Recensie Christine (Avenhorn/Harderwijk) 3,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

Martijn81

Wandelaar
36
28/10/22
15
4
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Anaal bij klant
4,00 ster(ren)
Gesproken taal
Nederlands
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
West-Europees
Leeftijd
30-35
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.80 m - 1.90 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
15 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/shemales/prive-ontvangst/avenhorn/500571-christine
Totale kosten (in euro)
150
Algemene beoordeling
3,00 ster(ren)
Omdat er weinig tot geen recenties waren toch de stoute schoenen aangetrokken. Ook omdat ze Nederlands sprak en de foto's er goed uit zagen.
Daar aangekomen was het niet echt een luxe ontvangst, In de woonkamer op de bank. Donker. Foto's komen redelijk overeen, alleen is ze wel iets ouder dan op de foto's en lichaamsbouw is ook wat steviger zoals de foto's.
Tongzoenen en alles is gelijk goed. En de rest van de date ging ook goed.
Alleen staat er in de advertentie 150-200 euro voor een uur. Bij gesprek op de chat ging het al terug van 150 euro voor uurtje. (45 minuten)
Alles ging wel redelijk snel en daardoor te snel klaargekomen.

Als je lang wilt blijven dus zorgen dat je niet klaarkomt anders ben je binnen 15-20 minuten al weer buiten en krijg je de schuld dat je al klaargekomen bent.
Verder is ze wel super aardig en lief. Alleen door de lokatie en hoe het verlopen is voor mij geen herhaling vatbaar.
 
Je advertentie is herkenbaar.. ik ben er een aantal jaar geleden geweest in een Flatgebouw in Harderwijk. Ik werd toen gelijk naar een kamer links geleid als ik me goed herinner omdat ze zij dat haar moeder ook ontving.. Die vond het geld wat ze verdiende ook wel een lekkere bijverdienste.. heel apart. Heb het niet gevraagd maar dat zou best een leuk triotje geweest zijn als het mogelijk was haha. Verder inderdaad prima date, leuke meid en goed naar mijn zin gehad. En ook wel lekker dat ze gewoon nederlands spreekt!
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan