Recensie Cindy, Dynamite Privé, Nieuwegein 4,20 ster(ren)

Welkom op Girlsreview.nl

Lid worden van deze geweldige club? Minder reclame? Meld je nu aan!

Registreren

andredesiga

Stamgast
440
29/08/21
464
117
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Tongzoenen
4,00 ster(ren)
Prostaat massage bij klant
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Cupmaat
C
Duur van bezoek
45 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/7970613-cindy
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Allereerst: foto's van de advertentie geven geen goed beeld: ze is een aantal kilo's verder, ze heeft krullend haar en borsten zijn kleiner.

Cindy heeft daarentegen een geweldige glimlach en is echt een schatje.

Conversatie gaat dmv gebroken Engels en Spaans.

Qua services bouwt ze het rustig op.
Blowjob was bij vlagen diep.
Flat doggy leek ze wel te waarderen evenals on-top.

Niet de top qua services, maar om de een of andere reden mag ik haar graag.
Eindoordeel: 7.5
 
Laatst bewerkt:
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
4,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
  2. Tussen borsten (russisch)
  3. Vingeren
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Voldoende
Origine
Zuid-Amerikaans
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/7970613-cindy
Totale kosten (in euro)
70
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Het gebeurt niet vaak dat ik speciaal naar een specifieke dame terug ga, maar bij Cindy was dit wel het geval.
Wat een ontzettend leuke meid, en meer nog, wat een spontane en goede sex.

Ik hou er van als de sex spontaan overkomt, en de dame niet enkel doet wat je zelf specifiek vraagt.
En cindy begint al lekker je penis te masseren op het moment dat ze hem schoon maakt voor je.
Daarna heerlijk tegen haar billen aan staan rijen terwijl je in haar nek kan zoenen en haar borsten kunt masseren
Als afronding voor het echte werk heeft ze me staand gepijpt en kun je heerlijk aan haar haren trekken terwijl ze je ballen masseert
Echt gruwelijk geil om zo te beginnen

En het mooiste is, tot dit moment heb ik geen moment hoeven te zeggen wat ik precies wilde
Alles ging heerlijk natuurlijk en geil, precies zoals ik het leuk vindt

Daarna heb ik haar heerlijk staand van achteren genomen
Zij lekker op haar knietjes op het bed, en ik staand knallen tegen haar kont aan
Wat een fantastisch gezicht om die billen zo te zien.

Uiteindelijk afgerond met een cowgirl, waarbij ik denk ik uit m'n tenen omhoog aan het spuiten was
Nee, al bij al weer fantastisch en twijfel om nog snel langs te gaan voor ze weer een paar maanden weg is


Overigens, voor de liefhebbers, ze vroeg ook of ik zonder Condoom gepijpt wilde worden
Aangezien ik gewoon geen enkel risico neem wat dat betreft, heb ik dat niet gedaan, maar ik merk dat andere wandelaars daar juist interesse in hebben.
 
Intiem
4,00 ster(ren)
Pijpen
3,00 ster(ren)
Zoenen
4,00 ster(ren)
Tongzoenen
3,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://dynamiteprive.nl/cindy-dynamite-prive/
Totale kosten (in euro)
100 exl extra
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Op een vrijdagmiddag waren er redelijk wat dames die zich kwamen voorstellen. Ik vind het wel geinig dat ze daar pashokjes voor hebben gemaakt. De keuze viel direct op Cindy. Hoewel een aantal andere dames mij ook wel interessant leken, kies ik in principe voor degene die naar mij lacht; en niet alleen met de mond.

Cindy lijkt jonger dan ze is en al vrolijk zingend noemt ze mij 'papi' en neemt mij mee naar de kamer. Terwijl ik word gewassen, word ik bezongen en gekust. Ik had als extra zoenen en pzc. Daarna sprongen we op bed en kwam de dame lekker boven mij hangen. Ik kon nog net uit het Spaans opmaken of ik lekker aan haar borsten wilde proeven en dat liet ik mij geen twee keer zeggen. Het voorspel was prima en het pijpen was ok. Het was zeker niet de beste pijpbeurt ooit, maar ik kon er van genieten.

Vervolgens gingen we nog even zoenen en heerlijk aan elkaar zitten totdat ze de condoom om deed. Ze ging klaar liggen voor missionaris en ik had daar geen bezwaar tegen. Het was eigenlijk heerlijk. Ondertussen keek in haar gezicht die heerlijk geil naar mij keek. Aanvankelijk had ik nog wel wat andere standjes willen doen, maar tegelijkertijd lag ik daar eigenlijk wel goed. Dus ben ik zo doorgegaan tot het eind.

Na 'de daad' hebben we eigenlijk nog best wel lol gehad en hoewel haar Engels niet heel goed is, konden we met enige hulp van een translator nog wat nabespreken.

Al met al een heerlijke drie kwartier met Cindy die zeker vanwege de klik die ik met haar had wel voor herhaling vatbaar is.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Intiem
5,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Zoenen
5,00 ster(ren)
Aftrekken
5,00 ster(ren)
Tongzoenen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Algehele Hygiëne
Uitstekend
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
D
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
45 minuten
Dag
Vrijdag
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/7970613-cindy
Totale kosten (in euro)
160
Algemene beoordeling
5,00 ster(ren)
Bij het voorstelrondje kwam Cindy voorbij. Een prachtige latina met mooie rondingen.
Mijn keuze was snel gemaakt. Het was 1 groot feest, ondanks de kleine taalbarriere. Ze spreekt geen Nederlands en een klein beetje Engels.
Pijpen zonder condoom was heerlijk waardoor ik het de eerste keer niet lang vol kon houden.
Daarna lekker gezoend, gemasseerd en geknuffeld en klaar voor de tweede ronde. Lekker verschillende standjes gedaan en me nog een keer klaargepijpt.
Zeker voor herhaling vatbaar.
 
Intiem
3,00 ster(ren)
Pijpen
5,00 ster(ren)
Extra's
  1. Pijpen zonder condoom
Gesproken taal
Engels
Origine
Zuid-Amerikaans
Leeftijd
40-50
Haarkleur
Blond
Cupmaat
C
Lengte
1.60 m - 1.70 m
Lichaamsbouw
Mollig
Duur van bezoek
30 minuten
Link naar advertentie
https://www.kinky.nl/vrouwen/prive-ontvangst/nieuwegein/7970613-cindy
Totale kosten (in euro)
100
Algemene beoordeling
4,00 ster(ren)
Great personality, which makes the whole experience great. Looking back on the sex and blowjob it was average, but I didn't care. Very likeable lady. Would go back
 
Terug
Bovenaan Onderaan