Recensie Cindy, Andrea massagesalon, Borsbeek 1,00 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

com

Wandelaar
60
22/11/21
22
3
Intiem
1,00 ster(ren)
Pijpen
2,00 ster(ren)
Zoenen
1,00 ster(ren)
Aftrekken
3,00 ster(ren)
Gesproken taal
Engels
Roker
Nee
Algehele Hygiëne
Onvoldoende
Leeftijd
25-30
Cupmaat
D (fake)
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Normaal
Duur van bezoek
30 minuten
Dag
Maandag
Link naar advertentie
https://www.redlights.be/prive-ontvangst/dames/de-mooiste-dames-in-borsbeek-19.html
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
1,00 ster(ren)
Beetje dramatische date gehad.
Pzc = bijbetalen
Zoenen kon niet, beffen ook niet.
Ik moest snel een paar standjes afwerken met telkens een hand ertussen. Ondertussen ook een hoop gezucht en geblaas. Veel sfeer was er dus niet, dan gezaag over dat ik nog niet klaargekomen was. Voorgesteld om opnieuw te pijpen wou ze ook niet. Dan maar een handjob, het enige dat ze min of meer op niveau deed, gevolgd door een rugmassage die gemiddeld was. Douchen voor of na kon ook niet er was een pompbak in de gang..
Herhalings gevaar onbestaande.
 
Beetje dramatische date gehad.
Pzc = bijbetalen
Zoenen kon niet, beffen ook niet.
Ik moest snel een paar standjes afwerken met telkens een hand ertussen. Ondertussen ook een hoop gezucht en geblaas. Veel sfeer was er dus niet, dan gezaag over dat ik nog niet klaargekomen was. Voorgesteld om opnieuw te pijpen wou ze ook niet. Dan maar een handjob, het enige dat ze min of meer op niveau deed, gevolgd door een rugmassage die gemiddeld was. Douchen voor of na kon ook niet er was een pompbak in de gang..
Herhalings gevaar onbestaande.
Ik ben ook op deze plek centen kwijt voor niks. Echt hopeloos. Geen sfeer. Spreken enkele Hongaars. Barslechte seks. Nul speelsheid. Waardeloze massages. Niks geil aan. Wegblijven! https://www.andreamassagesalon.be/
 
Ik begin me meer om meer af te vragen wat er zou gebeuren als je voet bij stuk zou houden en je geld terug eisen?
Vind het jammer om zo'n kritische review te maken, want uiteindelijk geven de DVPs zich toch heel intiem bloot. Dat is toch wel wat. Na al die jaren, is mijn respect voor het beroep steeds toegenomen. Echter, als het niet goed is, is het niet goed. Het zijn dames van 'plezier'. En bij alle beroepen is plezier beleven aan een vak relevant. Tis zoals een restaurant met een kok die eigenlijk niet met volle goesting kookt. De beste DVPs zijn m.i. die die plezier aan het vak beleven.
 
Vind het jammer om zo'n kritische review te maken, want uiteindelijk geven de DVPs zich toch heel intiem bloot. Dat is toch wel wat. Na al die jaren, is mijn respect voor het beroep steeds toegenomen. Echter, als het niet goed is, is het niet goed. Het zijn dames van 'plezier'. En bij alle beroepen is plezier beleven aan een vak relevant. Tis zoals een restaurant met een kok die eigenlijk niet met volle goesting kookt. De beste DVPs zijn m.i. die die plezier aan het vak beleven.
Volgens mij zijn het daar dames die van hout geen pijlen kunnen maken in hun thuisland vandaag dat ze ook hier komen werken ( of ze dat dan doen met geen goesting is wat anders ) welk volk komen ze soms tegen ?
 
Terug
Bovenaan Onderaan