingerie setje. Verzorgd half lang blond bruin haar en mooie blauwe ogen.

Ze is al een aantal jaren werkzaam in SKW en voor zover ik weet de vaste dame op VT C. Op mij heeft ze geen beklijvende indruk nagelaten. Same as Rossie waarvan iedereen hier zo wild is. Leuke meid maar geen wauw ervaring.
 
Laatst bewerkt:
Dan lijkt het inderdaad toch over dezelfde dame te gaan. Maar hebben we er alleen totaal verschillende ervaringen mee. Over Rossie ben ik het dan weer wel met je eens. Die doet me helemaal niets, en zal ik dus niet snel binnen stappen. Genoeg andere keus.
 
Ik bezoek Christina elk jaar een paar keer en ik heb ook al een aantal keer een triootje met haar en een andere dame gedaan.

Alhoewel ik haar maar eens om de zoveel maanden bezoek blijft ze steeds héél vriendelijk lachen als ik haar raam passeer en ze is ook altijd wel in voor een praatje.

Over haar service heb ik hoger in dit topic al gemeld dat ik die meer dan prima vind. Vooral haar pijpkunsten zijn legendarisch, je maakt zelden een dame mee die het zó lang volhoudt. Ook in het je vooraf opgeilen is zij écht een meester(es) en ze is hoegenaamd geen klokkijkster.

Rossie heb ik nog nooit bezocht, zij spreekt mij helemaal niet aan. Ik heb haar tijdens de lockdown eens gecontacteerd, een beetje uit noodzaak, maar toen stelde ze al een vrij hoge prijs voor en daar kwamen dan nog heel wat te betalen extra's bij. Dat laatste deed me besluiten van haar toch maar niet te bezoeken. Over háár service kan ik dus niets vertellen.

Misschien is het maar goed dat we niet allemaal dezelfde dames goed vinden want anders zouden er aan bepaalde deuren héél lange wachtrijen staan en zouden andere dames er constant werkloos op staan te kijken.
 
Ok boys het zal aan mij gelegen hebben dan. Maar, ik zweer het, telkens ik bij haar voorbij wandel kijkt die mij aan met een neerbuigende blik van "hier is hem weer". Aitorreke beziet haar dan eens en loopt braaf door, en zo een paar rondjes... :whistle:
 
Ik heb alleen maar vriendelijke blikken van haar gehad. Ook toen ik ze nog niet ontdekt had en wekelijks meermaals langs haar raam passeerde tijdens mijn rondjes draaien en gedurende jaren niet binnen ging.
Dan toch eens gedaan, goede ontdekking en dan weer 1 jaar voorbij gewandeld.
Pas daarna is ze een vaste waarde geworden bij mij.
Maar zoals anderen al zeiden. Gelukkig dat we niet allen dezelfde smaak hebben.
 
Ik heb ze ooit ook bezocht. Het moet 4 à 5 jaar geleden zijn.
Ze heeft me niet van mijn sokken geblazen toen. Het was ok, geen wow-ervaring en heb ze daarna niet meer bezocht.
Toen heeft ze me een tijdje ook geen glimlach meer gegund, maar het laatste jaar lacht ze me steeds weer uitnodigend toe bij mijn passage aan haar raam.
 
Ik heb ze een paar jaar geleden bezocht en ook op mij maakte ze geen overweldigende indruk. Pijpen was goed en lang, maar ik vond haar borsten te klein. Afgelopen zondagavond toch nog eens bezocht omdat ik niemand anders bekend vrij vond en het toch nog eens wilde proberen. Pijpen deed ze heel goed en lang. Toen ik voorstelde om haar te befffen vroeg ze extra. Niet op ingegaan. Laten afwerken zij on top, was wel erg lekker. Blijf het alleen jammer vinden van haar piepkleine borstjes, maar is zeer vriendelijk en zeker geen klokkijkster.
 
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Beffen
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Oost-Europees
Leeftijd
35-40
Haarkleur
Blond
Cupmaat
A
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
45 minuten
Shift
Middag
Dag
Woensdag
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Kom al heel lang bij Cristina, denk een jaar of 7 en heb het me nog nooit beklaagd. Ze is lief, vriendelijk en een beetje gek. Ze kan ongelofelijk pijpen en ze weet me altijd wel te verrassen. Voor mij is ze een toppertje.
 
Terug
Bovenaan Onderaan