WHEM Cin, Utrecht (voorheen Vinkeveen)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren
Nou, ik heb 2 weken mailcontact gehad met Cin (Cynthia). Gisterenavond kreeg ik nog een mailtje of de afspraak van vandaag nog door zou gaan. Ik zei als het aan mij ligt wel.
Tijd afgesproken, ik zou rond 13:45 uur bij haar zijn, ik moest alleen nog het adres krijgen.
Nu kreeg ik 5 minuten geleden een mailtje, onze afspraak kan niet doorgaan.
Ik vroeg nog wat de reden was, en of mijn fotos misschien niet aantrekkelijk genoeg waren?
Maar krijg helemaal geen antwoord meer.
Dus ik heb 2 weken lang deze dag vrijgehouden voor niets. Nu snel even iets anders zoeken voor vandaag.
Mijn advies is, deze vrouw mijden, zonde van je moeite en tijd.
Gelukkig kreeg ik een mailtje nu, en niet als ik al helemaal naar Vinkeveen was gereden.
Maar deze vrouw mijden is mijn advies. Gelukkig zijn er genoeg dames die wel eerlijk en duidelijk zijn.

Update: Ik heb een mailtje terug gehad. Ze had een dubbele afspraak gemaakt. En mijn foto heeft ze aan haar vriend laten zien, en die wilde niet dat ik kwam, en mocht de andere klant langskomen, in plaats van ik.
Dus vrienden pas op, ze maakt dubbele afspraken, en haar vriend beslist wie komt en wie niet. Dus dan krijg je een uurtje of 2 van te voren een berichtje dat het opeens niet doorgaat.
 
Laatst bewerkt:
Is die vriend helderziend ofzo dat hij aan de hand van jouw foto ziet dat je haar helemaal kapot gaat neuken :)

Ik geloof niet echt dat ze het haar vriend vraagt maar zelf een keuze maakt maar wil niet dat je haar de schuld geeft.
 
Is die vriend helderziend ofzo dat hij aan de hand van jouw foto ziet dat je haar helemaal kapot gaat neuken :)

Ik geloof niet echt dat ze het haar vriend vraagt maar zelf een keuze maakt maar wil niet dat je haar de schuld geeft.
Ja, misschien wel. Ze had een dubbele afspraak gemaakt. Want ze liet de andere klant mijn bericht lezen zei ze, en die klant zei dat hij blij was dat hij mocht langskomen in plaats van ik.
Kijk ik snap het wel, als je mij foto ziet kan dat misschien wel afschrikken. Heb 20 jaar MMA getraint. Kale kop, stoppelbaard, nog steeds sterk gebouwd (1.78cm en 91kilo) beetje een boevenkop. Littekentjes van scheurtjes in mijn hoofd, als ik weer op een harde klap op knie liep.
Dus mn foto kan misschien best intimiderend overkomen.
Maar ja, genoeg dames om naartoe te gaan.
 
Ik ben begin dit jaar bij deze mevrouw geweest in een andere plaats. Het is een slanke Nederlandse MILF met silicoontjes. Ze pijpte alleen, dat was niet heel erg bijzonder.

Ik moet zeggen dat wat ik wel bijzonder vond, dat alles klopte. Dat klinkt gek, maar als je een advertentie ziet, van een NL vrouw, met haar gezicht in beeld, ik een beetje argwanend wordt. Beetje wat natrekwerk bleek e.e.a. wel te kloppen, dus ben toch maar een gokje gaan wagen, hoewel ik er rekening mee hield dat de dame in kwestie de deur open zou doen, en van niets zou weten (gevalletje internetpesterij van een ex o.i.d.)

Ontvangst was totaal niet discreet in een keurige wijk waar de buren de aanloop goed in het oog konden houden, in een huis wat toch wel richting een een met zes nullen ging. Ik heb hier even kort met haar over gesproken, en aangegeven dat het misschien een goed idee was om een artiestennaam te hanteren i.v.m. de privacy. Nb, het was op basis van de indertijd verstrekte gegevens voor mij mogelijk om de hele doopceel te lichten.
 
Hoe werkt dat eigenlijk met berichten via sexjobs?
Moet je in de body van je bericht je email adres zetten? Of krijgt de sekswerker die al omdat je die eerder in moet vullen?
Je hoeft je e-mail adres niet op te geven (als je geregistreerd bent), deze wordt vanzelf meegestuurd in het bericht wat jij via de site achterlaat.

"Gebruiker X met mailadres Y stuurt je het volgende bericht"
 
De eerste foto van haar op sexjobs riep bij mij de vraag op of Cin het resultaat zou kunnen zijn van een (goed geslaagde) transformatie van man naar vrouw, maar begrijp dat degenen die haar bezochten daar niet over twijfelen.
 
Ik heb haar ook bezocht in Vinkeveen, locatie kan discreter en doet zelf de deur van de poort voor je open om uberhaubt al bij de woning te kunnen komen. Veel camerabewaking bij alle woningen in de direct te passeren omgeving. Niet heel discreet allemaal. Voordat mijn date door kon gaan is het ook twee maal tussentijds afgezegd geweest.

Het bezoek was niet heel bijzonder, er mocht en kon niet veel. Kledingwensen kon ineens niet, zat in de was... Op rand van bed zitten, niet samen liggen, niet aanraken, maar passieve vorm van wat zuigen en mist iedere vorm van intimiteit. Koude zakelijke date.

Voelt als noodgedwongen om de levensstijl te kunnen betalen.... Geen herhalingsgevaar
 
Ik ben onlangs bij haar geweest in Vinkeveen. Mooie (wat dure) locatie, maar het duurde even voordat ik kon komen, uitendelijk toch gelukt. Leuke dame, netjes,. kledingvoorkeur was lastig maar toch een klein beetje mijn zin gekregen. Pijpdate was niet heel bijzonder, leuk voor eenmalig.Afspraak duurde ook niet erg lang.
 
Oud onderwerp: Hoi . Er is al meer dan 120 dagen geen bericht meer geplaatst in dit onderwerp.
Weet je zeker dat je reactie nog wel relevant is?
Terug
Bovenaan Onderaan